Jiří Musil

Motto brněnské společnosti Musil nábytek každý zákazník jistě rád uslyší. A navíc, společnost dodává nejen nábytek na míru, ale v rámci dodávky interiéru na míru nabízí i servis drobných stavebních úprav, jako jsou sádrokartonářské práce, výmalby, elektro a vodoinstalační práce, pokládka podlah, zámečnické, sklenářské a čalounické práce,.. Pak je tedy první otázka pro Jiřího Musila nabíledni…

Možná zbytečná otázka, ale přece..co vás na práci baví?

Na  mé  práci mě baví, že ze snu nebo myšlenky zákazníka vytvoříme skutečnou věc, se kterou je  spokojen a která  mu dobře  slouží.

Jak tedy vypadá vaše typická zakázka?

U nás je každá zakázka atypická. Každý zákazník vyžaduje něco jiného.

Každá zakázka je tedy výzvou. Přesto, je nějaká, na kterou jste obzvlášť pyšný?

Jsem hrdý na každou zakázku, se kterou je zákazník spokojený. Nedělám žádné rozdíly u malé nebo velké zakázky, každá je důležitá, každá potřebuje svou péči, vstřícný přístup k zákazníkovi .

Dobré dílo se chválí samo.

To ano, reference je nejlepší reklama. Nejvíce zakázek získávám z doporučení od spokojených zákazníků a v poslední době i z portálu NejŘemeslníci.

To ráda slyším. Čím vás Nejřemeslníci zaujali?

Oslovila mě možnost přímo reagovat na poptávky, a to, že jakýkoliv zákazník má zpětně možnost ohodnotit přístup a práci řemeslníka a tímto hodnocením může pomoci dalším lidem v rozhodování se o „svých“ budoucích řemeslnících. Co mi tu trochu chybí je nějaké diskusní fórum s radami a doporučeními. Tak to berte jako námět ke zlepšení.

Dobře, zapracujeme na tom. A je ještě něco, co vás při podnikání sužuje?

Nejvíce mě trápí asi to, že pokud se maximálně věnuji práci a zákazníkům, tak mě už nezbude moc času na rodinu a koníčky. Také nejsem nadšen z toho, že se lidé ještě stále nechají „oblbnout“ nabídkami prodejců s nekvalitním sériovým nábytkem z dovozu. U tohoto nábytku je většinou použito lamino o menší tloušťce než 18mm, papírové hrany a měkký matriál na kování.

No, doufejme, že se zákazníci časem sami poučí a dojdou k tomu, že za kvalitu je dobré dobře zaplatit. Věřím, že NejŘemeslníci tomu napomáhají. Jak se vám s tímto portálem spolupracuje?

rohova-calounena-sedaci-souprava_seda_ka_roh._zelen_

Spolupráce s NejŘemeslníky mi přináší nové zakázky a přehled o dobrých řemeslnících, kteří by se mi mohli hodit jak v soukromém životě, tak i v podnikání. Spolupráce ze strany NejŘemeslníků je na výborné úrovni.

Zkoušel jste nějaké další způsoby propagace na internetu? Jaké s nimi máte zkušenost?

Na internetu jsem jiné způsoby propagace nezkoušel (kromě vlastních webových stránek www.musilnabytek.cz) a v budoucnu asi ani nebudu.

Máte pro zákazníky nějaký tip na vychytávku? Nebo radu, čemu by se měli vyhnout?

Zákazníkům doporučuji z praktických důvodů do kuchyňských linek dávat zásuvky místo polic. Do vestavěných skříní použít alespoň ve spodní části výsuvné police nebo zásuvky. Minimální výšku postele vč. matrace doporučuji 500mm(lépe se z postele vstává), …… Snažil bych se vyhnout zakázce, kde se zákazník snaží „ořezat“ cenu na úkor kvalitního kování.

Říkal jste, že na odpočinek nemáte moc času. A když si ho najdete?

Myslím si, že relaxovat po práci je nutné. Člověk tím přijde na jiné myšlenky a načerpá nezbytnou energii. Rád jezdím na kole, vyjdu si s rodinou do přírody, fotím a dám si lahodnou kávu.

Dana Říhová

Sdílet článek