6. 4. 2021, aktualizováno 5. 2. 2024

Představte si, že se vám přestane ztrácet nářadí, zajistíte pořádek v docházce a všichni budou vědět, co mají dělat. A taky si usnadníte komunikaci se zákazníky. Začněte používat aplikaci Stavario, kterou vyvinul zkušený stavař. Chytrý nástroj pomáhá už tisícům řemeslníků – a to nejen ze stavebnictví. Přečtěte si jak.

Stavario vytvořil stavař Josef Beneš, kterého už nebavilo řešit provozní problémy, které se pořád vracely jako bumerang. Tady je pár z nich:

  • dělníci na stavbě neměli vyplněnou docházku,
  • chyběly zápisy ve stavebním deníku,
  • práce stála, protože chyběl materiál,
  • po večerech stahoval fotky do počítače, aby přesně viděl, co už je na stavbě hotovo,
  • vysvětloval zákazníkům přes e-maily komplikace na stavbách,
  • nikdo mu nedokázal odpovědět, kde je vrtačka nebo pneumatické kladivo.

Spolu s ajťáky vyvinul aplikaci, která se snadno ovládá a usnadní vám práci. Hlavně ale propojuje tři světy, které spolu občas neumí komunikovat:

  • lidi v terénu,
  • zaměstnance v kanceláři,
  • zákazníky.

Členové komunity NejŘemeslníci mohou využít Stavario za ještě výhodnějších podmínek. Bezplatné demo na 3 týdny platí pro všechny. Ale jen přes portál NejŘemeslníci.cz získáte 2 měsíce zdarma, pokud se ihned po vyzkoušení dema rozhodnete pro placenou verzi aplikace.
Bezplatnou registraci dema vyřídíte na pár kliknutí přes web Stavaria, nezapomeňte zadat slevový kód.

Máte pod kontrolou, kdo vidí jaké informace

Stavario si představte jako jeden systém, do kterého se vstupuje ze tří stran. Lidé v terénu se tam dostanou přes chytrý telefon nebo tablet (funguje to pro Android i iOS). Lidé z kanceláře pracují převážně přes webové rozhraní, které připomíná obvyklé počítačové programy. A zákazníci pro přístup používají buď mobil, nebo počítač – záleží, co jim vyhovuje víc.

Data jsou společná pro všechny. Ale jste to vy, kdo stanoví, kdo bude mít k čemu přístup.

Protože u zrodu aplikace stál člověk z praxe, jsou ve Stavariu funkce, které skutečně potřebujete. Všechno je navržené tak, aby se s aplikací snadno pracovalo i člověku, který zvládá jenom číst zprávy na internetu.

6 situací, kdy vám Stavario pomůže

Když potřebujete mít funkční docházku. Zaměstnanec má mobil nebo tablet s nainstalovanou aplikací (stačí i jedno zařízení na stavbu). Ráno se vyfotí, „odpíchne si“, že je v práci, a Stavario přidá GPS souřadnice. Aplikace eviduje pracovní dobu, dokonce i v reálném čase. Pokud potřebuje zaměstnanec k lékaři, nebo chce dovolenou, všechno vyřeší na pár kliknutí přes mobil. A když na konci měsíce připravujete výplaty, stačí si na několik kliknutí vyexportovat hotovou šichtovnici pro mzdovou účetní.

Když chcete mít v pořádku stavební deník. Stavario automaticky vytvoří novou stránku pro každý den, doplní informace o lidech na stavbě, údaje o počasí i pracovní dobu. Vy jen přidáte pár vět, co jste konkrétní den udělali a nahrajete fotky nebo videa – pokud to uděláte přes mobil, zabere to jen chvilku, a uděláte to buď přímo v terénu nebo až budete mít chvilku čas. Deník snadno nasdílíte zákazníkům, stavbyvedoucímu nebo kontrole.

Když na stavbě nebo při jakékoli jiné zakázce dochází materiál, dělník, mistr nebo stavbyvedoucí pošle přes aplikaci požadavek. Vy hned víte, co chybí a kdy potřebují cihly, písek nebo chybějící nářadí přivézt. Se Stavariem lépe plánujete a zabráníte zbytečným prostojům. Když se ztratí kladivo, mrzí to, ale dá se to snést. Pokud se vám ale poněkolikáté zatoulá drahé zařízení za desítky tisíc, musíte to řešit. Se Stavariem máte dokonalý přehled o tom, kdo, co, kdy, kde a jak dlouho používá. Když dělník přebírá jakékoli vybavení, potvrdí to v  aplikaci, když ho půjčuje někomu dalšímu, pohlídá si, aby o tom byla zmínka v systému. Zvýšíte tím zodpovědnost svých lidí.

Když chcete zákazníkovi ukázat, co už je hotovo, vyfotíte výsledek celodenní práce, fotka se uloží do Stavaria a vy ji zpřístupníte zákazníkovi. Ten se večer podívá do aplikace a má přehled o postupu prací. Zbytečně vám nevolá a vy se můžete věnovat rodině.

Když potřebujete mít jistotu, že si všichni zaměstnanci přečtou důležitou novinku, pošlete ji všem přes Stavario. Dokud kolegové nepotvrdí, že si zprávu přečetli, nemohou se ráno přihlásit, že přišli do práce.

Díky Stavariu máte přehled třeba o docházce zaměstnanců. Dokonce i v reálném čase.

Zjistěte přímo od zakladatele, co Stavario umí

Další přínosy Stavaria vám představí jeho zakladatel Josef Beneš. Ve videu vše projde krok za krokem a srozumitelně. Pusťte si ho.

Na kolik vás Stavario vyjde

Záleží, jaké funkce potřebujete. Stavario je vymyšlené tak, abyste platili jen za to, co skutečně používáte.

  • Základní tarif Start vás vyjde na 890 korun bez DPH za měsíc,
  • tarif Business stojí 9 900 korun bez DPH měsíčně.

Počet uživatelů, projektů a dokonce ani prostor na data není omezený.

Se Stavariem získáte klidnější spaní, protože se vám vrátí přehled o dění ve firmě. A pokud do digitalizace opravdu šlápnete, brzy se dostaví výsledky a navýší se vám čistý zisk.

Vyzkoušejte si Stavario na 3 týdny zdarma.

Členové komunity NejŘemeslníci mohou využít Stavario za ještě výhodnějších podmínek. Bezplatné demo na 3 týdny platí pro všechny. Ale jen přes NejŘemeslníci získáte 2 měsíce zdarma, pokud se ihned po vyzkoušení dema rozhodnete pro placenou verzi aplikace.
Bezplatnou registraci dema vyřídíte na pár kliknutí přes web Stavaria, nezapomeňte zadat slevový kód.

0 0 Počet hlasů
Hodnocení článku
Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
0
Přidejte svůj názor.x