Řešit problémy s boilerem a revize v bytovým domě v Rousinove.
Dobry, avsak neexcelentni
Pan Kopecky zrejme ma omezeni odborne znalosti.
Mel 3 pokusy resit problem s poklesem tlaku v topnem systemu a i presto, ze uctoval vsechny pokusy nebyly uspesne - tlak porad klesa.
Kdyz ted chci, aby v tom pokracoval vymlouva, ze na mne uz nema cas. Telefon nebere a pres SMS nenavrhnul nahradni termin.
ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Vážený pane O'Malley, neučinil jsem u Vás 3 opravy, ale 2. Jednalo se o opravy zjevných závad mající přímý dopad na pokles tlaku v topném systému, kde kotel byl prohlášen servisním technikem za bezvadný. Tento typ problému, jak každý odborník ví, nebývá často jednoduché odhalit a většinou se jedná o běh na delší trať, na což jsem Vás hned při první návštěvě upozornil. Po vysvětlení možných příčin problému a po Vašem souhlasu s navrženým postupem jsem odstraňoval problémy systému tak, jak se postupně objevovaly: 1.návštěva - doplnění chybějícího vzduchu v expanzní nádobě (v té době zcela zaplněné vodou), která se v tu chvíli jinak zdála v pořádku. Systém se následně po nějakou dobu zdál stabilní, nicméně po několika týdnech došlo opět k náhlému poklesu tlaku. Tedy následovala 2. návštěva (dokonce v urgentním termínu) - výměna expanzní nádoby, která již v danou chvíli vykazovala zjevnou závadu. Systém byl pak několik týdnů stabilní, nicméně po čase opět začal tlak kolísat, ale již výrazně méně, jak jste sám potvrdil. Na základě předběžné domluvy měla tedy následovat další návštěva - hledání dalších možných úniků tlaku v systému, kdy mělo dojít k úplnému odstavení topného systému na několik dní a postupnému odtlakování jeho jednotlivých částí. Tento zásah bylo nutné provést mimo topnou sezónu, ale jeho termín jste si u mě napevno nezarezervoval s tím, že se mi po topné sezóně ozvete. To, že Vám teď v nejbližších 2 měsících nejsem schopen nabídnout žádný termín, není výmluva, ale zodpovědnost k zakázkám, u kterých si se mnou zákazníci již domluvili pevný termín a nemohu je tedy ani odmítnout ani odložit. Napsal jsem Vám to narovinu, nebudu Vám slibovat něco, co vím, že nejsem schopen splnit. Musím také bohužel zmínit, že v mezičase došlo z Vaší strany k problému s uhrazením 2. opravy. Úhradu jste nakonec provedl s velkým zpožděním až po několika mých urgencích a po intervenci ze strany administrátorů portálu NejŘemeslníci. Vztah „řemeslník – zákazník“ je postavený mimo jiné také na vzájemné důvěře. Obávám se tedy, že vzhledem k nastalým okolnostem nebude již o budoucí spolupráci v podobném duchu zájem ani na jedné ze zúčastněných stran. S pozdravem, Pavel Kopecký