Každá doba nastoluje nová témata

Fungujeme pod jedním sloganem: „Aby to dobře dopadlo“ a již 10 let dáváme zaregistrovaným firmám práci a miliónům poptávajících jistotu, že se jejich dílo podaří. Stačí, když se k nám na portál NejŘemeslníci podnikatel zdarma zaregistruje a poptávky mu posíláme přímo do jeho mobilu. Na základě pozitivního hodnocení uživatelů zároveň pomáháme firmám a řemeslníkům získávat ještě zajímavější zakázky, neboť ty jsou přednostně nabízeny právě řemeslníkům, se kterými byli uživatelé velmi spokojeni.

My, stejně jako každá úspěšná firma potřebujeme vizi, bez ní by nedocházelo k žádnému růstu. Na téma budoucnost firmy jsme oslovili celý management společnosti: Martina Ekrta, výkonného ředitele, Matouše Boráka, technického ředitele, Tomáše Čecha, marketingového manažera a Aleše Vitingera, produktového manažera.

+ Vize firmy do budoucna a rozvíjení aktivit portálu NejŘemeslníci.

Tomáš Čech a Martin Ekrt: V Čechách chybí několik desítek tisíc odborných řemeslníků. Spolu s našimi partnery bychom se rádi do budoucna zaměřili na zlepšení této situace. Rádi bychom realizovali projekty, které by měli motivovat mladé lidi pro nástup na odborná učiliště a poskytovali jim ideální podmínky, aby mohli a chtěli pracovat v těchto oborech, poté co školu dokončí.

Martin Ekrt: Moje vize je jednoduchá. Být nejen největším, ale především nejlepším odborným webem v oboru stavebnictví v České republice. Edukovat, informovat, zprostředkovávat a prezentovat kvalitní řemeslnou práci. A pokud možno to dělat dál s týmem lidí, které to baví stejně jako mě.

Matouš Borák: Coby vývojář sním o tom, že náš portál bude jedničkou v oboru řemeslných a stavebních prací nejen po odborné, ale i technologické stránce. Prostě web, který je pro lidi nejen užitečný, ale se kterým je i radost pracovat, protože je rychlý, intuitivní a bezpečný. Věnujeme teď hodně úsilí dohánění technologických dluhů, které se nám tu za ty roky nastřádaly, takže nakročeno máme myslím velmi dobře. 

Tomáš Čech: Velké změny a transformace, které sledujeme na trhu s řemesly a stavebními pracemi se jednoznačně musí odrážet i v naší práci. Celý trh jde neustále dopředu, inovuje a přináší nová technická řešení a pracovní postupy. A na to reagujeme i my. Náš portál již prošel velkou transformací a spoustu novinek ještě chystáme. Naším cílem je nebýt pro zákazníky pouze místem, kde najdete kvalitního řemeslníka, ale přinášet pomoc zákazníkům ve všech fázích jejich řemeslného projektu. Od inspirace a nápadu, přes informace o stavebních materiálech i postupech až po kalkulace materiálu a smlouvy, které ochrání jeho zájmy. Řemeslníkům nabídneme moderní prostor pro prezentaci jejich kvalitní práce a důvěryhodných referencí online, kvalitní, zajímavé a přesně zadané poptávky s dostatkem informací a výhody a benefity od našich partnerů, jako jsou slevy na materiál nebo odborná školení.

Aleš Vitinger: Sním, že v budoucnu každý, kdo řeší řemeslný projekt, půjde nejprve na NejŘemeslníci.cz. Zorientuje se v problematice, a když ví, co chce, najde si tam i toho nej řemeslníka. Vše pro to, aby to dobře dopadlo.

Spojením Saint-Gobain s Nejřemeslníci.cz došlo ke změně našeho obchodního modelu


V říjnu minulého roku koupila portál NejŘemeslníci od Českého investičního fondu Springtide Ventures francouzská společnost Saint-Gobain, která se primárně zabývá výrobou stavebního materiálu. Skupina dlouhodobě rozvíjí své digitální aktivity na úrovni většiny značek stavebních materiálů, které vyrábí, jako je například Rigips, Isover nebo Weber. Akvizice lídra na trhu on-line poptávek v segmentu stavebnictví pro ni tedy byla logická a přirozená a my jsme tuto změnu uvítali.
Se změnou vlastníka došlo také ke změně našeho obchodního modelu portálu, který byl původně založen na provizích z realizovaných zakázek. Nově řemeslníci platí tzv. free paid poplatek za každý projevený zájem zákazníka, který je nižší než provize.
Řemeslníci si v rámci portálu kupují kredity, každá poptávka má svou kreditovou hodnotu. Pakliže reagují na poptávku některého z uživatelů svou nabídkou a uživatel o danou nabídku projeví zájem, řemeslníkovi se kredity automaticky strhnou. V případě, že si uživatel nakonec vybere jiného dodavatele, jsou kredity řemeslníkovi přičteny zpět na účet. Podobnou formu předplatného prostřednictvím kreditů využívá celá řada poptávkových serverů, náš portál Nejřemeslníci.cz však přináší řemeslníkům výhodu v tom, že jim peníze odečteme až ve chvíli, kdy uživatel potvrdí, že chce s daným dodavatelem opravdu spolupracovat.

Sdílet článek

Autor příspěvku: NejŘemeslníci