Na jakou Vaši dokončenou zakázku jste nejvíce pyšní?
Jednalo se o montáž světla na strop v bytě, ve kterém stropní světla nebyly v žádné místnosti. Ten výraz v obličeji po rozsvícení temné místnosti byl k nezaplacení.
Jak vypadá váš ideální klient?
Ideální klient? Každý jsme nějaký. Mám rád milé a slušné jednání. Také si velmi vážím dochvilnosti a spolehlivosti.
Nerad plýtvám časem, a tak naopak by mne mrzelo pozdní zrušení zakázky nebo nekomunikace.
Jakým zakázkám se vyhýbáte?
Protože nejsem zedník, tak se vyhýbám zednickým pracím, jako je obkládání, nahazování malty, stavby zdí a podobně. Mým přáním je spokojený klient, a tak se soustředím na to, v čem jsem profesionál.
Jakou radu byste dali zákazníkovi, který poptává zakázku ve Vašem oboru?
Ač fandím všem kutilům a domácím nadšencům, tak bych vám chtěl poradit, abyste veškeré zásahy do elektroinstalace, nechali na odborníkovi.
Nejen, že se nám to pak případně dává hůř dohromady, tak jde hlavně o Vaše zdraví.
Používáte nějaké nové / zajímavé technologie nebo postupy, které klientům doporučujete?
Samozřejmě je potřeba jít s dobou. Takže i během práce se bavím se zákazníkem o nových trendech a jaké vychytávky by jim usnadnili život. V některých případech se opět vracím na místo činu.
Na co by zákazníci neměli zapomenout když Vám zasílají poptávku?
Budu moc rád, když mi alespoň stručně sdělíte Váš požadavek, případně rozměry a další důležité informace.
Určitě mi zanechte Váš telefonní kontakt nebo email a moc mne potěší, když mi napíšete lokalitu, kam bude směřovat má cesta.
Pracoval/i jste pro nějakého zajímaveho klienta?
Zatím je má kariéra krátká na to, abych pracoval pro někoho takového, ale pokud by šlo o zvláštní a pro mne zajímavou zkušenost, tak jsem řešil zásuvku, ze které tekla voda.
Chcete vědět, jak to dopadlo? No, voda už z ní neteče, ale bylo potřeba zásuvku opravit a zjistit, odkud voda protékala.
Co Vás nejvíce motivuje na Vaší práci?
Nejvíc mne těší vaše radost třeba z opraveného světla.
Rád pomůžu v nouzi, jako třeba nedávno, když jsem ve státní svátek doslova rozsvítil podzimní odpoledne jedné rodině.
A zřejmě nejvíc mne motivuje Vaše veřejné pozitivní hodnocení.
Co byste vzkázali svým potenciálním zákazníkům?
Moc se těším na všechny vaše zakázky a na následné plánování a řešení. Neváhejte mne oslovit, rád si na Vás udělám čas.