Cs calc sep 2016 4bc761a0b6b691fbcfea054d7e324d6974a858edb7491fc05c05737ffc52ddac
Cs calc sep 2016 rolldown 28a5066a8bcb82a1b93e3959472646e46300bc99cf25944009cf01692330c300

Reference Půdní vestavbu

Popis zadání
Reference vznikla z poptávky.

Vše je v souboru.

Začátek prací ideálně první polovina října.

Dodavatel (řemeslník)
AV MONT s.r.o (Praha)
Kvalita výsledku
Silná nespokojenost
Poměr cena výkon
Silná nespokojenost
Úroveň jednání
Silná nespokojenost
Celkové hodnocení

Varuji před firmou AV MONT s.r.o Stráň 6,360 01 Sadov.
Hlavně před p.Alblem.Práce nedodělaná a peníze fuč.

Cena
neuvedena
Související témata:
hlasy
+1
Špatně napsaná reference
Bude uveden v komentářích reference
Dejte hlas autorovi za užitečnou referenci
Reference vložena dne 28.03.2012 uživatelem Uživatel_16755

img11029
Diskuze
Na tuto poptávku si pamatuji, také jsme Vám ji cenili, bohužel jste si vybral dodavatele jinde.
Tak to většinou bývá :-(
Zaměření Zdarma, 3D zdarma,Návrhy Zdarma, Nabídky Zdarma !!!
Poptávkové servry např.AAApoptávky apod...bych zrušil, jsou to jen paraziti které vydělávají velké peníze na úkor nás , řemeslníků.Poptávající dostane stovky emailů-odpovědí a co myslíte, komu dá přednost ??? Cena vítězí !!!
Kvalita ?? Nikde...
1 kilo zlata za 100.- Kč o to zde jde.
Ve světě to funguje naprosto jinak,tam si váží kvalitních řemeslníků,osobní dlouholetá zkušenost.
Do roku 2005 to jěště šlo, dnes??? Systém je obrácený,firma pomalu dotuje zákazníka.
Jinde platí, zákazník zavolá tel.řemeslníka, a už ho to stojí 35.-eur.
Všeobecně by mělo platit, reference od známého myslím stačí !!!

Dobrý den, máte pravdu, zákazníci chtějí a vyžadují všechno zdarma, zašlou Vám plány, nemají ani výkaz výměr, protože ten by museli projektantovi zaplatit, my mu vypracujeme výkaz výmě, rozpočet položkový zdarma,/ práce i na několik dní /, on jej poté vynuluje a rozešle dalším firmám a pak spekuluje kdo je v čem levnější, vybere tu nejlevnější firmu a my mu už nestojíme ani za to, aby nám zdarma poslal e-mail, že si vybral jinde... Zavolá, až když je už malér, a chtěl by abychom mu to po tom levném řemeslníkovi předělali. Bohužel, dneska se solidní firmy neocení.
Mnohdy si zákazníci myslí, že jsme snad Vietnamští trhovci... Grünerová
Máte pravdu,přecenil jsem Českou republiku ,nejsem na takové jednání zvyklí.
Vokálek
Máte pravdu,přecenil jsem Českou republiku, nejsem na takové jednání zvyklí.
Vokálek
Mám podobné zkušenosti s firmou AV Mont. Neustálé výmluvy, posouvání termínu, nedodání zaplacených věcí. Dnes jdu na Policii ČR podat trestní oznámení. Doporučuji všem, kteří také uvěřili a stále čekají, aby učinili totéž.
Hezký den, jednám s panem Alblem o prestavbe stodoly na chatu. Muzete mi, prosim, zavolat (pripadne poslat kontakt) ohledne vasich zkusenostech s firmou AVMONT? Diky moc!
Kopecky
725 348 327
Vážený pane,

moje zkušenost je bohužel negativní. Jednání zpočátku vcelku solidní, bohužel nakonec byla spolupráce ukončena za situace, kdy byla např. předána záloha a za ni nebyl dodán materiál, nepomohly telefonáty, ani doporučené dopisy s výhrůžkami na právní postih. Spolumajitelka našeho domu nakonec podala na p. Albla tr. oznámení a zjistila, že není sama. Nepovažuji firmu za solidní v žádném případě.

