Cs calc sep 2016 4bc761a0b6b691fbcfea054d7e324d6974a858edb7491fc05c05737ffc52ddac
Cs calc sep 2016 rolldown 28a5066a8bcb82a1b93e3959472646e46300bc99cf25944009cf01692330c300

Reference Rekonstrukce bytového jádra a elektriky v panelovém 2+kk

Popis zadání

Rekonstrukce panelového bytu 2+kk, konkrétně:
- vybourání staré umakartové koupelny a kuchyně
- vybudování zděné koupelny z Itongu
- nové rozvody vody a odpadů pro koupelnu a kuchyni
- obložení koupelny i kuchyně, nová sanita
- nové rozvody elektřiny v celém bytě

Dodavatel (řemeslník)
RK-Instav (Brno) Plus
Kvalita výsledku
S nedostatky
Poměr cena výkon
Silná nespokojenost
Úroveň jednání
Silná nespokojenost
Celkové hodnocení

Nabídka nevznikla z poptávky, firmu jsme však kontaktovali mimo jiné i na základě zdejších pozitivních referencí!
Ty si bohužel neumím vysvětlit jinak, než že se chování pana Křivánka za poslední téměř 2 roky (tak dlouho nikdo novou referenci nevložil) velmi změnilo! A s ním i úroveň odvedené práce!

Jednání s panem Křivánek bylo čím dál tím komplikovanější a skončili jsme tím, že se s ním nemůžeme spojit vůbec! (mé tel. číslo si zjevně zablokoval a na emaily neodpovídá)....a to i přesto, že nám stále nedodal dveře do koupelny a na WC (zárubně totiž jeho pracovník osadil zcela mimo norem tak, že je pod běžně dlouhými dveřmi cca 6cm díra!).

Kromě těchto největších problémů s komunikací a dveřmi se vyskytla i spousta dalších "maličkostí":

- Například pan Křivánek při kalkulaci ceny špatně odhadl cenu za elektriku a poté co se na to přišel podívat s elektrikářem (2 pracovní dny před plánovaným začátkem prací!), mi volal, že cena bude jiná a o cca 5000Kč vyšší!
- Také nebyl schopný poznat, že máme do bytu 1fázové připojení - opět odhaleno až elektrikářem dva dny před začátkem prací, kdy jsme narychlo žádali na E.ONu o 3fázi.
- Při jedné z prvních návštěv po zahájení prací jsme zjistili, že máme dveře do koupelny vyzděné v prostředku stěny, i když mají být na straně a podobně...

V neposlední řadě jsme měli po celou dobu prací pocit, že se nás snaží na všem "okrást". Příkladem je zrcadlo do koupelny, které jsme po něm chtěli dodat. Když jsme zjistitli cenu ("Do 1500Kč se vlezeme."), raději jsme si ho zajistili ze sklářství sami - výroba do 2 dnů nás stála 400Kč!!!

Když to shrnu dohromady, jediné s čím jsme byli spokojeni, bylo provedení elektriky, které ale nedělal RK-Instav pana Křivánka, ale jím najmutá spolupracující firma - pan Ing. Chovanec, který ví, co dělá a dělá to dobře.

Nikomu bychom nedoporučili s touto firmou cokoliv řešit!
Na dodání zmiňovaných dveří již čekáme přes 2 měsíce...a už se jich nejspíš nikdy nedočkáme.

Cena
neuvedena
Kategorie
žádné
Související témata:
hlasy
0
Špatně napsaná reference
Bude uveden v komentářích reference
Dejte hlas autorovi za užitečnou referenci
Reference vložena dne 05.01.2016 uživatelem Uživatel_137543

Diskuze
Dobrý večer,

začneme asi bodově dle "nespokojené zákaznice":

1) Cena elektroinstalace - zákaznice byla jasně předem upozorněna ( bylo to i v nabídce jasně zvýrazněno ) že položka elektroinstalace bude muset být dopřesněna na základě požadavků investora na přesné vybavení ( např.typ vypínačů, přesné umístění zásuvek, jejich počet atd... )a dle toho bude dopočítána přesná cena, neboť při prohlídce toto zákaznice nevěděla a při prohlídce nebylo přesně známo umístění a náročnost kuchyně, což mělo přímý vliv na cenu elektroinstalace a omlouvám se všem, že nerozumím společnosti EON když je v bytě umístěn 3-fázový jistič a na venkovní jistič tomu není uzpůsoben - vždy pokud je v nabídce položka"nutno dopřesnit" je zákazník upozorněn a to jak písemně tak i ústně, že tato položka bude upřesněna po zjištěném skutečném stavu věci a samozřejmě že i před započetím prací a jsou i dány alternativy, které odpovídají požadavkům, stejně jako v tomto případě. Dále, sama zákaznice až do doby zahájení prací sama nevěděla, zda bude chtít provést realizaci elektroinstalace jen v nově zhotovené koupelně/WC/kuchyni nebo v celém bytě...

2) Chyba se může stát a to že dveřní otvor byl špatně vyzděn přiznávám a i to, že jsem na to byl upozorněn, nicméně nebylo uvedeno, že jsem jasně odpověděl, že o této chybě vím ( bylo zjištěno v podvečer a nebylo možno na požadavek na hlučnost v panelovém domě již vyzděné zdivo rozebírat - bourat ) a následující den byla tato vada ihned odstraněna a samozřejmě bez dalších nákladů oproti nabídce!

