Cs calc sep 2016 4bc761a0b6b691fbcfea054d7e324d6974a858edb7491fc05c05737ffc52ddac
Cs calc sep 2016 rolldown 28a5066a8bcb82a1b93e3959472646e46300bc99cf25944009cf01692330c300

Reference Rekonstrukce bytu

Popis zadání
Reference vznikla z poptávky.

=== Zadání
Dobrý den,

prosím o cenovou nabídku na rekonstrukci bytu 1+kk (pokoj 17,2 m²; předsíň 2,9 m²; koupelna (vana 120 cm) s WC 3,3 m²)


1) Demoliční práce: vybourání spíže, odstranění krytin, demontáž jádra. Odvezení odpadu.

2) Jádro: vyzdění příček kromě stěny za WC a stěny sousedící s předsíní. V těchto případech bych volil příčky ze sádrokartonu. Dveře do koupelny do pouzdra. (Sapeli CPL) Do instalační šachty revizní dvířka pod obklad ZAVRZ. Obklad do výše dveří. Umyvadlo Jika Mio 45 cm, sprchová vanička Ravak Sabina 80 cm, WC Jika Lyra Plus, baterie Metalia 57, nechci bodovky v podhledu. 3) Podlahy: předsíň a koupelna dlažba, pokoj PVC.

4) Stěny: štuk min. na nových příčkách a na stěnách po vybourané spíži. V případě potřeby v celém bytě. Zazdít větrací otvory do spíže.

5) Elektroinstalace: v celém bytě. 1. varianta: v pokoji do lišt. 2. varianta: v pokoji zasekaná do zdi.

6) Dveře do pokoje: Sapeli CPL + obložková zárubeň.


Do bytu zatím nemám přístup. (převod na katastru)

Termín zahájení rekonstrukce: listopad


Děkuji

=== Nabídka
Dobrý den,
specializujeme se na celkové rekonstrukce bytů s tím, že si v případě potřeby (například při změně dispozic) nejdřív připravíme projekt jak stavební s ohledem na celkový dizajn, tak na instalace a všechny práce, všechny koordinace jsou dopředu promyšlené.

Po zaměření prostoru a domluvení jednotlivých prvků, Vám pošlu položkový rozpočet, z kterého bude přesně vidět co se bude dělat i to kolik je cena práce a cena materiálu.

V příloze zasílám příklad položkového rozpočtu.

Pokud si přejete na rekonstrukci firmu, která s Vámi bude spolupracovat, komunikovat a bude se Vám snažit vyjít maximálně v ústrety, kontaktujte nás.

S pozdravem
Denisa Fabová

Dodavatel (řemeslník)
Kvalita výsledku
S nedostatky
Poměr cena výkon
S nedostatky
Úroveň jednání
Silná nespokojenost
Celkové hodnocení

Firma FPK se sama nazývá specialistou na rekonstrukce. Tito specialisté neumějí zacházet s metrem, protože mi udělali vodoinstalace pod umyvadlem o 5 cm níž než bylo potřeba. Roura od sifonu je tedy zbytečně dlouhá...
Tito specialisté nevědí, jaké parametry má mít stavební otvor pro obložkové zárubně. Podlaha v koupelně je asi o 3 cm výš než podlaha v předsíni. Dveře se zavírají k tomuto schodu, po zavření dveří tedy není vidět. Protože tloušťka obložkové zárubně je o 2 cm menší než tloušťka dveří, bylo nutné ukončit tento schod, tak aby bylo místo pro zavřené dveře. To firma, která se živí rekonstrukcemi bytů (!) nevěděla a ukončila tento schod zároveň se stěnou a tím znemožnila montáž dveří!! Na tuto závadu mne upozornil technik Sapeli a schod se musel posunout do koupelny.
FPK jsem poslal písemnou reklamaci a na odpověď jsem čekal měsíc. (déle než trvala celá rekonstrukce) Reklamaci uznali, škodu vyčíslili na 250 Kč (!) s příslibem nápravy. Písemně jsem vyjádřil nesouhlas, protože nejsem spokojený s prací obkladače a požadoval finanční vyrovnání... uplynul měsíc od vyzvednutí druhého dopisu a FPK mlčí...
První obkladač neuměl vykružovat otvory a spáchal nechutnou fušeřinu pod umyvadlem (viz. galerie), protože ze zdravotních důvodů práci musel přerušit, obkladačské práce dodělal náhradník. Tento pán, dle mého názoru občan z východu, který dělal vše co bylo potřeba, začal obkládat. Budu stručný, slušný výsledek dělal obvykle až na druhý pokus a svojí prací mne deptal do stavů, kdy jsem se přestával ovládat.
Po těchto zkušeností jsem odmítl montáž dveří od FPK a raději si to zařídil sám. Po nastěhování jsem začal objevovat další důkazy kvalitní práce FPK. Např. chybějící těsnění v čistícím otvoru pračkového sifonu znamenalo mokrou stěnu po prvním praní, křivě namontovaná stojánková baterie a WC, poškozená izolace drátu v pojistkové skříňce, který byl skřípnutý mezi 2 jejími částmi. Tyto "drobnosti" jsem ani nereklamoval, nemělo by to smysl. Protokol o revizi elektroinstalace jsem musel 2x reklamovat kvůli špatné adrese...