Vokálek
Přesně !!! má řeč , osobně si myslím, že to bude jěště horší.Nikdy se nedokážeme sjednotit , chceš nabídku , zaměření, vypsat materiál ?? OK zaplať a pak vše dostaneš.Nabídky zasílejte alespoň v PDF ať s tím má zákazník práci, nerozepisujte položky, další věc !!! Hrubý součet,pokud s tím zákazník souhlasí, smlouva, zálohová faktura a poté, položkový výpis.
Hezký den a pěkné velikonoce :-)
Boček
Máte to s těmi zákazníky co chtějí vše zadarmo těžký... a pro ně je to s vámi jen peříčko a radost. :-)
Ale vážně. Vypracování nabídky zdarma je přeci normální a běžné a to i v jiných profesích než je stavebnictví Záleží koho považujete za své zákazníky a když všechny tak musíte strpět i takové o kterých píšete výše..
Myslím, že nářkem se to nezmění, je na vás, na dodavatelích, jak si své zákazníky vychováte a věřím, že to jde.
Zákazník má přeci naprosto legitimní právo nevědět jestli je jeho poptávka vůbec dostatečná na to, abyste podle toho mohli udělat nabídku On prostě může přijít s poptávkou typu "Prosím nabídku na půdní vestavbu, obrázek co sem kreslil v čekárně u doktora přikládám." protože je laik. A je pak přeci na vás, abyste mu řekli co je pro nabídku opravdu třeba za informace, co z toho mu můžete udělat vy a za kolik peněz, nebo zdarma a doufat, že se vám to vyplatí.. nevyplatí. :-) A stejně jako někdy máte spoustu práce s nabídkou, která nedopadne, tak k vám jindy dorazí poptávka ve stylu slepého rozpisu, se kterou už měl práci někdo jiný a vy jako správná konkurence ji naceníte... nebo ne?
Když to tak tady sleduji, tak vidím profíky (bez ironie), kteří své zákazníky mají přečtené a to je dobře, jen podle mě není nutné si zoufat, protože v jiných branžích to je stejné.
S referencemi od známých to podle mých zkušeností taky není zrovna záruka úspěchu, ale může napovědět... ale když nemáte známého co vám někoho doporučí? Tak střílím od boku a mohu trefit kozla. :-)
Z pohledu zákazníka je podle mě hodně krátkozraké porovnávat nabídky tak, že přepošle rozpis někoho jiného dalším hejlům, protože tak zjistí jen jedinou informaci: cenu, a ta je vždy trochu relativní... když ovšem pošle víc firmám stejné laické zadání (ale zas to s tím spamováním nepřehánět), tak zjistí mnohem víc, třeba to jestli ta firma vůbec umí udělat nabídku jinak než podle položek rozpisu, jestli něco navrhne, jak bude přistupovat k poptávce apod. a to jsou parametry podobně důležité jako cena, protože se tím dá zjistit kromě ceny také hodnota... a to není totéž.
Ale tak to možná dělám jenom já.... :-)
Dobrý den paní Milo,
máte pravdu, že nabídka by měla být zdarma a u nás tomu tak i je, myslím, že ve většině firem to tak je, jenže pokud předložím nabídku a potom vidím, jak ji klient porovnává s jinými a chce, abychom slevovali z naší ceny, pak si nás možná vybere?,protože to má u konkurenční nabídky levnější, tak si myslím, že každý má svoji cenu, a když předložím nabídku, tak klient vidí co nabízíme, tak proč se handrkovat, pokud mu jde jen a jen o cenu, tak dostal přece levnější nabídku, může ji využít. Také máte pravdu, že udělat rozpočet na základě výkazu výměr nebo vypsaných položek už netrvá tak dlouho, než když si ten výkaz musí rozpočtář udělat, a proto mě potom mrzí, když vypracováváme rozpočet, jak píšete, z plánku naktresleného u doktora v čekárně to bohužel nejde, musíme také tu zakázku vidět, vypracujeme si výkaz výměr a klienti jej pak vynulují a přeposílají dalším firmám k vypracování...Ono když děláte 40 rozpočtů týdně, tak je neuděláte za 40 min. jak si klienti myslí, je to spousta práce a nákladů, které nám nikdo nezaplatí a hlavně nikdo neocení, to je to co jsem psala výše, že nestojíme klientům ani za ten neplacený e-mail...a ruku na srdce, kdo z klientů by chtěl chodit týden do práce bez mzdy??? Protože když si spočítám čas, který musíme věnovat rozpočtům a nabídkám tak děláme více jak týden bez peněz. Ale děláme to, protože je to naše práce, která nás i přes veškerá úskalí stále baví. Tak jako klienti mohou cestovat a poznávat jak to chodí jinde, tak i my máme zkušenosti z venku a můžu Vám s klidem říct, že jsem nikde venku nezažila, aby se mnou někdo smlouval, jako je to u nás zvykem, venku mi rovnou řekli, že na to nemají finance, nebo přijali naší cenu, žádné smlouvání, porovnávání nabídek atp.. A také si venku řemeslníků jinak považují, než je tomu u nás. Jistě je spousta dobrých a pracovitých řemeslníků, stejně tak jako je spousta dobrých klientů ale jsou i tací, kteří se na řemeslníka pasují, ale neumí nic, stejně tak jako je dost klientů, kterým se člověk vůbec ničím nezavděčí...Holt není člověk ten, aby se zalíbil lidem všem... Klientům i nám slušným řemeslníkům přeji, abychom se vzájemně respektovali. Mějte hezký den. Grünerová
Dobrý den,
to nesmlouvání a neporovnávání nabídek venku (na západ od nás) nemohu potvrdit, zkušenost mám opačnou, ale je také fakt, že v jiné branži a ne ve stavebnictví. Myslím, že handrkování a smlouvání není totéž a jiný kraj jiný mrav a jiná historická zkušenost... a jsou země směrem na východ i sever kde se smlouvá mnohem víc než u nás.
Podle mě je to o vzájemné úctě a slušnosti k druhému a jeho práci a pokud je v takovém kraji zvykem, že jsou k sobě lidé ohleduplní a považují za neslušné někoho "natáhnout" a tak ani neočekávají, že by někdo jiný chtěl "natáhnout" je a tak nemají potřebu smlouvat. A ten přístup je jiný v jiných zemích ne plošně, ale spíš po krajích, městech a sociálních skupinách. A na změnu u nás nestačí 20let, jde to pomalu, ale čekat se nedá, pracovat musíme tady a teď.
Také si myslím, že "máslo na hlavě" mají obě strany (jsem všichni lidé). Když pominu nesolidní firmy, které nemají znalosti ani dovednosti a bojují jen cenou stylem "dám to levně a pak to nějak dopadne", tak i u profi firem a řemeslníků s historií je často vidět, že jejich "rozpočtáři" zaspali dobu (často díky tomu, že mají stále stejný historický software ve kterém to počítali ještě ve státním podniku :-)). A v dnešní době kompjtrů... se i laik dokáže dobře zorientovat očekávaných cenách práce a materiálu a není jen odkázán "na jehličkovou tiskárnou vytisknutý rozpočet co mu přinesl řemeslník" jak tomu bylo běžné před 10ti lety. A na druhou stranu někteří zákazníci všechny ty "kompjůtry a internety" využívají způsobem uměrně hloupým ke své vlastní povaze. Ale stejně jako vy můžete psát romány o tom jaké různé zákazníky máte... tak i já jako zákazník mohu psát (už píšu) romány o tom jaké máme řemeslníky. A moudří se poučí. :-)
Paní Milo, ono to není tak jednoduché s rozpočtama, jak se Vám zdá a jak to tady popisujete. S rozpočtářským programem za krále klacka, by jste dneska neuspěla, každý rok se musí kupovat nová verze, ceny materiálů a zboží se také liší každý má svoji cenu a pokud se klienti orientují dle ceníků na internetu, tak některé ceníky, které firmy na internetu mají, jsou ještě uváděny s 5% a 10% daní!!! Já si svých klientů, kteří nám dali důvěru vážím, a vyjadřuji se pouze k tomu, co umím a dokážu, kritizovat něco, čemu vůbec nerozumím a co neumím není mým zvykem...
Nic není tak jednoduché jak se zdá, a byla to ode mě mírná nadsázka. Ale z pohledu mých zkušeností coby zákazníka za novodobou historii ČR opravdu jen mírná. Je to jen pár let zpátky, kdy mi takovou nabídku řemeslná firma předložila. Jehličková tiskárna, protože DOSový software jinou evidentně nepodporuje, včetně názvu a verze programu zápatí. Ceny pochopitelně aktuální, to zas ano. Ale pobavilo mě to. :-)
A co se týká internetových cen. Divíte se zákazníkům, že tolik prověřují cenové nabídky a smlouvají, když zjistí výrazný rozdíl v cenách materiálu v nabídce dodavatele proti internetovému maloobchodu (včetně vyšší sazby DPH, dopravy, záruky, marže obchodníka i toho, že toho je maloobchodní prodej)? Já tedy ne i když je mi jasné že někdy je na vině "tupé přebírání ceníkových cen výrobce" a jindy to, že do ceny materiálu je i započtena i část ceny práce, tak aby samotná práce nevypadala příliš draze. :-) Nebo se to snad neděje? Pokud nabídku někdo tvoří takto odděleně tak o to víc do ní pak zákazník šťourá a je s tím třeba počítat.
Na druhou stranu osobně považuji za neslušné kritizovat nebo smlouvat o ceně něčí práce. A je trapné, když to my zákazníci někdy děláme.
Ale jen tím chci říct znovu totéž, že na vině jsou obě strany, vy (dodavatelé) i my (zákazníci). Ale doufám, že se vás to nedotkne, protože nemyslím vás a sebe osobně, ale obecně.
Hezký den,
Míla
Dobrý den,
cenová nabídka je cenová nabídka, pokložkový rozpočet, je položkový rozpočet, klienti nestojí o cenovou nabídku, ale právě o položkový rozpočet, který používají k porovnávání cen a vynulování a zasílání konkurenci - ke spekulacím o cenách atp. Výkaz výměr, není jenom ulehčení práce při výpočtu položek, ale hlavně je tam vyspecifikován přesně materál a zboží, takže se cenový rozpočet dá vyčíslit velice přesně, bez dalších zbytečných upřesňování a dohadů...A k internetovým cenám / obchodům / se nemá cenu vyjadřovat, pokud si klient něco zajišťuje přes internetový obchod my mu v tom nebráníme, ale nechci nést odpovědnost, za nedodané zboží řádně a včas na stavbu, nebo dodané zboží, na které nechci nést záruku, protože to je zboží, které bych třeba klientovi vůbec nedoporučila a věřte, že i takové zkušenosti máme s internetovým obchodem, respektive naši klienti, kteří neušetřili, ale naopak velice prodělali. já doporučuji, jen prověřené a vyzkoušené zboží, ale pokud si klient zajišťuje zboží sám, tak si nese i tu zodpovědnost záruky. Ale to jsou debaty o ničem, každý vidí tu svoji stranu mince, já předložím cenu, klient buď na to má, tak si nás najme, nebo na to nemá a obrátí se jinam, každý máme možnost volby. I já jsem několikrát s klientem smlouvu nepodepsala, když odsouhlasí rozpočet, a pak se u SoD začne dodatečně handrkovat, že mu známí řekli tohle, rodiče přistli s tímhle, přečetli jsme si na internetu tamto... Oblíbené rčení čechů je, my nejsme odborníci, proto si Vás najímáme, ale jakmile se začne dělat, tak je plný byt, dům odborníků a radilů, kteří nás poučují jak se to má dělat...není to úsměvné, někdo by řekl, je to k pláči. Věřte, že kdyby mě ta práce, něco tvořit, renovovat, vidět jak se nám nějaká hrůza před očima mění v něco hezkého tolik nebavila, tak bych to už dávno / jako mnoho mých známých / zabalila, jenže pro mne je každá nová zakázka výzva, proto si ji fotím, abych ukázala co umíme... Hezký den Grünerová
Dobrý den,
nakonec jste se k internetu stejně vyjádřila. :-) Správně jste napsala, že v nákupu materiálu klientovi nebráníte i možné potíže s tím spojené (termíny dodávek, jiný subjekt pro reklamaci apod.) a z toho mi vyplývá, že o internetových cenách víte, umíte s tím pracovat a vaše nabídky jsou díky tomu korektní. A to je fajn. Jen tu máte i další konkurenci, která se tak bohužel nechová. Máte mnohem víc zkušeností než já, protože jste profíci. Já mohu napsat jen pár zkušeností vlastních nebo z blízkého okolí. A jedna z nich je třeba o rozdílu v desítkách procent u materiálu, ale ne jak píšete nekvalitního apod., ale zcela totožného (stejný výrobce, stejné položky, žádný šedý kanál, vše skladem, standardní záruky). Pochopitelnou a oprávněnou reakcí pak není ani tupé mlčení a souhlas, ani stejně tupé dožadování se stejných cen, ale prostá žádost o kontrolu předložené nabídky. Bez drzosti a bez pasivity nebo agresivity pak zůstane prostor pro obě strany se domluvit.
S tím rozumováním zákazníků máte pravdu, to je zlozvyk nejen ve stavebnictví a nejen v Čechách. Někdo se umí jen dobře a slušně ptát a někdo naopak radí nebo jen hlásá přečtené věty ale bez otazníků a čeká na reakce. Je to až tragikomické. Mohlo by se zdát, že to je vlastnost těch chudších, pro které to je zakázka za spoustu peněz které mají jentaktak (z jejich pohledu), ale rozumovat umí i ti, pro které to tak drahé není.
To špekulování zákazníků a vydírání konkurencí a přeposílání nabídek se kterou měl práci někdo jiný je prostě blbý zvyk a i když pramení z oprávněné opatrnosti, tak se mi nelíbí stejně jako vám. Myslím, že se ani nepřeme (nebo ano?). Věřím, že pokud se zákazník bude chovat k dodavateli (a naopak) jako k trhovci na tržišti, tak si na oplátku nic jiného nezaslouží.
A věřím, že správné je chovat se k sobě jako partneři a pak se ani jedna strana k nešvarům co popisujete nesníží. Nedovolí nám to ani slušnost, ani profesní čest. Mě se to třeba vyplácí i když ne vždy a bez vyjímek. :-)
Veselé Velikonoce!
I vám přeji veselé Velikonoce. Mějte se. Grünerová
 
Naši partneři DŮM & ZAHRADA.CZ CZECHDESIGN.CZ ČeskýKutil.cz ČMSS - Získejte u Lišky Baumit - Fasády, omítky, potěry
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace