
Jeho královstvím jsou sporáky, pračky, ledničky, trouby a další spotřebiče. Řeč je o Reném Němci a jeho firmě AFSERVIS Plzeň. Už roky se v západočeské metropoli a jejím okolí věnuje opravám, servisu, montáži, prodeji a připojování domácích spotřebičů. V rozhovoru radí, jak postupovat, když se něco pokazí.
V rámci série rozhovorů představujeme řemeslníky napříč obory, kterým spokojení zákazníci udělili Kozlovu pečeť poctivosti. Pro řemeslníky to znamená nejen ocenění práce navíc, ale i pivo zdarma od Kozla a zvýhodněné nakupovaní ve Stavebninách DEK.
Kdo Vás přivedl k řemeslu, které nyní vykonáváte? Kdo Vás inspiruje?
K řemeslu mě přivedl jeden velmi dobrý známý. Z počátku jsem zkoušel podnikat se spolužákem ze základní školy. Oba jsme u toho zůstali, ale nyní již každý na svém písečku. Pokud se zamyslím nad tím, co dělám, rozhodně bych neměnil.
Kde a jak se vzděláváte a učíte novinkám ve svém oboru?
Mám obrovskou výhodu, že odborná školení mi většinou zajistí sami výrobci jednotlivých spotřebičů.

Osvědčila se Vám spolupráce s NejŘemeslníky?
Osvědčila a určitě bych je za to, co dělají, pochválil. Musím však konstatovat, že komunikace se zákazníkem není vskutku mnohdy jednoduchá. Všem doporučuji, aby v případě problémů s konkrétním spotřebičem v záruce nejdříve kontaktovali příslušný servis.
Kontakty na servis nejznámějších značek, jako je AEG, Bosh, Electrolux a další, jsme pro vás sepsali do článku.
Co pro Vás znamená ocenění Kozlova pečeť poctivosti?
Pochvala vždy potěší. Především je to potvrzení toho, že svoji práci dělám dobře, a navíc ke spokojenosti mých zákazníků.
Jaký dopad na Vaši práci měl strmý růst vstupů?
Rád konstatuji, že velmi malý, ne-li žádný.
Máte svůj oblíbený velkoobchod, kde nakupujete materiál?
Ano, mám jich hned několik.
Co Vás v současné době těší a co naopak štve?
Štve mě zbytečný shon a stres.
Žádné komentáře