„Spokojený zákazník je u mě vždy na prvním místě“, říká zámečník Jaroslav Rojek, který působí v obci Vlčí Habřina, nedaleko Lázní Bohdaneč. Jeho podnikatelské aktivity však sahají daleko za tuto obec s necelými 400 obyvateli. Vyrábí vjezdové brány, branky, plotové dílce z kovaného či hladkého materiálu, mříže, zábradlí, a dokonce kovové postele na zakázku.

Kde a jak se vzděláváte a učíte novinkám ve svém oboru?

Vždy jsem se snažil nové věci učit od starších a zkušenějších kolegů v oboru. Tento přístup se mi vždy osvědčil.

Co pro Vás ocenění Kozlova pečeť poctivosti znamená?

Lhal bych, kdybych řekl, že z toho nemám radost, nebo že mi je to jedno. Toto ocenění mě velice těší, protože je udělováno na základě spokojenosti zákazníků a právě ta je u mě na prvním místě.

Kdo Vás přivedl k zámečnickému řemeslu, které nyní vykonáváte?

O práci se železem jsem se začal zajímat na SOU. Inspiraci hledám v časopisech a na internetu. Myslím, že jsem si vybral správně – baví mě to a určitě bych neměnil.

Jaroslav Rojek při práci

Osvědčila se Vám spolupráce s NejŘemeslníky?

Jednoznačně ANO. Pochválil bych je za zprostředkování kontaktů a nabídku různorodé práce.

Jaký dopad na Vaši práci měl strmý růst vstupů (materiálů, energií…)?

Je to velice nepříjemné. Pro mě i pro zákazníky. Výsledkem je jednoznačně úbytek zakázek.

Můžete jmenovat svůj oblíbený velkoobchod, kde nejčastěji nakupujete materiál?

Oblíbený velkoobchod nemám. Materiál nakupuji na více místech.

Co Vás v současné době těší a co naopak štve?

Těší mě zájem poptávajících o moji práci a štvou mě rostoucí ceny – materiál, energie…

Chystáte se na rekonstrukci rodinného domu? Zvládnete to svépomocí, nebo je lepší poptat firmu? Kolik vás bude rekonstrukce stát? To všechno se dozvíte v našem článku. Anebo u nás rovnou poptejte řemeslníka či firmu. Zadání poptávky je zdarma.

0 0 Počet hlasů
Hodnocení článku
Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
0
Přidejte svůj názor.x
()
x