Poznejte členy týmu NejŘemeslníci.cz

Dosud jste nás znali pouze v e-mailů nebo telefonátů. Proto jsme se rozhodli, že je na čase abyste nás poznali trochu osobněji. Možná vás také překvapí, že se o portál NejŘemeslníci stará více lidí, než jste si dosud mysleli. Za jeho úspěchem se stojí tým nadšených lidí a tak představíme tváře všech, kteří každý den pracují na tom, abyste vy měli více zakázek.

Tým NejŘemeslníci.cz

„Naším přáním je vaše spokojenost“

Překonali jsme ostych některých kolegů a vyčlenili čas v nabitém programu, abychom nafotili náš tým. Považujeme to za důležité, proto abych s vámi mohli navázat osobnější kontakt a zlepšit tak naše vztahy. Máte tedy možnost poznat lidi, se kterými si občas píšete, telefonujete nebo kdo má na svědomí všechny ty chytré nápady a naprogramované aplikace. Doufáme, že když nás poznáte osobněji, bude i naše vzájemná spolupráce příjemnější a efektivnější. Nahlédněte tedy a poznejte náš tým.

A aby to bylo o trochu zajímavější, každý z nás prozradí, co přesně má v týmu NejŘemeslníci.cz na starosti:

tym-milos Miloš Lenoch
zakladatel a jednatel

„Nejvíc mne baví vymýšlet další zlepšení, aby portál fungoval každý den o kousek lépe. Ale povinností mám o hodně víc. Od vedení týmu a operativy přes marketing s externími dodavateli a partnery až po reportování investorům, jaké máme výsledky. Je to velký kolotoč.
Naplňuje mne to. Tím, že pracuji na systému, o kterém jsem přesvědčen, že pomáhá zákazníkům i firmám. A že se nám podařilo vybudovat vše na základě hodnocení a referencí v takovém rozsahu, jako to nikdo jiný v Česku zatím nedokázal. Doufám, že naše služba bude užitečná i pro vás…“


tym-petr Petr Syrovátka
zpracování poptávek (zákaznický servis)
tel: +420 775 910 028

„Zjednodušeně řečeno mám na starosti primárně kontrolu poptávek a s tím souvisejících nabídek a komentářů. To znamená schvalování, distribuci firmám apod. V případě potřeby řeším komunikaci se zákazníky a firmami ohledně problematických poptávek nebo podávám informace o tom, jak systém funguje.
Protože mám nejdelší pracovní dobu, mám komplexní přehled a jsem schopný poradit úplně ve všem. Tedy měl bych být.“


tym-andrea Andrea Trávníčková
zpracování poptávek (zákaznický servis)
tel: +420 602 364 192

„Mojí doménou je zpracovávání poptávek, tzn. doplňování potřebných informací k neúplným poptávkám, schvalování či dohled, aby zadavatelé obdrželi dostatek nabídek. Sleduji, jestli poptávající umí s poptávkou pracovat (vyměnit si kontakty, odpovídat přes systém).
V případě potřeby řeším neshody či případné konflikty mezi zadavateli a řemeslníky, informuji je o výhodách nabízených programů nebo radím, jak uspět v systému, získat reference, atraktivně napsat nabídku. A v neposlední řadě odpovídám na dotazy na našem profilu na Facebooku a vybírám ke schválení ´referenci týdne´.“


tym-katerina Kateřina Vilhelmová
komunikace s firmami (zákaznický servis)
tel. +420 775 370 317

„U NejŘemeslníků se věnuji správě provizí za sjednané zakázky. Mým úkolem je konkrétně schvalování a účtování provizí z dokončených zakázek a související komunikace s firmami a řemeslníky. Důležitou činností je také schvalování a kontrola nových registrací řemeslníků v systému, kontrola IČ nebo získávání zpětné vazby od poptávajících.
Smutnějším, ale přesto nutným úkolem je pak kontrola a urgování dlužníků – kandidátů na Černou listinu.“


tym-monika Monika Kvisová
komunikace s firmami (zákaznický servis)
tel: +420 775 370 317