Celkový dobrý dojem z koupelny kazí odfláknuté, nebo nezvládnuté detaily. Co se týče ostatních prací: omítky, fermacellové podlahové desky drží, nikde nic neteče. Nalepení PVC se povedlo. Kvalitu prací prověří čas.
Možná si tu řada z Vás pomyslí, že řeším prkotiny, ale řídím se heslem, že když něco dělám, tak pořádně a čekávám to i od ostatních, obzvlášť když jim platím.

Dohodnutá cena
Skutečná cena

195 000 Kč

Související témata:
hlasy
+1
Špatně napsaná reference
Bude uveden v komentářích reference
Dejte hlas autorovi za užitečnou referenci
Reference vložena dne 20.05.2016 uživatelem alda

To_se_opravdu_neschova__muselo_se_predelat._
Krive_uriznuta_obkladacka_se_vyhazuje__Bylo_predelano.
Proc_to_tam_vubec_lepil._To_se_opravdu_neschova._Bylo_predelano
Pan_utekl_od_mizerne_vyhlazeneho_silikonu._Zde_je_vyriznuto_a_bylo_predelano._Roh_nad_umyvadlem_je_dobre_na_ocich.
Fuserina_prvniho_obkladace._Vse_ostatni_v_galerii_delal__nahradnik.
Viditelny_sparovaci_krizek_a_to_sedive_je_lepidlo__ktere_melo_byti_odstraneno._
Dlazba_pod_vstupnimi_dvermi.
Dlazba_pod_vstupnimi_dvermi._
Dlazba_pod_vstupnimi_dvermi.
Dlazba_pod_vstupnimi_dvermi._c
Silikon_na_WC._
Ulamane_hrany_dlazby.__
Dlazdice_nejsou_v_jedne_rovine.
Detail_dlazby_u_vstupnich_dveri.
Prace_nahradnika._Ten_uz_vykruzovat_umel.
Spatne_osazene_listy._
Obkladacka_pravdepodobne_nalepena_jiz_s_poskozenim._Pri_jeji_vymene_poskozena_hrana_vedlejsi._
predavaci_protokol
Prvni_varianta_schodu.
Druha_varianta_schodu__ktera_znemoznila_montaz_dveri.
Komentář dodavatele
Dobrý den,
když si přečtete ostatní recenze na naší firmu, zjistíte, že jsou vesměs pozitivní. Tady byl problém lidský.
Když se na fotografie podíváte pozorně, zjistíte, že jsou pořízený v průběhu rekonstrukce. ( ! pán dokonce lhal paní z nejřemeslníků a tvrdil, že to nejsou fotky z průběhů! podívejte se ale pozorně, vidíte natažené lepidlo, hydroizolaci a pod... je to průběh). Po dokončení pán podepsal přebírací protokol, kde písemně potvrdil, že je vše v naprostém pořádku (fotka z protokolu přiložena).
Pán nás nenechal dělat naši práci - kontrolovat své lidi a jejich práci. Stavěl se k tomu, cituji: "já Vás platím, já jsem Váš šéf", nechtěl si nechat vysvětlit, že je zákazník, že šéf je majitel firmy, kterého práce je ohlídat aby vše bylo perfektní a ano, když se vyskytlo něco, co nebylo dotaženo, je naši prací to dát chlapům předělat, tak aby byl zákazník s výsledkem spokojen. S pánem se prostě nedalo domluvit. To co normálně naši klienti vítají, to byl to tady obrovský problém. Normálně jsou klienti rádi, že nemusí nic řešit, že vše vykomunikujeme, zařídíme, uhlídáme. Tady pán dělal vše pro to, aby nám tenhle náš přístup znemožnil, on prostě potřeboval být šéf a na všechny rvát a vztekat se a dupat nohami. Něco mu vysvětlit, na něčem se domluvit, byl nadlidský výkon. Nakonec od nás i dostal nějaké věci zadarmo, dostal doporučení jak udělat to, co si chtěl dodělat sám a podobně. A hlavně, písemně podepsal, že je rekonstrukce v pořádku.
Co se týče reklamace o které pán Alexander mluví, ano, je tam schůdek, o kterém pán Alexander věděl od začátku a vznikl, protože pán si vysloveně přál, aby jsme výšku koupelny vrátili do původní výšky a ne, jak jsme doporučovali, dobourat podlahu na WC a celé to snížit. V koupelně byla původní betonová podlaha odstraněna z důvodu nesoudružnosti a popraskání. Na naše náklady jsme tedy, na žádost investora, vrátili výšku koupelny do původního stavu a vznikl tak schůdek. Pán o tom, že tam bude schůdek od začátku věděl, tohle řešení byla jeho volba. Co se týče doříznutí, ano, pánovi jsme nabídli, ať si zvolí jakýkoliv dva termíny a my to neprodleně přijedeme udělat, přesně jak bylo smluvně dojednáno. V tomhle případě ale jde opět o peníze. Pán chce za něco, za co platit dle rozpočtu asi 250 korun, 5.000,-
Opět Vás prosím, přečtete si i ostatní recenze, kde pochopíte kdo skutečně jsme a jakým způsobem pracujeme. Pevně věřím, že vyjádření jednoho "já Vás platím, já jsem tady šéf" nezastíní 99,9% našich spokojených klientů.
FPK interier s.r.o.
Diskuze
Tak toto je hustá prasárna
podívejte se prosím na fotky pořádně, pokud jste od řemesla, poznáte, že jsou foceny v průběhu rekonstrukce
nejprve jsem si precetl recenzi a rikal si....a jeje totu je zase nejakej notoricky stezovatel, mno po prohlednuti fotek se musi hluboce pisateli omluvit, je pravda ze ne vzdy se vsechno povede napoprve na stoprocent, ale tu se toho nepovedlo opravdu hodne, nebo spis vsechno?uprimne za tohle bych nezaplatil ani korunu...
jak můžete soudit, že se všechno nepovedlo, dle fotek z průběhu rekonstrukce a zároveň když netušíte, jak velký rozsah rekonstrukce se dělal?
Dobrý den,
když si přečtete ostatní recenze na naší firmu, zjistíte, že jsou vesměs pozitivní. Tady byl problém lidský.
