Zadání
Detaily a cena
Zadání poptávky zákazníkem:
Poptávka na dodání díla
Předmět díla:
Nátěr vrat v bývalém klášteře kapucínů č.p.132 Opočno.
Předmětem poptávky je cenová nabídka na nátěr vrat:
1. 2 ks dřevěných vrat (vrata na Kupkově náměstí a vrata na „protilehlé straně zahrady“
Orientační rozměr vrat: šířka cca 4 m, výška cca 3,6 m.
2. 1 ks vrat plechových z uličky Kodymova ?
Orientační rozměr vrat: šířka cca 4 m, výška cca 3,6 m.
3. 1 ks pletivová brána u trafostanice
Orientační rozměr vrat: šířka cca 4 m, výška cca 1,5 m (spodní plechová část cca 4 m x 0,5m).
Rozsah prací na jednotlivých předmětech poptávky bude upřesněn po prohlídce předmětu díla.
Zhotovitel si vyhrazuje právo úpravy rozsahu předmětu poptávky.
Pozn.: Areál bývalého kláštera je součástí nemovité kulturní památky, evidované pod reg. reg.č. 32171/6-2354 v Ústředním seznamukulturních památek (ÚSKP) ČR, rozsáhlé chráněné území.
Termín realizace:
pro předmět poptávky 1. a 3 do 24.06.2011 případně od 01.09.2011 do 30.09.2011
pro předmět poptávky 2. do 30.9.2011
Prohlídka předmětu díla – po domluvě s Ing. Janem Vlčkem, pracovníkem Krajského úřadu Královéhradeckého kraje, oddělení INV - tel 495 817 482, 736 521 889; jvlcek@kr-kralovehradecky.cz, (domluvit termín je možné mimo 17.3., 18.3. a 22.3.2011 ! )
.
Cenová nabídka musí obsahovat
- konečnou cenu vč. všech pomocných prací s DPH a uvedenou výši DPH, zvlášť pro jednotlivé
předměty nabídky 1., 2. a 3.
- položkový rozpočet s uvedením konkrétních nátěrových hmot – zvlášť pro předmět poptávky 1.,
- zvlášť pro předmět poptávky 2. a zvlášť pro předmět poptávky 3.
- možný termín zahájení realizace pro jednotlivé předměty nabídky 1., 2. a 3.
- termín ukončení realizace pro jednotlivé předměty nabídky 1., 2. a 3.
- záruční dobu na dodávku díla a materiál
- reference
- případně další informace
Zadavatel je plátce DPH.
Splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 zák. 137/2006 doloží uchazeč čestným prohlášením, podepsaným statutárním orgánem uchazeče nebo osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče nebo certifikátem v rámci systému certifikovaných dodavatelů.
Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 zák. 137/2006 doloží živnostenským listem nebo výpisem z obchodního rejstříku a nebo výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.
Odpovědnost a náhrada škod
Uchazeč bude provádět dílo na své náklady a nebezpečí. V případě škody vzniklé zadavateli porušením povinností uchazeče, je tento povinen škodu zadavateli uhradit. Toto ustanovení se netýká případů, kdy uchazeč prokáže, že porušení povinností bylo způsobeno okolnostmi vylučujícími odpovědnost.
Hodnotící kriteria:
Nejnižší cena …………………..….. váhový znak 70 %
Záruční doba ………………………. váhový znak …..…. 20 %
Délka trvání realizace …………….. váhový znak …..…. 10 %
Nabídku zašlete
- e-mailem na adresu jvlcek@kr-kralovehradecky.cz nebo
- doručte v zalepené obálce, označené „Nátěry vrat Opočno“ a „NEOTVÍRAT“ na adresu Krajský úřad Královéhradeckého kraje, oddělení majetkové, Pivovarské náměstí 1245, 500 03 Hradec Králové nebo
- datovou schránkou (ID DS: gcgbp3q)
nejpozději do 30.03. do 13:00 hod.
Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů najdete tady: http://leteckaposta.cz/619918558
Ilustrační foto viz příloha
Více...
Předmět díla:
Nátěr vrat v bývalém klášteře kapucínů č.p.132 Opočno.
Předmětem poptávky je cenová nabídka na nátěr vrat:
1. 2 ks dřevěných vrat (vrata na Kupkově náměstí a vrata na „protilehlé straně zahrady“
Orientační rozměr vrat: šířka cca 4 m, výška cca 3,6 m.
2. 1 ks vrat plechových z uličky Kodymova ?
Orientační rozměr vrat: šířka cca 4 m, výška cca 3,6 m.
3. 1 ks pletivová brána u trafostanice
Orientační rozměr vrat: šířka cca 4 m, výška cca 1,5 m (spodní plechová část cca 4 m x 0,5m).
Rozsah prací na jednotlivých předmětech poptávky bude upřesněn po prohlídce předmětu díla.
Zhotovitel si vyhrazuje právo úpravy rozsahu předmětu poptávky.
Pozn.: Areál bývalého kláštera je součástí nemovité kulturní památky, evidované pod reg. reg.č. 32171/6-2354 v Ústředním seznamukulturních památek (ÚSKP) ČR, rozsáhlé chráněné území.
Termín realizace:
pro předmět poptávky 1. a 3 do 24.06.2011 případně od 01.09.2011 do 30.09.2011
pro předmět poptávky 2. do 30.9.2011
Prohlídka předmětu díla – po domluvě s Ing. Janem Vlčkem, pracovníkem Krajského úřadu Královéhradeckého kraje, oddělení INV - tel 495 817 482, 736 521 889; jvlcek@kr-kralovehradecky.cz, (domluvit termín je možné mimo 17.3., 18.3. a 22.3.2011 ! )
.
Cenová nabídka musí obsahovat
- konečnou cenu vč. všech pomocných prací s DPH a uvedenou výši DPH, zvlášť pro jednotlivé
předměty nabídky 1., 2. a 3.
- položkový rozpočet s uvedením konkrétních nátěrových hmot – zvlášť pro předmět poptávky 1.,
- zvlášť pro předmět poptávky 2. a zvlášť pro předmět poptávky 3.
- možný termín zahájení realizace pro jednotlivé předměty nabídky 1., 2. a 3.
- termín ukončení realizace pro jednotlivé předměty nabídky 1., 2. a 3.
- záruční dobu na dodávku díla a materiál
- reference
- případně další informace
Zadavatel je plátce DPH.
Splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 zák. 137/2006 doloží uchazeč čestným prohlášením, podepsaným statutárním orgánem uchazeče nebo osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče nebo certifikátem v rámci systému certifikovaných dodavatelů.
Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 zák. 137/2006 doloží živnostenským listem nebo výpisem z obchodního rejstříku a nebo výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.
Odpovědnost a náhrada škod
Uchazeč bude provádět dílo na své náklady a nebezpečí. V případě škody vzniklé zadavateli porušením povinností uchazeče, je tento povinen škodu zadavateli uhradit. Toto ustanovení se netýká případů, kdy uchazeč prokáže, že porušení povinností bylo způsobeno okolnostmi vylučujícími odpovědnost.
Hodnotící kriteria:
Nejnižší cena …………………..….. váhový znak 70 %
Záruční doba ………………………. váhový znak …..…. 20 %
Délka trvání realizace …………….. váhový znak …..…. 10 %
Nabídku zašlete
- e-mailem na adresu jvlcek@kr-kralovehradecky.cz nebo
- doručte v zalepené obálce, označené „Nátěry vrat Opočno“ a „NEOTVÍRAT“ na adresu Krajský úřad Královéhradeckého kraje, oddělení majetkové, Pivovarské náměstí 1245, 500 03 Hradec Králové nebo
- datovou schránkou (ID DS: gcgbp3q)
nejpozději do 30.03. do 13:00 hod.
Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů najdete tady: http://leteckaposta.cz/619918558
Ilustrační foto viz příloha
Více...
Tato poptávka již byla ukončena.