oslovujeme Vás s následující poptávkou na generálního dodavatele rekonstrukce rodinného domu v Senohrabech, č.p. 100, Praha-Východ. Aktuálně probíhá dotazovací fáze, jejíž účelem je určit okruh možných dodavatelů.
Aktuálně máme k dispozice veškerou prováděcí dokumentaci včetně technické zprávy a návrhu postupu prací i potřebná povolení pro zahájení stavby. Vybraný dodavatel může práce zahájit ihned po ukončení výběrového řízení, které předpokládáme 8.5.2012.
Specifikace objektu:
Rodinný dům z roku 1914 v téměř původním stavu se zastavěnou plochou cca 150m2 s celkovou budoucí užitnou plochou cca 297m2, s dispozicemi:
- stávající suterén (72m2) se přemění na garsonku (včetně koupelny a kuchyňského koutu), kotelnu a prádelnu
- stávající přízemí (123m2) kuchyň, koupelnu, obývací pokoj, pokoj pro hosty, dětskou hernu a verandu
- stávající podkroví (102m2) na koupelnu, ložnici, šatnu, pracovnua dětský pokoj
Hrubá rekapitulace rozsahu prací:
Bourací a kopáčské práce
Podchycení a vybourání zdiva
Podřezání objektu kombinace cihla/kámen, drenáž
Zateplení budovy, kopie původní fasády s plastickými prvky
Výměna oken včetně parapetů
Vodorovné a svislé izolace
Vnitřní zateplení podhledů včetně parozábran
Rekonstrukce komínového systému
Rekonstrukce kanalizace, připojení a nová přečerpávací jímka
Instalace vody
Nový otopný systém, zdroj kombinace plyn a krbová kamna, podlahové topení
Stavba krbu v podobě kachlových kamen s teplovodním výměníkem
Elektroinstalace, hromosvod
Opravy dřevěných podlah, zárubní a dveří
Nové dřevěné a betonové podlahy, nová dlažba
Nové kuchyně (2x), rekonstrukce koupelen (3x)
Stavba tížné opěrné betonové zdi, vjezd na pozemek s převýšením, pojezdová vrata, čelní oplocení
Práce s terénem
Finanční rámec pro celkovou rekonstrukci je cca 2,8 až 3,9 miliónů Kč.
V této fázi žádáme sdělení, zda jste schopni dle hrubého rozsahu prací
1) provést všechny požadované práce vlastními zdroji, případně které práce by byly zajištěny subdodavatelsky a se kterými subdodavateli spolupracujete,
2) jaký je nejbližší možný termín pro zahájení prací.
3) Uveďte alespoň 2 konkrétní projekty podobného rozsahu, které byly prováděny Vaší společností v roli generálního dodavatele; které práce byly odvedeny přímo Vaší firmou, a které subdodavatelsky. Součástí reference by měl být popis provedených prací i uvedení konkrétního místa projektu, případně fotodokumentace a kontakt na investora
4) Jaké záruky za dodané práce běžně nabízíte
5) Kolik kmenových zaměstnanců a v jakých profesích Vaše společnost zaměstnává
6) Jaká je výše základního jmění Vaší společnosti
7) Jaký je Váš obrat a provozní zisk za poslední rok v Kč
8) Jména a kontakty všech statutárních zástupců Vaší společnosti
9) Jméno a kontakt osoby, která je oprávněna vyjednávat podmínky projektu
Pokud budete po splnění podmínek 1.kola osloveni, poskytneme Vám kompletní prováděcí dokumentaci včetně projektantem navrženého harmonogramu prací a slepého rozpočtu. Dále Vás pozveme na osobní schůzku přímo na budoucí stavbě. Následně budeme očekávat:
1) Vyjádření k návrhu postupu prací uvedení předpokládaných odchylek
2) Předložení časového harmonogramu prací
3) Předložení podrobného rozpočtu v námi navržené formě, případné návrhy na změnu a doplnění
4) Předložení Vašich standardních smluvních a platebních podmínek, příp. návrh smlouvy o dílo
5) Navržení kontrolních mechanismů stavby
Na základě této fáze budou vybráni 2 dodavatelé, s kterými bude jednáno o konkrétních detailech stavby, cenách a ostatních smluvních podmínkách.
V případě zájmu spolupracovat na tomto projektu prosím kontaktujte manažera projektu nebo přímo investora.
Julius Jančáry, investorský dohled/manažer projektu,
Martin Čáslavka, investor,
Více...
Tato poptávka již byla ukončena.