Pro snadnější komunikaci a prácije optimálnější truhlářství v jihočeském kraji, strakonického okresu, ale nebráníme se i jiným nabídkám, které budou zajímavé. Předem děkuji za nabídky. S.Více...
Požádala jsem ho tedy po týdnu, aby nám poštou vrrátil naše podklady, které jsme mu zkreslili a dále se nezdržovali, protože uplynuly od prvního kontaktu 4 měsíce a výsledek je nula. Neozval se, neomluvil, podklady dosud neposlal. Neumím si jeho chování vysvětlit jinak, než že se stydí, že přecenil svoje síly. Naprosto nepochopitelné jednání řemeslníka. Pokud o něčem umím jen mluvit a neumím to prakticky, tak poté chápu tento přístup, věřím, že jsou ale řemeslníci, kterí zvládnou obojí, ale asi je jich jako máku na rohlíku....Více...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Dobrý den, rád bych reagoval na referenci od paní Šperkové. Je pravda, že zakázka se domlouvala cca 4 měsíce. V tom souhlasím a zdržení bylo určitě na mé straně. To nemohu popřít. Po prvních jednání a po mém úrazu jsem se opravdu neozval delší dobu a ze zakázky jsem chtěl doopravdy "vycouvat". Paní Šperkové jsem zdělil, že si nejsem jistý dobou dokončení zakázky vzhledem k léčení a bylo by lepší kdyby si našli jiného dodavatele, aby se zakázka nezdržovala. To jsem oznámil i na server "Nej řemeslníci". Poté jsme se domluvili že paní Šperková počká a po měsíci se ozvu co a jak. Zde jsem slib nedodržel a ozval se po pěti týdnech. Následovalo domlouvání zakázky a tvorba výkresů.Po třech týdnech jsem paní Šperkové zaslal návrhy a výkresy. Ty se ukázali jako nevyhovující. Tak jsem za týden odeslal nové přepracované. Po schválení dokumentace jsme si domluvili schůzku na kterou jsem přijel ještě s ortézou. Na schůzce jsem předložil návrhy řezeb, soustružených dílů a odkaz na výběr úchytek. Dále byly domluveny další detaily pro vzhled nábytku s tím že na další schůzku přivezu vzorek patiny. Hlavně nechápu větu: Stále "pracoval" na návrzích a vzorcích patiny, které sice stíhal "na poslední chvíli", ale jakési návrhy s pevnou cenou jsme obdrželi. Ano pracoval jsem na návrzích a vzorcích, které mne stály několik set za barvy na vzorky. Nevím co se mi zde vyčítá? Že jsem se snažil maximálně vyhovět? Mezi tím jsem zaslal podrobnou cenovou nabídku, Paní Šperková souhlasila (viz. příloha mailu odeslána administrátorovy) a domluvili jsme si další termín. Během doby než byla domluvena schůzka , jsme si dvakrát volali a paní Šperková mi zdělila, že by bylo dobré vzhledem k termínu porodu odložit nábytek který jsme celou dobu domlouvali na později a spíše by chtěla udělat koupelnu o které jsme doposud nejednali. Souhlasil jsem a slíbil, že i přesto přivezu vzorek patiny, který jsem také přivezl. Pokaždé jsem přivezl co jsem slíbil. Přijel jsem 14 dní po předešlé návštěvě, nikoliv vzápětí. Ortézu jsem již neměl, jelikož po 2 měsících nebyla již potřeba a při předešlé návštěvě jsem v rozhovoru říkal, že ruka je již dobrá. Na této schůzce jsme se domluvili, že koupelnu dělat nebudeme a budeme pokračovat v navrhovaném nábytku. Po té jsme se rozešli, s tím že v pondělí na velikonoce okolo 17h zavolám a domluvíme odvoz vlastního dřeva (dubu) které nechám v pátek vysušit a následně začnu výrobu. V pondělí jsem opravdu nevolal s tím že dřevo jde do sušárny až v pátek. Ve čtvrtek mi přišla SMS, že se nebudeme dále zdržovat ať zašlu dokumentaci na adresu paní Šperkové. Tu jsem zaslal po 3 pracovních dnech a to ráno v úterý 17,4. Tentýž den mi přišla další SMS, pokud nedorazí dokumentace následující den, bude na mne napsána negativní reference. Na to jsem reagoval také SMS s informací, že dokumentace již odešla poštou. Po následné kontrole na internetu jsem zjistil že dokumentace byla DORUČENA v termínu dnes 18,4. v den reference. Tak mám dojem, že reference byla připravena již předem, aniž by se čekalo jestli balík dorazí. ( podací lístek a opis potvrzení doručení zaslán administrátorovy). Tvrzení že mne pouze imponoval zájem a jen jsem mluvil aniž bych dělal, musím dementovat. Co jsem slíbil přivézt jsem vždy přivezl. Během schůzek i v prvním kontaktu na zakázku (což je v popisu vidět) jsem zdůrazňoval že jsme malá firma a vyrábíme postupně dle konzultací. Referoval jsem moje dosavadní práce s tím, že malovaný nábytek dělám poprvé. Do poslední chvíle jsem zajišťoval vše kolem zakázky a hodlal ji dokončit. O čemž svědčí moje poptávka na tomto servu, kde jsem poptával sušení dřeva dub, pro případ že domluvená sušárna nevyjde. A další komunikace doložená Adminu. V závěru bych chtěl říci, že je mi líto jak tato zakázka dopadla. Plně souhlasím že za jednání a dobu kterou jsem zakázku řešil si zasloužím jednu hvězdičku a to nejslabší hodnocení. Souhlasím, že prodlení a komplikace jdou za mou osobou, ale nemohu souhlasit, že jsem zakázku nechtěl dokončit a styděl se to říci. S pozdravem Lubomír Jedlička