3) Co se týká ceny zrcadla - vždy je na první řadě cena, to plně chápu a taky bylo na začátku jasně mnou řečeno, že pokud si zákaznice zrcadlo sama objedná, doveze atd., že to vždy bude mít "levnější" jelikož mi si ten čas a náklady s tím spojené, musíme napočítat - každý snad uzná, že nic není zadarmo a že pokud si s tím sama zákaznice strávila svůj čas a náklady, které si samozřejmě nepočítá, považuje za "okrádání" je to její věc, mi jí to zrcadlo nenutili a ani podmínkou montáže nebylo to, že ho musí odebrat od nás a nemělo to ani žádný vliv na konečnou cenu a zrcadlo bylo řádně instalováno.

3) Zákaznice vždy jako platící člověk, měla kdykoliv možnost práce přerušit, když byla v domnění že se ji snažíme "okrást" - nestalo se. Nebylo nic naúčtováno navíc, co si zákaznice sama neobjednala a sama na základě předběžné cenové kalkulace neobjednala a neodsouhlasila.

4) Žádnou blokaci na nikoho nemám a upřímně řečeno, ani nevím jak to lze u mého telefonu nastavit. Před Vánoci jsem jasně zákaznici informoval s omluvou o tom, že oproti původní dohodě o termínu dodání vyšších dveří, se tento termín prodlouží ( u dodavatele mi k dnešnímu dni nebyl schopen nikdo říci přesný termín dodání z důvodu zahlcenosti a že nestíhají - to se dá pochopit - a že se zákaznici ozvu ihned, jak budu mít přesný termín dodání ). Přes Vánoční svátky jsem měl vypnut telefon - dovolená ( že by to byla ta blokace??? ) - kdo ze zaměstnanců když je na dovolené si s sebou bere služební telefon a zvláště přes Vánoce??? - i podnikatelé si musí občas odpočinout a mít volnou i tak se zákaznici omlouvám.
Dále, zákaznice již neinformuje že dveře má a nic jí nebrání řádnému užívání díla, jen jsou bohužel o cca 3,58cm ( zaměření ) nižší než by měly být (což jsem ihned přiznal a s omluvou nabídl řešení ) a že dílo může řádně užívat a že dle dohody je i realizováno tzv.zádržné na proplacení faktury do doby dodání nových dveří ( toto dodání, montáž již samozřejmě nebude účtováno - píši jen pro pořádek, aby nevznikly další nesrovnalosti ) a že vše bylo z její strany řádně zaplaceno - pochybuji že když by byly problémy před realizací, při realizaci a při samotném předání tak velké a zveličující jak je výše uvedeno, že by z její strany bylo dílo uhrazeno bez reklamací a pokut.

Dále, se zákaznicí bylo vždy standardně komunikováno a to i o víkendech, v průběhu večerních/nočních hodin s ohledem na její pracovní domu ( téměř vždy až po 17 - 18hod ) a to vč.schůzek, prohlídek a jednání u ní doma.

Jen ve zkratce k p.Chovancovi a jeho práci, nemohu mít žádných námitek, vždy perfektní ( chybujeme všichni ) ale musím se vyjádřit k realitě - díky jeho pracem a nedůsledné připravenosti vznikly zákaznici problémy/škody v bytech nad a i pod bytem zákaznice a to z důvodu neutěsněnosti prostupů ve stropu/podlaze které jsme byli mi nuceni řešit a ke spokojenosti zákaznice i vyřešili ( jak moc náročné na komunikaci a s tím vzniklé problémy nebudu popisovat )

Dále, k výše uvedeným skutečnostem a popisem zákaznice ( p. Marečkové ) zde veřejně dávám na vědomí, že veškerá další komunikace s ní, bude probíhat výhradně a pouze e-mailem ( ne telefonicky ) a to s důvodu doložitelnosti přesné komunikace a předejití budoucím možným chybám v komunikaci a "informačním šumům".

Nakonec :
Prosíme veškeré zákazníky, kteří budou mít kdykoliv během realizace pocit, že je okrádáme, nebo neprovádíme svoji práci dobře, nebo že nekomunikujeme dle požadavků, aby nám to vždy ihned řekli a nečekali až dílo řádně dokončíme, řádně předáme a necháme si ho i zaplatit a když už toto nebude na naši žádost dodrženo, prosím, když už si stěžujete, řekněte prosím vše a i toto máme pevně zakotveno ve Smlouvě o dílo, kde jsou jasně i definovány pokuty/neproplacení faktur, když dojde k výše uvedeným skutečnostem ( okrádání = účtování si prací/materiálů které nejsou odsouhlaseny, špatně provedené práce = objektivně nesprávné zpracování a realizace díla atd.... ).

Děkuji za Váš čas a pozornost.

S pozdravem a přáním vše nej do Nového roku 2016

Křivánek
RK-Instav
Souhlasím s p. Křivánkem. Lidé chtějí všechno zadarmo!
Vážený pane Strouhale,
ano, jsou i lidé, kteří by chtějí hodně a platit se jim nechce, můžu Vás ujistit, že to není náš případ.
Zaplatili jsme vždy a vše, na čem jsme se dohodli, ale služby tomu bohužel neodpovídali.

Jedním z problémů byly i dvoje futra, které byly osazeny zcela mimo normy a tím pádem potřebují dveře na míru, o které se již téměř 3 měsíce snažím pana Křivánka urgovat.
Je zvláštní, že na moji referenci zde zvládl zareagovat již ten samý večer, na moje emaily mi ale neodpovídá dva měsíce! (a to ani nezmiňuji telefon, kam jsem se mu opravdu nesnažila volat o Vánocích).

Ale nemyslím si, že je potřeba se obhajovat - podělili jsme se o své negativní zkušenosti s firmou, ale kdo chce, samozřejmě s panem Křivánkem spolupracovat může.
 
Naši partneři DŮM & ZAHRADA.CZ CZECHDESIGN.CZ ČeskýKutil.cz ČMSS - Získejte u Lišky Baumit - Fasády, omítky, potěry
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace