Rozsah prací:
- vyzvednou potřebný materiál a navozit jej do bytu
- vybourat současnou koupelnu
- posunout jednu z příček o 1.5m, čímž se zvětší prostor pro koupelnu
- uzpůsobit rozvody vody a odpadů
- srovnat podlahu o3 cm tak, aby byla souběžně se zbytkem bytu
- položit novou dlažbu
- položit obklady
- umístit veškerou sanitu a vybavení, viz vizualizace
Posílejte cenu práce, materiál seženu a zaplatím sám... Rozvody elektra mám zařízené.
PS. V nákresu je špatně zakreslen pisoár a WC a vana. Pořadí má být tak jak je na vizualizaci, vana totéž...Více...
Pan Kryštof st. - špatná, resp. žádná komunikace, tzn. co se jeden den řeklo, druhý den neplatilo nebo o tom nevěděli. Při bourání stávající koupelny a jiných prašných činnostech si nebyli schopni obstarat vysavač, kterým by prach vznikající stavební prach rovnou odsávalinamísto udělání bordelu v celém bytě, na všech jeho oknech a na celé chodbě a na všech oknech v celém rezidenčním objektu. Samozřejmě se neobešlo bez opakovaných stížností.
Problémy:
- domluvili jsme se, že vyzvedne veškerá materiál v SIKU, po týdnu nevěděl, že jsme se na tom domlouvali, nakonec přivezl 80% materiálu a zbytek odmítl s tím, že je špatně zabalen. Jel jsem se sám přesvědčit do SIKA - samozřejmě vše v pořádku zabaleno v krabicích jako zbytek.
- v jeden den jsme se domluvili, jak s panem Kryštofem st., tak jeho synem, že po skončení musí uklidit a vyklidit veškerá pracovní materiál na společnou chodbu, protože druhý den ráno přijede firma udělat stěrku v celém bytě (kromě předmětné koupelny a WC, což si chtěl pan Kryštof udělat sám). Samozřejmě nic odklizeno nebylo, pan Kryštof ml. si vypnul telefon a vyspával si do 11h dopoledne. Podlaháři si museli uklidit sami...
- krátce po tomto chtěl pan Kryštof první platbu 40tis Kč s tím, že nebylo téměř nic hotového, řekl jsem mu, že uhradím tedy ve standardní 14 dní splatnosti až něco uvidím, na to mi řekl, že neexistuje, že to chce okamžitě (do zítra na účtě, splatnost na faktuře byla tentýž den), atp. Snažil jsem se mu vysvětlit, že při domluvě naší spolupráce o tomto nepadla z jeho strany ani zmínka a že je slušnost a standard 14 denní splatnost. On začal hned vyrukovat s tím, že si objednávám služby, na které následně nemám a podobné zcestné a nesmyslné připomínky. Druhý den jsem po našem dlouhém telefonátu o tom, jak se má jednat s lidmi, že vůbec nekomunikují, atp. fakturu uhradil a čekal, zda nastane nějaká náprava. Nenastala.
- pan Kryštof st. nenasadil na zakázku žádné zkušené zedníky a obkladače, ale jeho syna, velmi problémového a drzého bych mohl dodat a dalšího "pomahače", který neuměl ani štukovat, oba to měli jako "melouch", přičemž si neustále stěžoval (Kryštof ml.), že to za ty prachy dělat nebude, že to není jako jeho práce, že si jinde vydělává více a podobné řeči. Když jsem se mu jako klient snažil vysvětlit, že to mě vůbec nezajímá, kolik mu jeho pan otec platí a jakou mají mezi sebou domluvu, nic se k lepšímu nezměnilo.
- v poptávce bylo uvedeno, že součástí práce je, pochopitelně, i přizpůsobení vodoinstalace a odpadů a topení. Pan Kryštof si dohodil pana instalatéra, který přišel, podíval se, řekl, že má čas až za týden, zkousli jsme, ale den před plánovanou a slíbenou realizací zavolal, že nemůže ze zdravotních důvodů... Po týdnu čekání. Výborné. Ještě lepší bylo, když nám pan Kryštof řekl, ať si tedy seženeme jiného instalatéra - jasně jsme mu vysvětlili, že to je snad jeho starost, zdálo se že pochopil, ale stejně nikoho jiného za další den nesehnal, tak jsme si sehnali sami instalatérskou firmu, která rozvody vody, topení a odpadů provedla. Opět se však neobešlo bez problémů, protože potřebovali součinnost pana Kryštofa v tom, že měli mít určité dny hotové určité věci - nikdy tam nebylo. Museli si nakonec udělat sami.
Takovýchto eskapád jsme zažili spoustu, byly na denním pořádku, bohužel. vydrželi jsme to s manželkou přes 3 týdny, když jim nakonec po položení stěrky celá podlaha (stěrka) praskla. To byla poslední tečka. Absolutně nevěděli co dělají. Zdálo se mi to od začátku, měli jsme je vyhodit hned, neudělali jsme to a byla to chyba.
Po prasklé stěrce mi došlo trpělivost a vyhodil jsem je s tím, že si příští týden (v pondělí) přijedou pro nářadí a bordel (popraskanou stěrku naházenou ve vanách), to jsem ještě netušil, že mi pan Kryštof přiveze fakturu za práce na dalších 59tis Kč. Tu jsem mu odmítl převzít a sdělil jsem mu, že se divím, že po tom co předvedli, že má tu drzost donést jakoukoliv fakturu a ještě ke všemu na takovouto částku. Jeden z mých argumentů byl, jak chtěli udělat celou koupelnu, když už teď jsou na 100tis Kč a nemají absolutně NIC. Na to se pan Kryštof ml. začal ohánět s tím, že si to celé zboří (dvě sádrokartonové příčky, které udělal a ještě né celém sám, pomáhali mu jiní sádrokartonáři, kteří dělali předstěny v jiných místnostech), začal dělat ramena, chtěl se prát, nedopřál jsem mu to. Hádka vyústila v to, že popraskanou stěrku naházenou v zednických vanách vysypal na čerstvě (den předtím) udělanou stěrku podlahářů a ještě do ní začal tou vanou bouchat. Protože se nám jej nepodařilo verbálně zastavit, pořád se jen smál, velmi sprostě nám nadával, manželka zavolala PČR. Ti přijeli, vysvětlil jsem jim situaci, najednou byli oba Kryštofové jak beránci, uklidili si svůj bordel a odjeli.
PČR mj. také pronesli, že nechápou, za co by měli dostat 100tis Kč, samozřejmě, že spor ať si vyřešíme jinde, ale zavolali jsme je proto, že jsme se cítili být ohroženi ve vlastním bytě a začal nám ničit naše vybavení.
Abych to shrnul:
Termín byl stanoven na 3 týdny a cena práce na 80 000 Kč (materiál za více než 250tis Kč jsem nakoupil sám), po měsíci práce vybourali stávající koupelnu (1 den práce), položili cetris desky na zpevnění podlahy, což nemělo téměř žádný efekt (ale 40tis dostali), postavili 2 SDK stěny, naházeli maltu na zeď a vynosili materiál, který přivezli ze SIKA, což jsem psal hned jako první v poptávce (to byl jejich hlavní argument pro 59tis Kč fakturu). - Opět 1 den práce.
Nikdy jsem se jako majitel firmy nesetkal s tak amatérským a puberťáckým jednáním.
Více...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.