Cs calc sep 2016 4bc761a0b6b691fbcfea054d7e324d6974a858edb7491fc05c05737ffc52ddac
Cs calc sep 2016 rolldown 28a5066a8bcb82a1b93e3959472646e46300bc99cf25944009cf01692330c300

Reference Vymalování 2 pokojů

Popis zadání

Vymalování 2 pokojů. jeden částečně se stropem o výšce 5,1m, druhý pokoj se standardní výškou stropu.

Dodavatel (řemeslník)
Jan Rufer (Praha 10 Strašnice) Active
Kvalita výsledku
S nedostatky
Poměr cena výkon
S nedostatky
Úroveň jednání
Silná nespokojenost
Celkové hodnocení

Byla to trosku narocnejsi prace, nicmene na zacatku jsme si dohodli, ze po jeho praci bude cisto. Pokud zacnu tou cistotou, pak me to hodne zklamalo. Musel jsem po vymalovani cca 4x vytirat, nez jsem se zbavil vsech fleku na podlaze. To ze jsem musel cistit radiatory, parapety, podlahove listy a okna snad ani nemusim psat.
Pri odevzdani prace se vyskytly tyto zavady:
- zapomenute ochranne pasky kolem nekterych zasuvek a vypinacu
- bila mista (nevymalovana) zejmena kolem podlahovych list, parapetu, zasuvek a jinych obtiznejsich mist
- ponicene podlahove listy od ochranne lepici pasky
- zaspinena terasa, kde panove michali barvy, vymyvali kbeliky a vylevali spinavou vodu

Po upozorneni na nektere zavady se pan Rufer snazil nektera mista opravit, ovsem se strasnym vysledkem ktery bohuzel vysel najevo az po uplnem uschnuti malby, tedy az (druhy den) po odchodu pana Rufera. Objevily se na opravovanych mistech smouhy. Nejhorsi mista jsem si opravil sam.

Pan Rufer mi delal navic nektere prace, ktere nebyly predem sjednany a ktere evidentne prilis neumel (potreboval jsem po elektrice udelat novou omitku na kousku steny). Vysledek vypada hure nez od amatera (za toho se povazuji sam), ale budiz, chapu ze pan Rufer neni specialista a nemel jsem to po nem pozadovat)

Za ponicenych podlahovych list jsme se domluvili na kompenzaci 500 Kc, ktere absolutne nepokryji napravu tohoto problemu, nicmene nemel jsem silu se uz s panem Ruferem dohadovat.

Musim rict, ze nyni bych pana Rufera uz v zadnem pripade neoslovil a dokonce uvazuju, ze si snad do budoucna uz budu malovat pouze sam, urcite to dopadne lepe nez od pana Rufera. Jsem zklaman zejmena proto, ze pan Rufer mel zde vynikajici refence a take se zdal pri prvnim kontaktu velmi sympaticky a nechapu, v cem mohla byt zmena oproti ostatnim zakazkam, kde byli lide spokojeni. Mozna maji lide jina ocekavani. Chyby pan Rufer smeroval na sveho pomocnika, ktery se pry teprve uci malovat a pry lakyrnicke prace zvlada perfektne - to me ovsem prilis nezajima, lakyrnicke prace jsem nepozadoval a za odvedenou praci by si mel rucit pan rufer sam.

Dohodnutá cena
10 000 Kč
Skutečná cena

10 000 Kč

Související témata:
hlasy
+3
Špatně napsaná reference
Bude uveden v komentářích reference
Dejte hlas autorovi za užitečnou referenci
Reference vložena dne 13.07.2011 uživatelem Uživatel_12092

Diskuze
Něco podobného jsem čekal..
K tomuto zákazníkovi pouze toto.. pán soudí a vždy si maloval sám,proč si toto také neudělal sám? Protože by to nezvládl.. práce byla odvedena dobře a že pán musel po malování vytřít podlahu,to po malování bývá normální..
Ale já nepotřebuji nikomu nic dokazovat..
Apeluji na všechny řemeslníky aby si na tohoto zákazníka dávali pozor.

Jednání s řemeslníkem jako s blbcem co má IQ asi někde na úrovni nesvéprávného..
Viz. když jsem přijel na prohlídku tak na mě spustil něco o domluvených elektrikářských pracích,,o kterých po emailu nepadla vůbec řeč a pán na mě kouká jestli jsem jako při smyslech..

Dále jsem mu na rychlo sehnal elektrikáře který byl dohodnutý a on ho na poslední chvíli odvolal s tím že ho vykompenzuje..což neproběhlo..
Stěrkování po el.pracích jeho známého bylo provedeno úplně normálně a s ohledem na to že jsem tuto více práci neúčtoval a také že jsem věděl že tam bude kuch.linka.. tudíž nechápu jeho vyjádření.. :-D
Tento zákazník není schopen ocenit úsilí a dřinu..definoval bych to lehkým léčením mindráků na řemeslnících..