Když se na fotografie podíváte pozorně, zjistíte, že jsou pořízený v průběhu rekonstrukce. ( ! pán dokonce lhal paní z nejřemeslníků a tvrdil, že to nejsou fotky z průběhů! podívejte se ale pozorně, vidíte natažené lepidlo, hydroizolaci a pod... je to průběh). Po dokončení pán podepsal přebírací protokol, kde písemně potvrdil, že je vše v naprostém pořádku (na žádost zašlu scan).
Pán nás nenechal dělat naši práci - kontrolovat své lidi a jejich práci. Stavěl se k tomu, cituji: "já Vás platím, já jsem Váš šéf", nechtěl si nechat vysvětlit, že je zákazník, že šéf je majitel firmy, kterého práce je ohlídat aby vše bylo perfektní a ano, když se vyskytlo něco, co nebylo dotaženo, je naši prací to dát chlapům předělat, tak aby byl zákazník s výsledkem spokojen. S pánem se prostě nedalo domluvit. To co normálně naši klienti vítají, to byl to tady obrovský problém. Normálně jsou klienti rádi, že nemusí nic řešit, že vše vykomunikujeme, zařídíme, uhlídáme. Tady pán dělal vše pro to, aby nám tenhle náš přístup znemožnil, on prostě potřeboval být šéf a na všechny rvát a vztekat se a dupat nohami. Něco mu vysvětlit, na něčem se domluvit, byl nadlidský výkon. Nakonec od nás i dostal nějaké věci zadarmo, dostal doporučení jak udělat to, co si chtěl dodělat sám a podobně. A hlavně, písemně podepsal, že je rekonstrukce v pořádku.
Co se týče reklamace o které pán Alexander mluví, ano, je tam schůdek, o kterém pán Alexander věděl od začátku a vznikl, protože pán si vysloveně přál, aby jsme výšku koupelny vrátili do původní výšky a ne, jak jsme doporučovali, dobourat podlahu na WC a celé to snížit. V koupelně byla původní betonová podlaha odstraněna z důvodu nesoudružnosti a popraskání. Na naše náklady jsme tedy, na žádost investora, vrátili výšku koupelny do původního stavu a vznikl tak schůdek. Pán o tom, že tam bude schůdek od začátku věděl, tohle řešení byla jeho volba. Co se týče doříznutí, ano, pánovi jsme nabídli, ať si zvolí jakýkoliv dva termíny a my to neprodleně přijedeme udělat, přesně jak bylo smluvně dojednáno. V tomhle případě ale jde opět o peníze. Pán chce za něco, za co platit dle rozpočtu asi 250 korun, 5.000,-
Opět Vás prosím, přečtete si i ostatní recenze, kde pochopíte kdo skutečně jsme a jakým způsobem pracujeme. Pevně věřím, že vyjádření jednoho "já Vás platím, já jsem tady šéf" nezastíní 99,9% našich spokojených klientů.
FPK interier s.r.o.
Paní Fabová, každá fotografie má svůj popisek, který uvádí, co bylo předěláno a co je konečný stav!! To jste „objevila Ameriku“. Např. fotografie se spárovacím křížkem jasně ukazuje, že jsou spáry již vyspárovány = konečný stav! Obrázky z průběhu rekonstrukce poukazují na „profesionalitu“ Vašeho pracovníka, protože jen naprostý ignorant nalepí křivě uříznutou, nebo naprosto blbě vyříznutou obkladačku (dlaždici). Když to blbě uříznu, tak to zahodím a nelepím. Naprostý ignorant uteče od špatně vyhlazeného silikonu obzvlášť, když se jedná o dobře viditelné místo nad umyvadlem!
Když jsem vyjádřil nesouhlas na provedení obkladu kolem instalací pod umyvadlem, který vytvořil Váš první obkladač, pan Krippner mi odpověděl, že to bude pod umyvadlem a nebude to vidět! Neuhlídal jsem 2 věci: správnou výšku sifonu a zakončení schodu v koupelně. To jsem nechal na Vás a nedopadlo to dobře. Takhle Vy kontrolujete své lidi.
Schůdek v koupelně je proto, že v průběhu bourání podlahy v koupelně přiběhl soused, který bydlí o patro níže a udělal scénu, že mu padá strop na hlavu. Na základě toho, dělníci ukončili bourací práce podlahy a zůstala nevybouraná podlaha na WC. Když jsem přišel odpoledne na kontrolu, setkal jsem se tam s p. Krippnerem a na moji otázku, co uděláme s tím zbytkem on odpověděl, že se mu to již dobourávat nechce, a protože jsme nechtěli riskovat případné potíže, dohodli jsme se, že se to znovu dobetonuje. Původní beton byl naprosto v pořádku a vybourával se kvůli výškovému rozdílu! Co se týče nákladů, p. Krippner odpověděl, že rozpočet s komplikacemi počítá. To paní Fabová vůbec nemůže vědět, protože v této fázi rekonstrukce jsem jednal pouze s p. Krippnerem. Doříznutí schodu je jen nouzové řešení, které vyplynulo ze situace. Řezání schodu za 250 Kč udělá max. Ukrajinec. Původně jsem schod chtěl rozbít a znovu položit dlažbu, ale to mi člověk, který řezal schod nedoporučil. Takže částka 5000 Kč je adekvátní, kromě toho jsem musel čerpat dovolenou a měl znovu nepořádek v bytě díky „profesionalitě a kontrolám“ paní Fabové a pana Krippnera. Kromě toho paní Fabová taktně přešla fakt, že její firma připravila stavební otvor do kterého nešli osadit dveře a ani o tom nevěděla!!
Dílo jsem převzal, protože jsem v bytě potřeboval již bydlet a dle mého názoru, když někdo neudělá něco pořádně napoprvé, neudělá to nikdy. Proto jsem žádal finanční vyrovnání. Na špatně zakončený schod mne upozornil technik Sapeli, to bylo asi 3 týdny po převzetí bytu. Server Nej řemeslnicí je o hodnocení firem, svoje hodnocení jsem uvedl, čekal jsem lepší výsledek od pěti hvězdičkové firmy. Kvalitu díla každý zhodnotí sám, stačí když otevřu dveře.

PS: Nic není zadarmo. (tlaková zkouška)
Vážený pán Alexander, většina z toho co píšete není pravda. Je to msta za to, že Vám nejsme ochotni zaplatit 5.000,- ale dle smlouvy, chceme cokoliv co by bylo potřeba, v rámci reklamace opravit. Každopádně, Vám velice děkuji za Vaše vyjádření, podpořil jste ním mé předešlé slova o Vašem přístupu a vzteklé povaze.
Pravdu máte jen v tom, že jsem vzteklý (když vidím fušerskou práci). Hodnocení a obsah recenze odpovídá realitě. Alexander
Před převzetím jste chodil po bytě téměř s lupou, aby jste něco našel, nakonec jste uznal, že je vše ok a podepsal jste předávací protokol bez výhrad.
Protokol jsem podepsal jen proto, abych se Vás konečně zbavil! Reklamoval jsem pouze schod o kterém jsem v den předání vůbec nevěděl. Kdybych reklamoval vše, co je v galerii, tak bych do teď nebydlel. Dostali jste hodnocení „kvalita výsledku s nedostatky“. Nedostatky jsou popsány v recenzi. Její pravdivost je doložena fotkami. Zakázku jste získali na základě recenzí. Pokud neuneste recenzi ve které Vaše firma nevypadá dobře poptávejte zakázky jiným způsobem.
Vážený pán Alexander,
jde o fakta a lži:

- 8.1.2016 jste podepsal předávací protokol s tím, že je vše OK ale je potřeba dodělat zvonek a dopojit TV kabel - přiložená fotka
- 15.1.2016 jste opětovně podepsal, že je vše ok, včetně zvonku a TV kabelu.
- Recenzi jste napsal téměř 5 měsíců po dokončení rekonstrukce a odvoláváte se na fotky z průběhu rekonstrukce a na chyby které byli automaticky opravené.
- V předávacím protokolu zvonek a kabel, když jsme k Vám jeli tyhle věci dodatečně dodělat a s Vaším přístupem, rozhodně by jste byl řešil i další případné vady, nedostatky, kdyby byli. Oni ale nebyli.

Máme jediného nespokojeného klienta, pána Davida Alexandra.
Byt jsem převzal 8.1. 11.2. mi technik Sapeli oznámil, že schod v koupelně je nutné předělat, protože nejdou osadit dveře. Ukončení schodu vymyslela paní Fabová, pan Krippner přihlížel. 15.2. jsem odeslal písemnou reklamaci schodu. 22.2. FPK převzala doporučený dopis. 14.3. FPK odeslala odpověď s uznáním reklamace s příslibem nápravy a ohodnocením škody na 250 Kč. Dne 5.4. odesílám 2. dopis, kde odmítám navrhované „řešení“ FPK. Opravdu jsem nestál o opravu od člověka, který to neumí a zrovna pečlivostí neoplývá. Žádal jsem částku 5000 Kč, kterou jsem odhadoval cenu práce kvalifikovaného pracovníka (který platí daně, nechodí pěšky) a materiálu (min. balík dlažby atd.) Dále jsem musel vyplýtvat den dovolené a uklidit byt. Na tento dopis p. Fabová již neodpověděla. Reagovat začala až na moji recenzi, kterou jsem vystavil 20.5.! Jako obranu zvolila taktiku osočování mne ze lží a vykreslování mé osoby jako problémového klienta. Jsem „problémový“, protože jsem FPK nedal max. ohodnocení a dovolil si kritizovat její práci. Na obsah recenze a hodnocení FPK nemá vliv nevyplacení částky, kterou jsem požadoval. Touto smutnou taktikou se paní Fabová snaží omlouvat nelichotivý a KONEČNÝ výsledek práce FPK interiér.

PS: Strašně rád bych chtěl vidět byty těch spokojených klientů...
Vážený pán Alexander,
zkutečně si myslíte, že jsou všichni ti spokojení klienti ve zkutečnosti nespokojení a len tak, ze srandy nám napsali dobrou referenci? :-)

My jsme k Vám chodili pěšky? Neplatíme daně a poplatky? Nám je možné zaplatit desetinovou cenu z toho jak danou práci hodnotíte vy sám?

Tímto svým textem jste v podstatě opět potvrdil má tvrzení vyjádřené již v první reakci.
Schůdek jsem nevymyslela, vznikl na základě Vašeho požadavku vrátit podlahu do původní výšky, o jejímž důsledku - schůdku jste byl mnou informován předem. Ale to se vracím opět na začátek a k mému prvnímu vyjádření.

Protože to takto půjde do nekonečna, co mi přijde nedůstojné, vyjadřuji se naposled.

Jde o Váš pocit z rekonstrukce, udělte nám * kolik uznáte za vhodné. Vyjadřuji se ke lžím a polopravdám které tvoříte a předkládáte, k jejímž umocnění neváháte použít fotky z průběhu, které byli dávno před předáním bytu odstraněny a tohle, Vážený pán Alexander je podvod. Proto to celé řeším. Kdyby byl konečný výsledek tak nelichotivý, zrovna Vy by jste nikdy byt nepřevzal bez připomínek a to 2x (stvrzeno Vašim vlastnoručním podpisem). Kdyby byl tak nelichotivý, neodkazoval by jste se na fotky z průběhu rekonstrukce a na věci které byli odstraněny.

Vážený pán Alexander, máme podepsanou platnou smlouvu o dílo, máte 24 měsíců záruční dobu a jestli se cokoliv stane, neváhejte nás telefonicky, nebo e-mailem kontaktovat, neprodleně případnou reklamaci vyřešíme.

S pozdravem
Fabová

Kdyby se nevrátila podlaha v koupelně do původní výšky, byl byl schod na WC! Volil jsem menší zlo. Proč se vracela podlaha do původní výše jsem již psal. Schod FPK ukončovala 2x (viz. fotogalerie). Podruhé ho ukončila takovým způsobem, že nešli namontovat dveře a schod se musel opět předělat! A to je dost smutné od specialistů na rekonstrukce, jak se FPK sama nazývá.
Když mne po vystavení recenze kontaktovala pracovnice z „Nej řemeslníků“ nabízel jsem jí, že si dílo FPK muže přijít prohlédnout. To stále platí...
tak ono nektere fotky muzou byt z prubehu, ale nechapu jak se muzou zasparovane krizky derouci se na povrch dodelat :) je mi to fuk, kazdy den neni posviceni, reaguji pouze na foto, nazor mit snad muzu...ostatne pokud za mnou prijde objednatel a navrhne neco co povede k lepsimu vysledku,potlacim svy ego a uznam ze ma pravdu, pokud chce prosadit neco co je mimo, pokud je stavebni denik, udelat zaznam, pokud neni, napsat na kus papiru ... objednatel chce to a to, neodpovidajici technologickym postupum, zhotovitel za tuto cast nenese zodpovednost, vznikle skody v tomtodusledku jdou za objednatelem a muzu Vam rict ze malokdo se pod to podepise... mno a kdyz natefite fakt na nekoho z jinyho vesmiru, slusne se domluvit na odstoupeni od smlouvy, pobalit vercajk a pryc...mno a kdyz uz budu uplne hnusnej, mate v ruce predavaci protokol a nejedna se o skryte vady alepouze o vady ci nedodelky v protokolu neuvedene, myslim ze je vymalovano...:)
máte pravdu, samozřejmě názor mít můžete :-) Máte pravdu, taky si dáváme podepsat pokud chce zákazník technologický nesmysl, tohle byl ale estetický, ne technologický... Máte pravdu, měli jsme včas odstoupit, neradi ale odcházíme od rozdělaného, je ale fakt, že v tomhle případě jsme to udělat měli. Zkušenost. A ano, máte pravdu, máme v ruce předávací protokol, dobrovolně podepsán zákazníkem, který by nebyl podepsal něco, kdyby to nebylo dle jeho v pořádku. Když se cokoliv vyskytne včera, dnes, zítra, má pán nárok na reklamaci 24 měsíců a my se zavázali případnou vadu neprodleně opravit, stačí aby zavolal, nebo napsal e-mail. A máte pravdu - z jiného vesmíru :-)
Dobrý den, je pravda že někteří zákazníci si myslí že jsme jejich otroci a poskoci když od nás chtějí udělat např. hezké a útulné bydlení. V případě že se zákazník chová tímto způsobem odcházím a zakázku nepřijmu, nebo odstoupím od smlouvy. Nedělám přes dvacet let proto aby semnou někdo zametal. Nic méně dle foto že vše co se týká obkladů je již hotové, dle mého velmi zfušované. Takovíto řemeslníci by už neměli fungovat, měli by se jim brát žl a nebo jako ve středověku sekat ruce. Chápu že je to lidský faktor ale majitel firmy by si vždy měl ohlídat své řemeslníky kteří mu dělají reklamu. S pozdravem Petr Vaněk AZ-interiery
Vážený pan Vaněk,
fotky jsou focené v průběhu, samozřejmě museli chyby napravit a finální předání bylo bez chyb o čem svědčí i to, že majitel podepsal předávací protokol bez výhrad. Když se podíváte, vidíte, že je na fotkách vidět lepidlo, hydroizolace. Rozhodně to není hotové dílo. Je to dílčí práce a ano, opravovala se.
Pánovi, který původně obkládal, byla zjištěna smrtelná nemoc. Ještě pár dní pracoval, ale přestal být soustředěný, tak jsme se domluvili na ukončení spolupráce. Nahradil ho ukrajinský kluk - pán investor byl o věci informován, špatná práce se opravila, obklady byli vyměněny. Rohy nanovo a pod. Problém ale zase byl, že je náš pracovník původem z Ukrajiny... Pořád byl něco problém. Nicméně, nikdy by jsme nepředali zákazníkovy dílo, které by nebylo udělané správně a hezky. Tak jako na všech ostatních projektech.
Byt jsme odevzdávali začátkem ledna - 8.1.2016, to zákazník, který nám neustále opakoval, že on je šéf, když to platí, chodil po kolenou, dupkal, skákal, vztekal se a vysloveně hledal chyby aby mohl na všechny řvát, podepsal že je vše ok, dodělat jsme měli zvonek a dopojit kabel na TV. To jsme udělali 15.1 a majitel opět podepsal že je vše ok. Tuhle recenzi a fotky s fotkami z průběhu, před nápravou, napsal 20.5.2016. Nereklamuje nic co by vzniklo, nebo se objevilo v průběhu používaní. Stěžuje si na něco, co bylo opraveno v průběhu rekonstrukce a to téměř 5 měsíců po odevzdaní.
Bohužel jsme od smlouvy neodstoupili včas, pořád ještě věřím ve slušnost lidí. Nicméně, byl pán při přebíraní bytu spokojený, co písemně potvrdil.
Podívejte se na recenze jiných lidí a sám uvidíte, že odvádíme slušnou práci a máme vesměs spokojené zákazníky. Vlastně všechny, kromě tohohle jednoho, který se vzteká protože mu nechci dát neoprávněných 5.000,-

S pozdravem a přáním hezkého dne
FPK interier s.r.o.
Fabová Denisa
 
Naši partneři DŮM & ZAHRADA.CZ CZECHDESIGN.CZ ČeskýKutil.cz ČMSS - Získejte u Lišky Baumit - Fasády, omítky, potěry
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace