Sg jaro2016 6aa0685ac3aabfcd296f559df67b18e300c8a175ca41eab423e721c585196764
Sg jaro2016 rolldown f04d38e1d91e54d38bfce580b018f8b35ca34cb1e1ae0cacdbae836af90e95c1

Reference Osazení radiátorů a elektrokotle

Popis zadání

Prohlídka na místě a soupis požadavků: osazení elektrokotle a čtyř topných těles na stávající rozvody. Ty bylo ve dvou případech nutno upravit (připravená rozteč neodpovídala velikosti těles).

Důraz byl kladen na rychlost a spolehlivost.

Dodavatel (řemeslník)
YourHandyman (Praha)
Kvalita výsledku
Silná nespokojenost
Poměr cena výkon
Silná nespokojenost
Úroveň jednání
Silná nespokojenost
Celkové hodnocení

Pan Fojt se dostavil na obhlídku před realizací a chtěl vědět po zákaznících-laicích spousty technických detailů. Nevystačil si s údaji od výrobce a projektanta.

Byl posunut termín domluvené realizace, protože se zákazník slovy p. Fojta netvářil příliš vstřícně.

Před novým termínem realizace byla poptána cena zakázky, dodány veškeré dostupné údaje o pořízených tělesech a kotli. Pan Fojt tvrdil, že je to příliš komplikované (připojit kotel a čtyři radiátory na stávající rozvody, jeden na plastové, tři na měděné) a oznámil jen hodinovou sazbu 300 Kč.

Následně - na dotaz, co je potřeba k tělesům ještě dopořídit, aby zakázka proběhla rychle a úspěšně se pan Fojt se zdůvodněním: "špatný feeling" na zakázku definitivně vykašlal (půldruhého dne před realizací).

Cena
neuvedena
Související témata:
hlasy
+2
Špatně napsaná reference
Bude uveden v komentářích reference
Dejte hlas autorovi za užitečnou referenci
Reference vložena dne 12.12.2013 uživatelem tomas.fenix

Komentář dodavatele
Problem uz od zacatku byl, ze jsem komunikoval paraelne se dvema zakazniky. s panem Fenixem a zaroven s jeho matkou pani F.
Pan Fenix mne kontaktoval primo na tel pomoci SMS, ze potrebuje pomoc s vyberem radiatoru a s jejich naslednym osazenim do bytu a napojeni kotle. Ten den jsem skoncil drive, tak jsem ho kontaktoval telefonicky a nabidl, ze se stavim na misto a prohlednu si stavajici stav. Pan Fenix byl nekde na cestach, dal mi proto cislo na pani F. ktera byla doma a mela me do cele situace zasvetit. Myslim, ze to byla streda.
Na miste mi pani F. ukazala mista kam se mely radiatory osadit a je pravda, ze jsem k tomu chtel znat par detailu. Jednalo se o pomoc pri vyberu, tak jsem chtel znat nejake detaily jako teplotu vody okruhu, vykon kotle a tak. Pri obhlidce na miste jsem se totiz docela zhrozil, protoze cast okruhu byla udelana z PPR, zoz je material naprosto nevhodny, pri osazeni kotle se nepocitalo s zadnou regulaci, vstupni dvere do obektu byly jednoduche drevene dvere jekoby mezi pokoje bez jakekoli izolace... Pani F. nevedela a tak mne telefonicky spojila s panem Fenixem. Z nasledneho telefonu vyplynulo, ze ani pan Fenix netusi a ze se nad tim v podstate ani nikdo nezamyslel, neexistuje zadna dokumentace s vypoctem tepelnych ztrat objektu a ze projektant je vlastne architekt, ktery stavajici radiatory osadil spise podle barvy, nez podle vhodnosti. Na jedne stene mel byt treba litinovy radiator o neznamem poctu zeber postaveny na vysku tak, ze by zebra byla vodorovna ;o)
Pani F. spechala, protoze mela na sezeni pacienta, ktery na ni cekal, zatimco jsme se spolu bavili a tak jsme celou prohlidku ukoncili s tim, ze mi aspon vecer posle na email veskery podklady ktere v soucasnosti maji a ja se s tim pokusim neco udelat. Zakaznici spechali a ja jsem jim navrhnul, ze volny termin mam o vikendu. Nikdo mi ovsem nic neposlal a ja jsem celou zalezitost hodil za hlavu. Kazdy remeslnik Vam rekne, ze procento lidi kteri si Vas pozvou domu na naceneni a pak se jiz nikdy neozvou je nemale. Take nebyla dohodnuta zadna cena a presne datum.
Pred vikendem se ovsem pan Fenix ozval a byl prekvapen, ze uz jsem termin obsadil a ze s nim nepocitam. navrhnul jsem proto dalsi termin a vyzadal si opetovne nejakou dokumentaci. Tu mi sice nakonec zaslali, ale v podstate to byly jen data k zakoupenym radiatorum a nejaky kotel.
Dva dny pred zakazkou mi pani F. poslala email s dotazem na stav a cenu a ja odpovedel, ze jelikoz se bude muset cela situace resit za pochodu a na miste a ja nemohu dopredu odhadnout jak to bude narocne, ze zakazku budu uctovat v hodinove sazbe.
Den pred zakazkou mi volal pan Fenix a zacal na mne utocit, jake udaje jeste potrebuji, vzdyt jsem vse dostal a jaka tedy bude cena. Opakoval jsem, ze nevim naopak skoro nic a ze to budu uctovat v hodinove sazbe. Ze nevim ani jake jsou pripojovaci otvory radiatoru. Na to mi odpovedel ze "asi 1,5 palce, 42mm ted jsem to meril" ;o) a jaka tedy bude cena.
Po tomto poslednim zcela zcestnem udaji jsem se rozhodl, ze to mi za to nestoji a rekl jsem panu Fenixovi, at si na zakazku najde nekoho jineho, ze ja to delat nebudu. Po nekolika nepeknych vetach mi pan Fenix polozil telefon a pak jiz nasledovala jen tato reference.

Ani ted po pul roce, kdyz se zpetne ohlednu, tak sveho rozhodnuti nelituji. Ono totiz nejsou jen problematicti remeslnici, ale jsou i problematicti zakaznici. A nekdy to proste nestoji za to ani s vidinou sebelepsiho vydelku a nebo naopak pod hrozbou negativni reference zde na NejRemeslnicich

PS: Toto je pouze pracovni nastin reakce na komentar, ale az se jednou prinutim, mohu k tomu dodat nahravky veskere telefonni komunikace, poslane sms a emaily.
Diskuze
Reakci na tuto referenci si pripravuji uz dlouho, ale pro maximalni presnost budu muset obnovit zalohu telefonu (veskere nahrane hovory, sms a emailovou komunikaci) z listopadu lonskeho roku. To je ovsem proces tak narocny, ze to jeste bude muset chvili pockat. nemam na to energii.
A v reakci na komentar uzivatelky Kolpos:
Ano, byly doby, kdy jsem stavel cele domy. A specialne co se tyka TZB, to je muj konicek do dnes. Navrhl a zrealizoval jsem nekolik tepelnych soustav, ktere funguji do dnes a to vcetne takovych lahudek jako je kompletni reseni pro rodiny dum, primarni kotel, zelozni kotel, ohrev TUV, tepelny zasobnik, solarni clanky a to cele uregulovat do funkcniho celku...
To, ze se v soucasne dobe zivim jako hodinovy manzel, vzeslo z unavy z jednani a spolupracovani s ceskymi zakazniky, ne z nedostatku zkusenosti nebo odborne zpusobilosti.
Po precteni reference od zakaznika budu preci jen reagovat, aspon takhle v rychlosti v komentari.
Problem uz od zacatku byl, ze jsem komunikoval paraelne se dvema zakazniky. s panem Fenixem a zaroven s jeho matkou pani F.
Pan Fenix mne kontaktoval primo na tel pomoci SMS, ze potrebuje pomoc s vyberem radiatoru a s jejich naslednym osazenim do bytu a napojeni kotle. Ten den jsem skoncil drive, tak jsem ho kontaktoval telefonicky a nabidl, ze se stavim na misto a prohlednu si stavajici stav. Pan Fenix byl nekde na cestach, dal mi proto cislo na pani F. ktera byla doma a mela me do cele situace zasvetit. Myslim, ze to byla streda.
Na miste mi pani F. ukazala mista kam se mely radiatory osadit a je pravda, ze jsem k tomu chtel znat par detailu. Jednalo se o pomoc pri vyberu, tak jsem chtel znat nejake detaily jako teplotu vody okruhu, vykon kotle a tak. Pri obhlidce na miste jsem se totiz docela zhrozil, protoze cast okruhu byla udelana z PPR, zoz je material naprosto nevhodny, pri osazeni kotle se nepocitalo s zadnou regulaci, vstupni dvere do obektu byly jednoduche drevene dvere jekoby mezi pokoje bez jakekoli izolace... Pani F. nevedela a tak mne telefonicky spojila s panem Fenixem. Z nasledneho telefonu vyplynulo, ze ani pan Fenix netusi a ze se nad tim v podstate ani nikdo nezamyslel, neexistuje zadna dokumentace s vypoctem tepelnych ztrat objektu a ze projektant je vlastne architekt, ktery stavajici radiatory osadil spise podle barvy, nez podle vhodnosti. Na jedne stene mel byt treba litinovy radiator o neznamem poctu zeber postaveny na vysku tak, ze by zebra byla vodorovna ;o)
Pani F. spechala, protoze mela na sezeni pacienta, ktery na ni cekal, zatimco jsme se spolu bavili a tak jsme celou prohlidku ukoncili s tim, ze mi aspon vecer posle na email veskery podklady ktere v soucasnosti maji a ja se s tim pokusim neco udelat. Zakaznici spechali a ja jsem jim navrhnul, ze volny termin mam o vikendu. Nikdo mi ovsem nic neposlal a ja jsem celou zalezitost hodil za hlavu. Kazdy remeslnik Vam rekne, ze procento lidi kteri si Vas pozvou domu na naceneni a pak se jiz nikdy neozvou je nemale. Take nebyla dohodnuta zadna cena a presne datum.
Pred vikendem se ovsem pan Fenix ozval a byl prekvapen, ze uz jsem termin obsadil a ze s nim nepocitam. navrhnul jsem proto dalsi termin a vyzadal si opetovne nejakou dokumentaci. Tu mi sice nakonec zaslali, ale v podstate to byly jen data k zakoupenym radiatorum a nejaky kotel.
Dva dny pred zakazkou mi pani F. poslala email s dotazem na stav a cenu a ja odpovedel, ze jelikoz se bude muset cela situace resit za pochodu a na miste a ja nemohu dopredu odhadnout jak to bude narocne, ze zakazku budu uctovat v hodinove sazbe.
Den pred zakazkou mi volal pan Fenix a zacal na mne utocit, jake udaje jeste potrebuji, vzdyt jsem vse dostal a jaka tedy bude cena. Opakoval jsem, ze nevim naopak skoro nic a ze to budu uctovat v hodinove sazbe. