Zadání
Detaily a cena
Zadání poptávky zákazníkem:
Dobrý den,
naše firma ve složení 35 mužů shání vhodné místo pro uspořádání dvoudenního off-site meetingu.
Požadavky:
1) Datum: čt 15. - so 17.9.2011
2) Místo: Ostrava
3) Ubytování: 18 dvojlůžkových pokojů s oddělenými postelemi, 2 noci
4) Konferenční místnosti: 2x, jedna větší pro všech 35 účastníků a jedna menší pro cca 15 účastníků. Obě dvě s uspořádáním stolů do “U”
5) Vybavení obou konferenčních místností:
dataprojektor s konektory DVI, VGA, HDMI (rozlišení minimálně 1024x768)+ propojovací kabely
plátno
flipchart + fixy
35x 230V zásuvka (prodlužky ke stolům na notebooky)
5) Internet: vysokorychlostní (min. 8Mbit) a pokuď možno v celém areálu, jak na pokojích, tak hlavně v konferenčních místnostech a to jak kabelový, tak i WiFi s kapacitou min. 50ti připojených zařízení současně.
6) Harmonogram + jídlo:
čtvrtek 15.9.2011
9:00 - příjezd účastníků + ranícoffy-break (koláče, buchty + minerálka, čaj, kafe)
9:00 - 12:00 meeting
12:00 - oběd formou buffetu (obsahující polévku, hlavní jídlo a nějaký zákusek)
12:00 - 15:00 meeting
15:00 - odpolední coffy-break (např. slané pečivo atd.)
15:00 - 19:00 výlet na Haldu EMA www.mavlast.cz/top-turisticke-cile.halda-ema + exkurze v Dolní oblast Vítkovice http://www.dolnioblastvitkovice.cz/ a nebo v dole Michal /cs/
19:00 - večeře zase formou bufetu
pátek 16.9.2011
8:00 - snídaně
9:00 - 12:00 - meeting
10:00 - coffy-break
12:00 - oběd formou bufetu
13:00-18:00 - meeting
15:00 - coffy-break
18:00 - večeře
19:00-?? návštěva noční Ostravy (Stodolní)
sobota 17.9.2011
8:00-10:00 snídaně
10:00 - odjezd účastníků domů
7) sumarizace stravování pro 35 osob
2x snídaně
4x coffy-break
2x oběd formou bufetu
2x večeře formou bufetu
8) Cena: cenový limit 80tis Kč s DPH (35 účastníků)
Předem děkuji za nabídku.
S pozdravem
Jan Dovrtěl
Good Data s.r.o.Více...
naše firma ve složení 35 mužů shání vhodné místo pro uspořádání dvoudenního off-site meetingu.
Požadavky:
1) Datum: čt 15. - so 17.9.2011
2) Místo: Ostrava
3) Ubytování: 18 dvojlůžkových pokojů s oddělenými postelemi, 2 noci
4) Konferenční místnosti: 2x, jedna větší pro všech 35 účastníků a jedna menší pro cca 15 účastníků. Obě dvě s uspořádáním stolů do “U”
5) Vybavení obou konferenčních místností:
dataprojektor s konektory DVI, VGA, HDMI (rozlišení minimálně 1024x768)+ propojovací kabely
plátno
flipchart + fixy
35x 230V zásuvka (prodlužky ke stolům na notebooky)
5) Internet: vysokorychlostní (min. 8Mbit) a pokuď možno v celém areálu, jak na pokojích, tak hlavně v konferenčních místnostech a to jak kabelový, tak i WiFi s kapacitou min. 50ti připojených zařízení současně.
6) Harmonogram + jídlo:
čtvrtek 15.9.2011
9:00 - příjezd účastníků + ranícoffy-break (koláče, buchty + minerálka, čaj, kafe)
9:00 - 12:00 meeting
12:00 - oběd formou buffetu (obsahující polévku, hlavní jídlo a nějaký zákusek)
12:00 - 15:00 meeting
15:00 - odpolední coffy-break (např. slané pečivo atd.)
15:00 - 19:00 výlet na Haldu EMA www.mavlast.cz/top-turisticke-cile.halda-ema + exkurze v Dolní oblast Vítkovice http://www.dolnioblastvitkovice.cz/ a nebo v dole Michal /cs/
19:00 - večeře zase formou bufetu
pátek 16.9.2011
8:00 - snídaně
9:00 - 12:00 - meeting
10:00 - coffy-break
12:00 - oběd formou bufetu
13:00-18:00 - meeting
15:00 - coffy-break
18:00 - večeře
19:00-?? návštěva noční Ostravy (Stodolní)
sobota 17.9.2011
8:00-10:00 snídaně
10:00 - odjezd účastníků domů
7) sumarizace stravování pro 35 osob
2x snídaně
4x coffy-break
2x oběd formou bufetu
2x večeře formou bufetu
8) Cena: cenový limit 80tis Kč s DPH (35 účastníků)
Předem děkuji za nabídku.
S pozdravem
Jan Dovrtěl
Good Data s.r.o.Více...
Tato poptávka již byla ukončena.