Vracíme se ke kořenům

Dne 13. listopadu 2018 se vracíme zpět k původní obchodní značce NejŘemeslníci. Nejzóna, která tímto dnem končí, běžela bezmála rok a půl, spolupracovala s více než 500 firmami a zprostředkovala přes 1000 poptávek z oblasti marketingu, tisku a IT. V dalších řádcích vysvětlíme, proč se vracíme zpět ke kořenům, k tomu co umíme nejlépe – poradit, inspirovat a hlavně spojit poptávku po kvalitních službách s odpovídajícími firmami v oboru řemeslných a stavebních prací.

Tvorba marketingové strategie není stavba domu

Byly to zajímavé a velmi poučné dva roky, co jsme s Nejzónou strávili při její tvorbě i provozu. Digitální trh se neustále vyvíjí a právě i díky NejZóně jsme si uvědomili, že proto, abychom zákazníkům přinášeli opravdu potřebnou službu, musíme jim nabízet více než jen spojení na kvalitní firmy. Musíme jim pomoci se orientovat v problematice, kterou potřebují znát pro vyřešení svého problému, přinášet inspiraci a tipy tam, kde ještě nemají konkrétní představu, informovat je o novinkách v oboru, pomoci s upřesněním a zadáním poptávky a mnohem více.

Zároveň jsme zjistili, že rozdíl mezi zákazníky hledající truhláře a vybírající IT specialistu je ještě větší než jsme čekali, a neuspokojí je stejná systémová logika a nabízené funkce.  

Poskytovat kvalitní služby s velkou přidanou hodnotou a být tím kdo určuje trendy je pro nás velký úkol i v oboru, který již roky známe. A než dělat více věcí na půl, rozhodli jsme se naplno pracovat na tom, co nám jde nejlépe, a soustředit se na naši pozici jedničky v oboru řemeslných prací.

Něco navíc pro naše partnery

Misky vah mezi nabídkou a poptávkou služeb se převažují dle momentální situace na trhu. Vzhledem k pozitivní vlně, na které se v poslední době česká ekonomika veze, není nouze o poptávky, ale naopak o kvalitní firmy, co by je realizovaly. Z našich analýz a rozhovorů s firmami nám vypadl jasný závěr. Pokud má partnerství fungovat, je nutné jim přinášet více než jen zprostředkování zakázek.

Proto jsme začali vést pravidelný dialog s našimi partnery, abychom zjistili, co firmy v daném oboru nejvíce pálí a mohli tak připravit služby, které pomohou zjednodušit jejich každodenní pracovní život, sníží náklady, zvýší efektivitu, zkrátka budou je chtít využívat každý den.

A to je náš úkol pro následující období.

Návrat ke kořenům

Chceme se soustředit se na to co umíme nejlépe. Naší ambicí je nejenom udržet a upevnit postavení jedničky ve zprostředkování řemeslných služeb, ale posunout se dále a být hlavním hlasem a hnací silou v celém odvětví.  Zákazníkům chceme být partnerem pro jejich projekt od inspirace, přes fázi plánování, až po finální realizaci a následný servis. Pro firmy již nebudeme jen pouhým zdrojem zakázek, ale chceme jim přinést komplexní nabídku užitečných služeb pro zjednodušení jejich každodenní práce.

Nový investor a nové možnosti

Je pro nás velkým impulsem, že naše plány sdílí a podporuje i náš investor, Saint-Gobain Construction Czech republic, který do projektu vstoupil na konci září tohoto roku. Autonomie, stabilita a zkušenosti, které s sebou přinesl, nám vlily novou energii do žil.  Již teď se těšíme na všechny novinky, které vám budeme moci brzy představit.

Novinky, které vás potěší

S návratem k NejŘemeslníkům zavádíme hned několik vylepšení pro firmy. Pro naše partnery jsme usnadnili, zpřehlednili a zlevnili naše služby. V roce 2019 spustíme spoustu dalších vychytávek a novinek jak pro firmy, tak pro uživatele.

Uživatelům v roce 2019  přineseme například novou sekci inspirace, kde najdou rady, nápady a podněty pro své budoucí projekty, seznamy bodů, na co nezapomenout  při různých projektech, a vzorové smlouvy, které budou moci použít pro svůj projekt. Ještě tento rok spustíme přehled cen zakázek jednotlivých řemesel. Máte se na co těšit 😉

Napište nám do komentářů, pošlete email nebo i zavolejte, co si o našich plánech myslíte. Zajímá nás váš názor.

S pozdravem

Váš tým NejŘemeslníků

Sdílet článek

Autor příspěvku: NejŘemeslníci

  Odebírat  
nejnovější nejstarší
Upozornit na
Petr
Host
Petr

Od doby kdy NejŘemeslníci zrušili možnost nechat si zákazníka vybrat/vyhledat nejlepší firmu, jsou bohužel nepoužitelní. Na poptávku odpovídají jen největší lemplové, kteří běžně o zakázku nezavadí.

Jan
Host
Jan

Přesné a výstižné, to tvrdím od začátku. Když už se stane, že přijde přímá poptávka z nynějšího systému, jsou omezené možnosti odpovědi, stále jen ANO- NE. – mám zájem, nemám zájem. Už před 2 lety jsem upozornil na celý systém jak probíhá, beze změny. Je to jen byznys pro někoho který něco vymyslel a neustále měmí tarif apod… Za vše se přeci platí, pokud budeme v sekci což ani nechceme, protože máme sami práce až nad hlavu, pak to ztrácí smysl. Co nás děsí je článek: Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci. Ostatní hodnocení se… Číst vice »

Tomáš
Host
Tomáš

Problém je v tom, že hodnotící laici ( zákazníci ) hodnotí především vzhled a jednání s hodnoceným řemeslníkem. Já jsem revizní technik elektro a několikrát jsem již zjistil, že odvedená práce je děsivá, ale od pani má super hodnocení, protože přijel včas, osadil ji vypínač přesně jak pank chtělq, třeba do sprchovýho koutu, nehledě na bezpečnostní zóny, apod. Hlavně aby měl dobrou referenci, že perfektě provedl dle představy zákazníka. Samozřejmě navenek to vypadá pěkně, což ovšem neznamená, že je práce provedená odborně. Dobrou refetencí si tohoto řemeslníka objednají i další laici a netuší, jaké jsou další úskalí. Toto neni dobře… Číst vice »