Nejhorší situace nenastane, když se něco nepovede. Nejhorší je, když se k problému firma otočí zády. Po této negativní referenci jsme panu Salátovi dvakrát volali a doporučili mu, aby problém se zákaznicí řešil. Jediná mantra, kterou opakoval byla: „Když jsem odcházel, bylo vše v pořádku.“
Upozornili jsme jej, že existuje ze zákona záruka za dílo. Taktéž, že pokud se zákazníkem problém řešit nebude, bude mu přístup k dalším zakázkám u na NejŘemeslnících zablokován. Pod tlakem přislíbil, že se zákaznici ozve. Ale slibu nedostál a neučinil tak. Naopak, snad ve snaze zmírnit špatnou referenci za 2 dny přibyla kladná reference, která ovšem byla zadána samotnou firmou a proto byla odstraněna.


Takže jsme nakonec přistoupili k blokaci a krom našeho upozornění v profilu firmy S & D (jsme přesvědčeni, že vzít si tuto firmu po takovém přístupu k řešení zakázky není dobrý nápad), chceme na tento případ upozornit i tímto způsobem. Najde se více zákazníků, kteří mají s panem Salátem zkušenost? Přidají se ke stížnosti, kterou zákaznice zvažovala?
Boží mlýny melou. Mohly by mlít rychleji. Je nám líto, že si občas i na našich stránkách firmy troufnou chovat se tímto způsobem. Nedochází jim, že si tak udělají „reklamu“, která je dlouhé roky může mrzet. Pro nás jsou takové případy jasné STOP. Doufáme, že to alespoň někteří pochopí.  Pokud od zákazníků neslyší převážně chválu, rozhodně by si na NejŘemeslnících práci shánět neměli.

Sdílet článek
nejnovější nejstarší
Upozornit na
Libor Daněk
Host

No a co zkusit vyšší kalibr – ČOIku? Ta takové spory řeší zadarmo co se týče zákazníka a na účet firmy, co udělala chybu – taková peněžní pokuta, odebrání živnostenského listu (pokud to jde) by byla velice poučná pro příště…

Jirka
Host
Jirka

Když jsem odcházel, tak ten barák stál…. 🙂

Mythos
Host

V tomto státě je bohužel možné vše a takovéto firmy a nebo i ,,hodinový manželé,, rostou jako houby po dešti. Bohužel se dá dělat jen to, že danému odborníkovi dáte jednu přes držku dle Švejkovského stylu. Osobně jsem rád, že existují Nejřemeslníci a lze konečně v tom smetišti firem udělat pořádek a probrat zrno od plev.

Miloš Lenoch
Host

ČOIka je dobrý nápad. Zkusíme zjistit, jak by s nimi šlo spolupracovat. Díky za komentář!

Pepino
Host
Pepino

tohle je snad uměle vytvořené 🙂 to nejde ani udělat 🙂

Radek
Host

Joo,tak takových umělců je v tomhle státě nespočetno.Nedivte se,když zde živnost na řemeslo které viděli pouze v časopisu a nebo v televizi dostanou číšníci,kuchaři a dokonce i lidé kteří mají pouze základní vzdělání.Pak to takhle dopadá.A lidi v oboru nemají šanci protože těch umělců je tu už moc.A dokonce jak zmínil pan Mythos i hodinových manželů je jak much.Ale aby jsme se vrátiti k danému problému,tak firma dokonce i živnostník by měl dát záruku na svou práci a pak jí opravit na vlastní náklady,pokud se samozřejmě zjistí,že je to zaviněno jeho vinou.Což v tomhle případě určitě bude.No co dodat.Nedá se… Číst vice »

Pepa Kadleček
Host

No, tak mě napadá – čímž mi na to případně vzniká copyright (v mém případě copyleft) – udělat odnož těchto webovek, a to NejPolitici. Ti toho, a cíleně a pro zisk, zkazí v řádu 10 na šestou. Nicméně – nechci se p. Saláta zastávat, ale – nedostal čirou náhodou takové zadání ? Podle mého názoru je to chybou nikoli jeho, ale tím, že objednatel si vysloveně nepřál starou malbu oškrábat a smýt (protože by ho to stálo 3x tolik), ale pouze a jen vymalovat. P. Salát – pokud zná riziko (některé malířské materiály na sebe navíc mohou být alergické =>… Číst vice »

Michal Dobíšek
Host

Nevím, z čeho usuzujete, že si majitel nepřál starou malbu oškrábat, ale v referenci výslovně stojí „V jednom dni zdi škrabal, penetroval, štukoval i maloval a do druhého dne celý štuk kompletně spadl“.
Není z zřejmé, jestli provedení těchto prací v jednom dni byl jeho nápad, ale, když jsme s panem Salátem mluvili, tak žádnou takovou obhajobu nezmiňoval.

bekostav
Host
bekostav

Těžko soudit dle fotografie, ovšem penetrovat, štukovat i malovat v jeden den… Bez komentáře. Není divu, jaký je výsledek. Zadání jsem neviděla ani neslyšela přímo od zákazníka, nemohu tedy relevantně situaci posoudit. Jen se přikláním k výše uvedenému názoru o provedení těchto všech činností v jeden den.
S pozdravem Bc. Šárka Konečná – BEKOSTAV