Tímto se ptám,kdo řemeslníky ochrání,před "nejzákazníky" ??
Nedělejte si z takových zákazníků hlavu - nedávno jsme se setkali s podobným zákazníkem viz. reference.Házet špínu na řemeslníky to by jim šlo,ale platit řádně a včas to ne.A ohledně toho vytírání po malování - bez komentáře :-).My jsme museli jako firma i stěhovat nábytek,protože majitelé se zavřeli do vedlejšího pokoje,nic nepřipravené,nepovysavané pavučiny a vesele si vedle popíjeli a mecheche.
pochopil bych kdyby práce byla odvedna stylem že by to ten člověk měl radši zabalit.. znám takových hodně.. ale pán řeší naprosté banality--páska u vypínače..atd.. ono po 13 hodinách.. a pán je nejspíš z lepších kruhů..tudíž je naprosto v pořádku špinit jméno firmy kvůli banálním záležitostem..
zašpiněná terasa od primalexu..
Stačí barvu zalít vodou a určitě zmizí.. terasu jsme používali s dobrým úmyslem nechodit zákazníkovi do koupelny.. kdyby dlažba byla od emailu,pochopím stížnost..od malířské interiérové barvy?? co na to říct
Ja chapu, ze vas moje reference nepotesila, ale kdyz neodvedete kvalitni praci, tak se musite smirit s kritikou, od toho tu tento server je. Zajemcum poslu mailem foto alespon tech zavad, ktere jsem neodstranil, napriklad poskozene podlahove listy a nektera nenatrena mista. A k te cistote: proste jsem ocekaval, ze kdyz se na zacatku dohodneme na nejakem standardu, tak bude dodrzen. Uklid byl jednim z duvodu, proc jsem nechtel malovat sam, proto si radeji priste sam vymaluji, kdyz uz stejne musim uklizet. Kdyz je tak jednoduche se barvy z terasy zbavit, nechapu, ze jste to neudelali sami. Drhnul jsem ji z dlazdic hodinu. Je ale pravda, ze je nakonec pryc.

Pane Rufere, ani jste mi nevystavil danovy doklad, tak poredpokladam, ze to udela alespon po takoveto verejne prestrelce. Timto vas tedy o doklad zadam, poslete mi ho prosim na mou adresu. Dekuji
doklad vám zašlu,nežádal jste o něj..nebývá vždy zvykem u malých zakázek že chce zákazník fakturu,stačilo říct a vystavil bych vám ji...

Fotky klidně pošlete sem - ta funkce připojit obrázky je tu o toho.
Jinak nechápu jednu i druhou stranu, že si místo napadání a vyčítání si čí je to chyba, raději nekoupí za 9 Kč zakrývací mikrotenovou folii
dnes mame 15.8. a stale pan Rufer nedodal slibenou fakturu, kterou slibil dodat i v teto diskusi (ubehl tedy mesic od jeho slibu viz vyse). i toto dobre vypovida o serioznosti pana Rufera.
To se omlouvám že jsem vám daňový doklad poslal s prodlevou byl jsem skoro měsíc mimo Prahu a neměl jsem přístup k PC .Tohoto komentáře jsem si všiml až dnes..
Tak pana Rufera jsem si chtěl objednat na malování domu, a na základě této reference jsem si to rozmyslel. Ačkoliv nepovažuji námitky zákazníka za moc důležité a celkem mi to vyznívá jako že práce p. Rufera byla asi víceméně v pořádku, tak u mně totálně prohál způsobem, kterým zde v diskuzi odpověděl. Toto není profesionální chování. I pokud jsou námitky zákazíka zcestné, je to pořád váš zákazník, čili váš pán. Opravdu si pana Rufera neobjednám, protože nechci zažít to, co by následovalo, kdybych třeba nebyl s něčím spokojen. Škoda, už jsem mohl mít malování zařízené, ale budu muset hledat dál.
JN2
S panem Ruferem máme podobné zkušenosti. Pan Rufer opakovaně nedodržoval smluvené termíny, a to i o několik týdnů. Zatímco ostatní řemeslníci u nás pracovali klasických osm hodin denně, pan Rufer pracoval pouze několik hodin denně. Samozřejmě chápeme, že se mohou vyskytnout výjimečné situace. V tomto případě se však jednalo o neustálé výmluvy a termín dokončení se tak neúměrně odsouval. Jako zákazníci jsme se cítili, že pana Rufera stále jen obtěžujeme, když po něm požadujeme odvedení předem sjednané práce.

Na začátku prací byla ve smlouvě dohodnuta pevná cena, kterou si pan Rufer stanovil sám. Když se konečně blížilo dokončení prací, upozornili jsme pana Rufera na velké množství nedostatků, co se týče kvality odvedené práce (např. některé části futer nebyly vůbec osmirkovány a nalakovány). Mimo smlouvu jsme se ještě dohodli na provedení dalších drobných prací, např. zasklení nových vitráží u dveří. Dnes litujeme, že jsme si na tuto práci rovnou nepozvali odborníka. Estetická kvalita tmelů byla otřesná, navíc vitráže i dveře byly celé umazané od sklenářského tmelu. Takže jsme si museli stejně do bytu nakonec pozvat sklenáře, který dveře očistil a tmely kompletně předělal.

Poté jsme kontaktovali pana Rufera a ten nám sdělil, že máme ''laskavě pochopit'', že za tuto cenu jsme ani nic jiného očekávat nemohli. Kdybychom to bývali věděli, neměli jsme problém za kvalitu zaplatit vyšší cenu. S panem Ruferem jsme se byli nuceni před úplným dokončením prací rozloučit. Slušný řemeslník se pozná i podle úrovně jednání se zákazníkem, což pan Rufer v některých situacích určitě nesplňuje. Je to poznat i podle stylu, kterým reaguje na platícího zákazníka ve výše uvedené diskuzi.

Dlouho jsme přemýšleli, zda-li máme naši negativní zkušenost s panem Ruferem umístit na internet. Pozvali jsme do bytu našeho truhláře a ten potvrdil, že práce je odbytá. Také zámečník a parketář se o práci pana Rufera nevyslovili zrovna pozitivně. Z těchto důvodů jsme se rozhodli napsat naši zkušenost s panem Ruferem.

Poté zkušenosti pana Rufera nemůžeme doporučit a doufáme, že všichni zde narazí na lepší řemeslníky.

J.N.
 
Naši partneři DŮM & ZAHRADA.CZ CZECHDESIGN.CZ ČeskýKutil.cz ČMSS - Získejte u Lišky Baumit - Fasády, omítky, potěry
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace