14. 4. 2022, aktualizováno 14. 4. 2022
Stává se to většinou v tu nejmíň vhodnou chvíli: Trouba přestane hřát před Vánoci, pračka vyteče po návratu z dovolené. V takovou chvíli nám občas voláte a hledáte opraváře nebo rovnou zadáváte poptávku. A my, i když bychom chtěli, vám nedokážeme pokaždé hned pomoct. Proč? A co jiného tedy můžete dělat?
Náš portál je zaměřený hlavně na zprostředkování stavebních a řemeslných prací. Přesto máme v databázi taky firmy a řemeslníky, kteří zajišťují opravy a servis elektrospotřebičů nebo revize plynových zařízení. Vždy ale záleží na tom, kolik opravářů se nachází zrovna ve vaší lokalitě a jestli mají právě čas. Proto vám nemůžeme zaručit, že po zadání poptávky okamžitě seženeme někoho, kdo vám s rozbitým spotřebičem nebo plynovým kotlem pomůže.
Jak postupovat, když se vám rozbije spotřebič
- Zadejte si u nás poptávku a napište, že se jedná o naléhavý problém. Pokud víte, co se na spotřebiči pokazilo, uveďte to v poptávce a nezapomeňte zmínit značku spotřebiče. Urychlíte tak komunikaci s opravářem. Zadání poptávky je u nás zdarma a na našem webu se dočtete, jak přesně proces funguje.
- Při čekání na odpověď kontaktujte servis značky svého spotřebiče. Telefonní číslo byste měli najít na záručním listu (firmy většinou poskytují jak servis v rámci 2leté záruky, tak ten pozáruční). Volání bývá zadarmo. Níže uvádíme kontakty na servisní centra velkých značek elektroniky.
- Pokud potřebujete např. revizi plynového kotle, kontaktujte svého poskytovatele plynu. Ten zpravidla nabízí i servis plynových zařízení.
- Jestliže se vám podaří sehnat pomoc dřív, než dostanete odpověď na poptávku u nás, dejte nám prosím vědět. My poptávku smažeme, aby na ni firmy a řemeslníci nereagovali zbytečně.
Značka | Kontakt |
---|---|
AEG | Infolinka: +420 261 302 213 |
BOSCH | Linka oprav: +420 251 095 043 opravy@bshg.com |
Electrolux | Infolinka: +420 261 302 261 |
Gorenje | Infolinka: +420 800 105 505 E-mail: info@gorenje.cz |
Samsung | Infolinka: +420 800 726 786 |
Whirlpool | Záruční servis: +420 251 001 001 Pozáruční servis +420 840 110 122 |
Zanussi | Velké spotřebiče a pozáruční servis: +420 261 302 261 |
Jak správně vybrat opraváře
Když se na vás usměje štěstí a vaše poptávka získá hned několik odpovědí, budete si muset vybrat jednu z nabídek. Podle čeho se rozhodnout? O tom jsme sepsali celý článek, ale ve zkratce shrneme ty nejdůležitější body:
- Podívejte se na reference. Na profilu firmy nebo řemeslníka najdete hodnocení předchozích zákazníků. Ta navíc pokaždé ověřujeme, takže máte jistotu, že si dodavatel nenapsal referenci sám.
- Ověřte si opraváře v našem systému. Stačí zadat jeden z povinných údajů (jméno/adresu/IČO) a hned uvidíte, jestli nemá nějaký „škraloup“.
- Zhodnoťte komunikaci. Jedná s vámi dodavatel slušně, narovinu a nabízí konkrétní řešení? Pak je velká pravděpodobnost, že spolupráce s ním proběhne hladce.
Každopádně vždy doporučujeme sepsat smlouvu o dílo a předávací protokol. Tím se pojistíte proti případným nesrovnalostem a komplikacím. A nezapomeňte, že nám můžete kdykoliv zavolat, pokud si s něčím nebudete vědět rady. Jsme tu přece, aby to dobře dopadlo.
Žádné komentáře