Sg jaro2016 6aa0685ac3aabfcd296f559df67b18e300c8a175ca41eab423e721c585196764
Sg jaro2016 rolldown f04d38e1d91e54d38bfce580b018f8b35ca34cb1e1ae0cacdbae836af90e95c1

Reference Přeštukování stropu

Popis zadání

Přeštukování stropu 15m2

Kvalita výsledku
Silná nespokojenost
Poměr cena výkon
Silná nespokojenost
Úroveň jednání
Silná nespokojenost
Celkové hodnocení

Pana Drvotu jsme vybrali podle zdejších dobrých referencí, které ale bohužel nemůžeme potvrdit, jeho jednání bylo velmi neprofesionální. Na poslední chvíli slíbenou práci z nepochopitelných důvodů zrušil, přestože věděl, že nám na ni navazují další realizace.
Nejprve nám zapomněl říci, že si musíme zajistit materiál sami, s čímž jsme neměli problém, nicméně to řekl v pátek večer, když se zakázka měla realizovat v pondělí ráno a zkomplikoval nám tak plány na víkend. Při vyzvedávání materiálu nám známý ve stavebninách doporučil na opravu stropu perlinku, kterou pan Drvota v zadání neměl a na můj slušný dotaz, jestli je tedy potřeba ji dokoupit, hovor přerušil a jen poslal sms, že pokud pochybujeme o jeho znalostech a postupu, tak si máme zakázku zrealizovat sami. Negativně hodnotím také celou jeho komunikaci, kdy místo 1 krátkého telefonního hovoru vyřizuje věci psaním sáhodlouhých sms...

Dodatečné vyjádření k odpovědi pana Drvoty:
"od začátku jsem tvrdil a psal že nemám ceny s materiálem a že materiál neposkytuji" - není pravda, to, že si materiál musíme zajistit sami, mi pan Drvota sdělil až po domluvení zakázky a to přes sms v pátek 18:08 a sám se omlouval, že to nezmínil předem (jako důvod uvedl, že momentálně nemá auto)
"nemám opravdu rád když mě někdo přesvědčuje o tom že práce má být jinak atd..známí říkali atd." - velmi slušně jsem se zeptala, co si o tom názoru myslí a jestli je potřeba tu perlinku případně dokoupit, určitě jsem jej nepřesvědčovala, spíš jsem se chtěla poradit (nerada bych to za pár let předělávala)
"to že píšu sms,bude asi tím milá paní,že jste volala o víkendu kdy nemám pracovní dobu a měl právo na svoje osobní volno" - už proto mi přijde vhodnější a rychlejší zavolat, než psát 10 sms najednou, navíc si za to mohl pan Drvota sám - kdyby zmínil vlastní zajištění materiálu dříve než v pátek po 18. hodině (realizace měla být hned v pondělí v 7:30 ráno), určitě bych ho neobtěžovala o víkendu

Cena
neuvedena
Kategorie
Související témata:
hlasy
+4
Špatně napsaná reference
Bude uveden v komentářích reference
Dejte hlas autorovi za užitečnou referenci
Reference vložena dne 22.12.2011 uživatelem Uživatel_22219

Komentář dodavatele
Dobrý den,rád bych se vyjádřil k této referenci,s paní jsme sice byli domluveni ale důvod proč jsem to zrušil byl,že jednání ze strany zákazníka se mě nelíbilo,od začátku jsem tvrdil a psal že nemám ceny s materiálem a že materiál neposkytuji,paní se to moc nelíbilo a když s tím na konec souhlasila zkoušela na mě slevu,druhá věc,když si objednávám řemeslníka tak si mám nechat od něho poradit postup práce a zhotovení zakázky tak jak se má,když dělám pouze renovace a měl jsem stovky spokojených zákazníků a o tom svědčí i dobré reference,nemám opravdu rád když mě někdo přesvědčuje o tom že práce má být jinak atd..známí říkali atd..v tomto případě já osobně odmítám pro zákazníka zakázku zhotovit,to že píšu sms,bude asi tím milá paní,že jste volala o víkendu kdy nemám pracovní dobu a měl právo na svoje osobní volno,a taky jsem psal proto že jsem vám jasně říkal že mám problém se signálem na místě na kterém jsem se nacházel,abych to uzavřel,telefon jsem nezavěsil-pouze nás to přerušilo,za druhé,mám plné právo zakázku odmítnout,pokud jsem selhal já osobně tak to bylo nedopatřením a tímto se moc omlouvám i já jsem jenom člověk,ale s každým jednám vždy slušně a rozhodně nezavěšuji telefony,vážený zákazníci,udělejte si o tom obrázek sami,mé reference svědčí o tom že to není tak jak si bohužel paní myslí,všem přeji krásné prožití svátků vánočních a štastný nový rok 2012 s pozdravem Drvota jiří
Diskuze
Souhlasím s dodavatelem i já jsem se potýkal s těmito problémy.
Šťastné a veselé Vánoce a Nový rok 2012 přeje Izolatérství Pavel Svoboda
Dobrý den,nemá cenu se dohadovat,vy i já máme jinou pravdu,jak jsem se zmínil už předtím,chyba byla i na mé straně a to uznávám a proto se omlouvám,i já jsem jen člověk a někdy se stane že hold udělám chybu ale nedorozumění bylo na obou stranách,stalo se stalo,už to nevrátíme,každopádně tvrdit že zavěšuji telefony a stěžovat si administrátorovi že jsem byl hrubý,to jste dělat nemusela,jelikož jsem tak neučinil a jednal slušně,taky jste se zapomněla zmínit,že jsem jednal slušně a dokonce zavolal s tím že by jsem mohl s kolegou místo v úterý nastoupit už v pondělí,a že jsem se snažil vyjít max.vstříc ale to už asi tady není podstatné že?To že jsem si zakázku rozmyslel,bylo proto že se mě nelíbilo to co jsem už psal a na to jsem měl a mám právo, já svojí chybu uznal,tak na mě přestante házet něco co není pravda,já jsem se k tomu vyjádřil a napsal co mě donutilo zakázku zrušit,přiznávám že jsem to neudělal zrovna správným postupem jak zakázku zrušit,ale i na mě je toho dost a jsou věci které se unést nedají,víc už k tomu nemám co dodat,nebudu se již k tomuto vyjadřovat,s každým jednám na rovinu,a at si budoucí zákazník udělá obrázek svůj,práci dělám na 100% u vás jsem ani žádnou neudělal a nezkazil a proto jste taky hodnotila neprávem poměr,cena ,výkon,mé dobré reference svědčí pouze o tom,že svojí práci děláme na 100% a jednání je na úrovni,u vás došlo k oboustrannému nedorozumění,chybu jsem ze své strany přiznal,stalo se,děkuji s pozdravem Drvota jiří
Pane Drvota, koukám na Vaše reference a ty mluví za vše......V našem řemeslnickém oboru se každý dříve nebo později setká se zákazníkem, kdy zcela bez příčiny dojde k nedorozumění.....a pak to může i trochu mrzet......Takže přeji pěkný Nový Rok a další spokojené zákazníky s Vaši prací.
Dobrý den plně souhlasím s panem Drvotou,má plné právo odstoupit.Bohužel se to stáva že zákazníci něco skoušejí a pak když práci odmítnete hned píšou zlé reference.Příjemné svátky a Nový rok přeje J.ĎURÁČ
Dobrý den,děkuji za podporu,máte pravdu,když děláte maximum aby jste zákazníkovi pomohly a vyšli max.vstříc a ono se to pak vše obrátí proti vám,to opravdu zabolí,pak se diví že zakázku řemeslník odmítne,co mě štve nejvíc,že zákazník nedokáže přiznat i svojí vinu kvůli které byla zakázka zrušena a hned je to hozené na nás,tak to prostě je,mi řemeslníci jsme vždy špatní a zákazník má ve všem pravdu a chová se jako jednička,to prostě není fér,vždy jsem jednal slušně a pak když se dozvím že si ( nebudu ukazovat na někoho prstem ) na mě dotyčná osoba stěžuje administrátorovi že jsem byl hrubý atd.tak to mě nepřijde normální,hold já to říkám furt,na dobrotu na žebrotu,čím víc bude řemeslník poctivější a bude makat na 100% tím to bude horší a vždy se to obrátí proti němu,ti fušeři co kradou a ojebávají zákazníky těm to ve většina případě projde a to fér prostě není,prostě se nám nikdo moc nezavděčí,každopádně po této zkušenosti kde jsem přiznal i já že jsem nepostupoval jak by si zákazník představoval,mě donutilo k tomu aby jsem byl při výběru zakázek víc opatrnější a veškeré své postupy a pravidla řekl důkladněji hned a na jednou,ale i tak ve většina případech je to zbytečné,jelikož vám pak zákazník lže do očí že jste se o ničem takovém nezmínili,ono paní na hoře to tvrdila,každopádně vždy se o tom zminuji do nabídky a taky to mám na svém webu,ten web je od toho aby si to zákazník přečetl a pak ve finále netvrdil opak,mám tam ceny bez materiálu-mám takže v právu jsem já,děkuji všem a taky vám přeji hezké svátky a hezký nový rok 2012 s pozdravem Drvota Jiří
Pane Drvoto, přestaňte tu prosím lhát všem okolo i sám sobě, Vaše sms jasně ukazuje, že jste vlastní dovoz materiálu předem nezmínil: "Prominte, chci se zeptat, zapomel jsem na jednu dulezitou vec, mate auto?... ja totiz nemam auto ted, a nemohu zajistit material..." O ceně materiálu navíc jsme mluvili, na to jsem si nikde nestěžovala a jak jsem psala, ani s tím zajištěním materiálu jsme nakonec neměli vůbec problém. Když k tomu přidám Vaši nepochopitelnou reakci (odmítnutí zakázky) na můj slušný dotaz ohledně pracovního postupu , jsem nakonec ráda, že jsme ji s Vámi nerealizovali. Zřejmě jste si toho před Vánoci nabral více, než jste mohl zvládnout.
Dobrý den už to neřešme,stejně s tím už nic neuděláme,vy máte svoji pravdu já mám svoji.Přeji vám hezký Nový Rok 2012!s pozdravem Drvota Jiří
jak přes kopírák, ta reakce paní. I já toto zažil. Prostě když mě někdo umyslné prudí a tlačí do něčeho co nechci, tak se kousnu a zapnu ignore. Kluci nemáme to lehké, když už jsme vyhledávanější než konkurence, tak ještě řešit takovýhle koniny.
 
Naši partneři DŮM & ZAHRADA.CZ CZECHDESIGN.CZ ČeskýKutil.cz ČMSS - Získejte u Lišky Baumit - Fasády, omítky, potěry
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace