Otestoval jsem NejŘemeslníky z obou stran…

Jiří RoubíčekSpolečnost pánů Roubíčků RO – AL CZ, s.r.o. z Roudnice nad Labem se zabývá střechami a vším okolo. Pánové ve své malé rodinné firmě kladou důraz na individuální přístup ke každému zákazníkovi, který je důležitý ke spokojenosti obou stran. Každá zakázka je tak pod drobnohledem a nejsou přehlíženy žádné detaily.
Po počáteční nedůvěře ke službám NejŘemeslníků, Jiří Roubíček ml. připouští, že i jemu je náš portál velmi užitečný.
Jak jste objevil portál NejŘemeslníci?
Náhodou jsem NejŘemeslníky zahlédl v pořadu Den D, který stejně jako „start-up komunitu“ sleduji. Zaznamenal jsem to, ale už jsem se tím nezabýval. Pak jsem jednou při hledání čehosi na internetu narazil na odkaz na NejŘemeslníky a šup!..byl jsem tam. Ale s registrací jsem chvíli váhal. Nakonec mě přesvědčila zkušební doba zdarma – to bych doporučil i jiným službám.
Váhal jste dlouho?
Nemám ve zvyku vrhat se bezhlavě do registrací na všemožných portálech. Bylo to spíše ze zvědavosti a z potřeby rozhýbat náš byznys. Myslím, že i stavební firma může pracovat se zákazníkem pomocí nástrojů internetu. Nebo spíš musí. Náhoda byla, že se v poptávkách zrovna objevila jedna se zaměřením na náš obor – střechy. Pana Hradockého tímto zdravím a doufám, že je po naší rekonstrukci jeho střecha už v pořádku!
Takže jste přes nás hned dostal zakázku?
Ano, vyšlo to hned na poprvé a to mě přesvědčilo, i když jsem měl zprvu nechuť zaplatit provizi. Po úvaze, která měla být před kliknutím na souhlas, jsem uznal, že není zbytí a že ti maníci tam za sklem to nedělají z lásky k občanům ČR. Od té doby s tím počítám, snažím se s tím smířit J
Tak to zkrátka chodí, že za všechno se platí. Snad jsme vás přesvědčili..
Vyhovuje mi to. Komunikace je pro mě ideální – emaily mohu vyřídit kdykoliv podle MÉHO času, nemusím koukat na dny ani hodiny – a zdá se, že na druhé straně to tak funguje taky, odpověď od vás třeba v neděli není výjimkou. S panem Lenochem jsme samozřejmě mluvili i telefonicky – není problém mu kdykoliv zavolat, ale proč? Když online podpora funguje. A to mám rád! Nerad čekám, až se můj případ začne projednávat, řešit od sekretářky po ředitele a zpátky, přes Košice a Vídeň. S tím je spojena i kvalita služeb vašeho portálu.
Máte u nás zaplacený tarif. Jste spokojený?
Já za svůj paušální poplatek získávám relativně dost poptávek – počet samozřejmě neovlivní nikdo z vašeho týmu, ale to že je mám v mailu dříve, než jsou zveřejněny, mi dává dost času na přípravu k vytvoření nabídky.
Spolupráce se myslím ustálila, nezatěžujeme se navzájem nedůležitými nesmysly. To je také dobré – nedostávám od NejŘemeslníků do mailu hory reklamy a jiného „spamu“. Jen upozornění na poptávku z oboru ve vybraném regionu. Ale zároveň si procházím sám i všechny zveřejněné poptávky nejen ze svého oboru. Protože co kdyby tam bylo i něco pro nás?
rekonstrukce-strechy_strechaMáte nějaký tip pro zákazníky jak zadávat poptávky?
Určitě! Tlumočím to, co jste říkali vy mně. Platí to pro obě strany. A to je co nejvíc obrázků, plánků i rukou kreslených – to pomůže k rozhodování, zda vůbec reagovat. Stane se, že my jako řemeslníci pak naceníme práci podle svých představ, bez potřebných podkladů od zákazníka, tj. naslepo, a pak se od zákazníka dozvíme, jak jsme drazí nebo hloupí, že jsme nacenili něco jiného…. Proto PROSÍM za všechny řemeslníky – informace, informace, fotky, plánky cokoliv, to je mantra. Jen tak nebude ztrácet čas ani zákazník ani my..
Doporučil byste portál NejŘemeslníci vašim kolegům nebo známým?
Rozhodně! Doporučuji NejŘemeslníky lidem, se kterými se setkám na stavbách (řemeslníkům) i zákazníkům, kteří shání řemeslníka mimo náš obor. Otestoval jsem NejŘemeslníky z obou stran. Zkusil jsem i poptávku, takže vím, jak to funguje obousměrně. Přesvědčuje mě ta interakce – odezva je téměř okamžitá.
Co považujete za úspěch ve svém podnikání?

Je vůbec div a obrovský úspěch, že řemeslníci a malé firmy ještě na trhu jsou. Je to těžké vybrat třeba z úspěšných zakázek. Někdy má člověk větší radost z rovně usazeného žlabu, než z obrovské střechy.
Podnikání je boj! A zdarem je překonání klacků, které máte nejen pod nohama, ale jste v nich až po uši. Např. spolupráce s většími společnostmi – subdodávka –  je lákavá, ale následky jsou mnohdy tragické. Kolegové řemeslníci mi jistě dají za pravdu…
pripravu-novych-okapu-a-svodu_okap_podhledNeodolám. Když jsem si připravovala otázky pro náš rozhovor, okamžitě mi v souvislosti s vaším jménem naskočily židovské anekdoty. Máte nějakou oblíbenou?
Jsou obecně dost suché. Tak tedy jednu z mé sbírky: Kohn dluží Roubíčkovi 30.000 korun. Čím víc se blíží termín splátky, tím víc ho to trápí. Peníze nemá a tak nejí, nespí a doma s ním nic neni. Trvá to dost dlouho, až si toho nakonec všimne Kohnova manželka. Dlouho do něj hučí, až Kohn nakonek vyklopí pravdu: „Dlužím Roubíčkovi třicet tisíc, nemám na vrácení tak nejím, nespím a mám jen starosti“. Kohnova manželka otevře okno a zrovna přes ulici je ve svým okně vyloženej Roubíček. Kóhnová na něj zamává a zařve: „Roubíček nasrat a žádnejch třicet tisíc!“ Zavře okno, usměje se na Kohna a povídá: “ Vidíš a teď má starosti on.“
Tak vám přeji, pane Roubíčku, abyste se vždycky dostal ke svým penězům! A děkuji za rozhovor.

Dana Říhová

Sdílet článek

Autor příspěvku: NejŘemeslníci