14. 4. 2022, aktualizováno 14. 4. 2022

Stává se to většinou v tu nejmíň vhodnou chvíli: Trouba přestane hřát před Vánoci, pračka vyteče po návratu z dovolené. V takovou chvíli nám občas voláte a hledáte opraváře nebo rovnou zadáváte poptávku. A my, i když bychom chtěli, vám nedokážeme pokaždé hned pomoct. Proč? A co jiného tedy můžete dělat?

Náš portál je zaměřený hlavně na zprostředkování stavebních a řemeslných prací. Přesto máme v databázi taky firmy a řemeslníky, kteří zajišťují opravy a servis elektrospotřebičů nebo revize plynových zařízení. Vždy ale záleží na tom, kolik opravářů se nachází zrovna ve vaší lokalitě a jestli mají právě čas. Proto vám nemůžeme zaručit, že po zadání poptávky okamžitě seženeme někoho, kdo vám s rozbitým spotřebičem nebo plynovým kotlem pomůže.

Servis plynových zařízení u nás můžete poptat také

Jak postupovat, když se vám rozbije spotřebič

  1. Zadejte si u nás poptávku a napište, že se jedná o naléhavý problém. Pokud víte, co se na spotřebiči pokazilo, uveďte to v poptávce a nezapomeňte zmínit značku spotřebiče. Urychlíte tak komunikaci s opravářem. Zadání poptávky je u nás zdarma a na našem webu se dočtete, jak přesně proces funguje.
  2. Při čekání na odpověď kontaktujte servis značky svého spotřebiče. Telefonní číslo byste měli najít na záručním listu (firmy většinou poskytují jak servis v rámci 2leté záruky, tak ten pozáruční). Volání bývá zadarmo. Níže uvádíme kontakty na servisní centra velkých značek elektroniky.
  3. Pokud potřebujete např. revizi plynového kotle, kontaktujte svého poskytovatele plynu. Ten zpravidla nabízí i servis plynových zařízení.
  4. Jestliže se vám podaří sehnat pomoc dřív, než dostanete odpověď na poptávku u nás, dejte nám prosím vědět. My poptávku smažeme, aby na ni firmy a řemeslníci nereagovali zbytečně.
ZnačkaKontakt
AEGInfolinka: +420 261 302 213
BOSCHLinka oprav: +420 251 095 043
opravy@bshg.com
ElectroluxInfolinka: +420 261 302 261
GorenjeInfolinka: +420 800 105 505
E-mail: info@gorenje.cz
SamsungInfolinka: +420 800 726 786
WhirlpoolZáruční servis: +420 251 001 001
Pozáruční servis +420 840 110 122
ZanussiVelké spotřebiče a pozáruční servis:
+420 261 302 261

Jak správně vybrat opraváře

Když se na vás usměje štěstí a vaše poptávka získá hned několik odpovědí, budete si muset vybrat jednu z nabídek. Podle čeho se rozhodnout? O tom jsme sepsali celý článek, ale ve zkratce shrneme ty nejdůležitější body:

  1. Podívejte se na reference. Na profilu firmy nebo řemeslníka najdete hodnocení předchozích zákazníků.  Ta navíc pokaždé ověřujeme, takže máte jistotu, že si dodavatel nenapsal referenci sám.
  2. Ověřte si opraváře v našem systému. Stačí zadat jeden z povinných údajů (jméno/adresu/IČO) a hned uvidíte, jestli nemá nějaký „škraloup“.
  3. Zhodnoťte komunikaci. Jedná s vámi dodavatel slušně, narovinu a nabízí konkrétní řešení? Pak je velká pravděpodobnost, že spolupráce s ním proběhne hladce.

Každopádně vždy doporučujeme sepsat smlouvu o dílo a předávací protokol. Tím se pojistíte proti případným nesrovnalostem a komplikacím. A nezapomeňte, že nám můžete kdykoliv zavolat, pokud si s něčím nebudete vědět rady. Jsme tu přece, aby to dobře dopadlo.

0 0 Počet hlasů
Hodnocení článku
Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
0
Přidejte svůj názor.x