„Má práce je pestrá. Podobně jako Katka mám na starosti hlavně provize za zprostředkování zakázek včetně jejich zaúčtování. V podstatě jde přese mě veškerá komunikace okolo řemeslníků a jejich vyúčtovaných plateb (provizí).
Schvaluji taky nově registrované firmy, poptávky, jsem často v kontaktu se zákazníky ohledně spokojenosti s vybranou firmou… v podstatě dá se říci, že kromě referencí a párování přijatých plateb s vyúčtovanými provizemi umím vyřešit téměř všechno.“


tym-dana Dana Říhová
zpracování poptávek (zákaznický servis)
tel: +420 778 428 513

„Hlavní náplní mé práce je správa poptávek. Většinu pracovní doby se zabývám jejich editací, zvaní relevantních firem a řemeslníků, aby podali své nabídky. Je-li nějaká poptávka nejasná, doptávám se zadavatele na podrobnosti, případně vysvětluji řemeslníkům i poptávajícím fungování našeho systému. Zkrátka řídím poptávky ke zdárnému konci, tedy k realizaci, kdy spokojení jsou všichni zúčastnění.
A když je potřeba, starám se o prezentaci na veletrzích a různých akcích.“


tym-michal Michal Suchánek
správa uživatelů portálu (zákaznický servis)
tel: +420 720 994 790

„Věnuji se aktivnímu vyhledávání nových firem a řemeslníků. Věnuji se firmám, které se u nás nově registrovaly, aby se v systému co nejdříve zorientovaly. Jsem v kontaktu s firmami, které vyhrály svou první zakázku či zaplatily svou první provizi. Pomáhám těm, kdo potřebují pomoc s vložením nabídky či první reference.
Vždy rád poradím a všechny firmy motivuji, aby poznali, že se vyplatí s námi spolupracovat.“


tym-matous Matouš Borák
IT & vývoj

„Jako vývojář se s kolegy samozřejmě především podílím na rozvoji celého systému, řeším akutní problémy na serveru i technické potíže zákazníků. Hodně se také věnuji „dolování“ užitečných dat o chování firem a zákazníků z té obrovské hromady informací, kterou už máme nasbíranou, jejich zobrazení a analýze. Některé zjištěné zákonitosti pak zpětně zapracováváme do systému tak, abychom zákazníkům pokud možno vždy dodali nabídky od těch nejlepších a nejvhodnějších firem.“


tym-jakub Jakub Dušek
IT & vývoj

„Jako programátor se starám o to, aby web NejŘemeslníků komplexně fungoval. Zajišťuji přidávání nových funkcí do systému, úpravu stávajících a podobně. Pokud mají řemeslníci nějaký technický problém či námět na užitečnou funkci, mohou nás kdykoli kontaktovat.“


Jak vidíte sami, portál NejŘemeslníci není žádný automat, ale parta bezva lidí, kteří se každý den starají o přísun nových poptávek, funkčnost systému, pomoc s vyřizováním nabídek či vkládáním referencí a spoustu další důležité práce. Pokud vás zajímají podrobnosti naší práce a chcete se dozvědět o našich lidech i něco osobnějšího, těšte se na pokračování.

Postupně připravíme další články, ve kterých všechny kolegy představíme osobněji. Všechny pak naleznete buď v e-magazínu ve vašem e-mailu nebo na připravované nové sekci webu NejŘemeslníci s názvem Můj Průvodce.

Pokud byste si o nás přáli vědět něco konkrétního, neváhejte a napište nám na e-mail info@nejremeslnici.cz.

13 reakcí na “Poznejte členy týmu NejŘemeslníci.cz”

  1. Olin napsal:

    Škoda že nejste schopni přiřadit k textu správnou fotku.

    • admin napsal:

      Dobrý den. Všechny fotografie jsou vloženy správně. Nenašli jsme žádnou chybu, tak nevíme, co přesně myslíte. Nejřemeslníci

  2. Vypadá to,že si ty poptávky vymýšlíte sami!!!! Neznám jediného člověka či firmu která získala nějaké zakázky.Max 1 a to jsme získali i my s nulovým ziskem……

    • admin napsal:

      Dobrý den pane Šťastný, všechny poptávky na našich stránkách jsou od reálných zákazníků. Zákazníci rozhodně dávají přednost firmám s referencemi a ty pak získávají zakázky. Protože Vám reference chybí doporučujeme si přečíst náš další článek a na referencích zapracovat Proč jsou reference důležité. Nejřemeslníci

    • Nikol napsal:

      Dobrý den pane Šťastný, jako dlouhodobý uživatel tohoto webu (zákazník) s několika zakázkami ročně (od malých oprav až například po výměnu oken v celém domě), musím potvrdit, že tento web pro mne jako zákazníka velice usnadnil hledání a výběr řemeslníků z různých odvětví.
      Správa nájemních domů, kterou provádím totiž často vyžaduje nějakou tu řemeslnou práci. Samozřejmě si můžete říct, že to co píšu je jen „na oko“. Není, a jsem za to ráda, že to funguje. Zkoušela jsem i konkurenční weby poptávek ale tento nakonec vždy vyšel nejlépe. Hezký den Nikol

  3. Miroslav Zemek napsal:

    Dobrý nápad takle se představit ! Určitě dost dobrý ! M Zemek

  4. Petr Holicek napsal:

    Velmi zajimavy napad. Ziskavame zakazky i timto zpusobem. Skoda jen, ze nekteri zakaznici-poptavajici se stejne snazi system obchazet.

    • admin napsal:

      Dobrý den pane Holíčku,

      pokud o takovémto zákazníkovi víte, tak nám to samozřejmě musíte říct. Předejdete tak případnému nedorozumění, které se občas stane.

      V řadě případech jde o nedorozumění, kdy zákazník například poptávku ukončí a po čtvrt roce znovu osloví některé firmy, se kterými již jednal. A chce se s nimi domluvit. V takovém případě pak je povinností firmy nám to nahlásit.

      Nepoctivé firmy, které nehlásí získané poptávky, pak skončí na naší Černé listině. Zákazníci, kteří se vědomě snaží podvést naše stránky, pak na nemohou zadávat nové poptávky.

      Nejřemeslníci

  5. Ivan kostiha napsal:

    Dobrý den. Obávám se, že totot funguje na stejném principu jako AAA.poptávka. B2M apod. To jsem již měl a je to jen o rozpočtech dělat křoví. Webové stránky již dělám asi 10 let jen jsem vždy důvěryhodně věřil viz. Pí. Hanzelínová webprokaždého apod. Navíc mi udělala tak, strašné srtránky, že nefungovlai a byli dle hodnocení na webu . i chybové. dodnes mi dluži Kč. Atak raději nebere telefon.
    jak mám tzedy něčemu věřit? Totéž AAA a jiné.
    Hezký den.
    Kostiha Ivan

    • admin napsal:

      Dobrý den pane Kostiho. Vaše poznámka o rozpočtech mi není zcela jasná. Ale mám-li uvést třeba jen jeden z mnoha rozdílů mezi portálem NejŘemeslníci a jinými poptávkovými portály, pak třeba tento: Poptávku, kterou si u nás zákazník zadá, nerozesíláme plošně stovkám firem. Vytipujeme pro zákazníka ty, které jsou nejblíž místa realizace, mají nejlepší reference, atp., zkrátka uděláme pro zákazníka předvýběr. Počkáme, jak kvalitní a kolik se zákazníkovi sejde poptávek, a pak se proces opakuje. Vytipujeme další vhodné firmy a řemeslníky. Výsledkem je, že se k zákazníkovi dostanou relevantní nabídky v rozumném počtu tak, že zákazník má možnost si vybrat, a řemeslník, který dal nabídku, má reálnou šanci zakázku získat. NejŘemeslníci

  6. lucka napsal:

    Dobrý den mam skušenosti z firmou kterou jste poškodily možná vám neuhradila provize ale vysvětlení bylo jasné je to v řešení policie a dali jste ho na stránky jako nějakého podvodníka

  7. Ing.Tomáš Gottwald napsal:

    Poslali jste mi kontakt na 2 firmy, ale zatím se mi nikdo neozval, aby se přišel podívat a domluvit se konkrétně na nabídce.

    Zkusíte něco pro to udělat? Díky. :-)

  8. Petr Smetana napsal:

    Sklenářství Petr Smetana Praha 4 Hrnčíře jsem ukončil činnost 30.1.2017 prosím o stažení mojí registrace. Nyní v Hrnčířích pracuje sklenářství INEX pan Kučera .
    Děkuji za spolupráci a přeji mnoho úspěchů
    Petr Smetana 604829680

Vložit komentář