Cs calc sep 2016 4bc761a0b6b691fbcfea054d7e324d6974a858edb7491fc05c05737ffc52ddac
Cs calc sep 2016 rolldown 28a5066a8bcb82a1b93e3959472646e46300bc99cf25944009cf01692330c300

Reference Rekonstrukce bytu

Popis zadání
Popis vyplněn dodavatelem:

Odstranění stávající dlažby,obkladů a sanity v koupelně. Nové rozvody,obklady a instalace nové sanity. Pokládka plovoucí podlahy,výmalba.

Dodavatel (řemeslník)
Antonín Kofroň (Čelákovice)
Kvalita výsledku
S nedostatky
Poměr cena výkon
Spokojenost
Úroveň jednání
S nedostatky
Celkové hodnocení

Pri vyberu z nabidek nam pan Kofron nabidl nejnizsi cenu. Jeho jednani nam sedlo a byl korektni.

Za kvalitu ovsem davam dve hvezdy protoze se v prubehu a po objevili nedostatky. S praci jsme nebyli spokojeni. Na obkladech byly hrboly, listy u podlahy se odlepovaly. Vsechno melo nejaky duvod, ale pro nas jako zakaznika to bylo zklamani. Urcite bychom si priste radeji priplatili za vice poctivosti do prace.

S cenou jsme byli spokojeni. Jen minimalne se prekrocil rozpocet. Az na klicky s fakturami, ktere vedli obcas k vzajemnemu nepochopeni nemam vyhrad.

Ze zacatku probihalo vse dobre, pan Kofron si udelal hned cas a koupelna byla hodne rychle. Nakonec se ale zacali postupne objevovat problemy (napr jiny zachod). Az nakonec pan Kofron odesel od rozdelane kuchyne, za kterou uz mel fakturu. Na dodelavky v byte uz si po nekolikero urgenci nakonec cas nenasel a museli jsme si najit jineho remeslnika.

Pokud nejste narocni a chcete hlavne nejlepsi cenu, tak pokud budete mit stesti na to, ze se u vas problemy nevyskytnou nebo je bude p. Kofron ochotny napravit, tak se na nej obratte.

Cena
neuvedena
Kategorie
žádné
Související témata:
hlasy
+1
Špatně napsaná reference
Bude uveden v komentářích reference
Dejte hlas autorovi za užitečnou referenci
Reference vložena dne 25.04.2012 uživatelem Marek Nos

P1010002
P1010007
P1050034
P1050036
P1090041
P1100053
P1100056
Komentář dodavatele
Rád bych se k tomuto vyjádřil a uvedl věci trochu na pravou míru. Prvotní zakázka na kterou byla vypracována cenová nabídka byla: rekonstrukce zděného jádra,položení podlah v chodbě a pokoji,výmalba bytu, vše včetně materiálu. Veškeré práce,které byli v nabídce, byli vyhotoveny.
Nevím jaké hrboly na obkladech má klient na mysli. Po ukončení těchto prací,byla nad rámec nabídky dohodnuta montáž kuch.linky,která se nedokončila z důvodu nevhodně umístěné stávající elektroinstalace a ještě byli požadovány další práce,které nebyli upřesněny. V tu chvíli klient odjel na delší čas. Poté bylo dohodnuto,že mi sdělí,jaké práce tedy požaduje,abych mohl vypracovat nabídku,aby nedošlo k neschodám ohledně ceny,jelikož u klienta byla cena dost podstatná a tlačená dolu. Tento požadavek ohledně zbývajících prací jsem dodnes neobdržel. Nemám problém zakázku dokončit,pokud vím,co klient vlastně žádá. Nehledě na to,že když jsem s někým tak nespokojen,tak po něm přece nežádám další práce. Rozhodně mi nepřišlo,že by si klient za něco rád připlatil.
Diskuze
To je furt dokola. Bohužel to nejlevnější, není většinou to nejlepší.
Za málo peněz málo muziky, co naplat dalo by se říci! Je mi všech líto, ale pokaždé když čtu - nabídli nám nejnižší cenu, tak to dopadlo takhle. Kdy už dostanou zákazníci rozum? V poslední době je to snad moderní, myslet si, že když je tolik řemeslníků, tak můžu stlačit cenu nízko, nebo psát reference předražená zakázka, ale nenabídnout rozpočet, abychom mohli posoudit, zda se jednalo o předraženou zakázku a foto už ani nemluvím... Komunikace se zákazníky taky není žádný med, to mi věřte... všichni vědí všechno nejlíp, rozočty dodávat do 2 dnů, když ne, tak jsme na pranýři, pak si s nimi ještě několikrát vyměníte emaily, návštěvy, kontakty na bývalé klienty, kam chodí na exkurse...a nakonec jim nestojíte ani za minitu jejich drahoceného času, aby vám odpověděli. Běda, kdyby ale nedostali hned odpověď oni na svůj email. Neustále vysvětlujeme, řešíme trpělivě všechno, odpovídáme na dotazy...a čekáme, měsíc, dva než od klienta přijde odpověď a odpověď nikde, tak si dovolíte napsat, že jim děkujete, za to, že si neudělali minutu času na odpověď a všichni si ten čas najdou, ale na to aby vám vyhrožovali, uráželi se, co si to dovolujeme, jak jsme arogantní... a že jsou rádi, že s námi už nic nechtějí mít, holt slušnost se vyžaduje jen od firem, klienti pošlou firmu mnohdy na pranýř a skovaní za anonimího uživatele se mnozí nedokáží ani podepsat svým pravým jménem. To sice není Váš případ, ale jste spíše vyjímka.
Romane Grünere, dovolím si reagovat na váš příspěvek. "Naprosto souhlasím s tím co tady detailně popisujete"
 
Naši partneři DŮM & ZAHRADA.CZ CZECHDESIGN.CZ ČeskýKutil.cz ČMSS - Získejte u Lišky Baumit - Fasády, omítky, potěry
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace