Aby to dobře dopadlo
·
Přidat svou firmu
·
·
Zadat poptávku

Reklamační řád

  • 1. Dodavatel je je oprávněn reklamovat na straně Provozovatele přiměřenou náhradu za zaplacenou službu, pokud došlo k pochybení na straně Dodavatele nebo na straně Provozovatele a služba byla uhrazena v rozporu s platnými podmínkami Provozovatele. Například pokud došlo k zaplacení omylem jiné častky nebo uhrazení služby, která však dle podmínek Provozovatele neměla být zpoplatněna.
  • 2. Dodavatel uplatňuje reklamaci libovolným vhodným způsobem, například formou emailu, který obsahuje:

    • identifikační údaje Dodavatele (IČ, název firmy, jméno zodpovědné osoby)
    • telefonický kontakt
    • popis reklamované události
  • a který zašle na adresu info@nejremeslnici.cz.
  • 3. Reakční doba Provozovatele na podanou reklamaci činí maximálně 3 pracovní dny.
Reklamační řád verze 1.0 z 18.12.2015.

Potřebujete poradit?

info@nejremeslnici.cz
od 9:00 do 17:30
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele