Jakou radu byste dali zákazníkovi, který poptává zakázku ve Vašem oboru?
Youtube je fajn, ale nerekne Vam, ze vse ma nejake normy a nalezitosti, ktere musite dodrzet. Spoustu zakazniku to nezajima a mysli si, ze ho chcete okrast.
Ale je treba si uvedomit, ze na elektrine a plynu se nesetri, zabiji to rychle a nehlucne.
Používáte nějaké nové / zajímavé technologie nebo postupy, které klientům doporučujete?
Alarmy spolecnosti Jablotron, inteligentni systemy (domacnosti) spolecnosti ABB, Loxone.
Na co by zákazníci neměli zapomenout když Vám zasílají poptávku?
Mit alespon 50% predstavu co chci a jak to ma fungovat.
Pracoval/i jste pro nějakého zajímaveho klienta?
Vsichni jsou zajimavy klienti, kazdy chce neco jineho, proto se neda urcit kdo je zajimavy kdo lepsi kdo horsi, i hvezdy showbussinesu jsou jenom lide, kteri potrebuji sprchu zachod, elektrinu tak jako vsichni ostatni, nedelam rozdily pracuji pro vsechny stejne jak nejlepe umim...
Co Vás nejvíce motivuje na Vaší práci?
Spokojeny zakaznik, ktery se muze spolehnout na kvalitu provedene prace.
Co byste vzkázali svým potenciálním zákazníkům?
Neskocit prvni zakazce na lep, promluvit si s remeslnikem, casto kratky pohovor staci, abychom vedeli s kym mame tu cest.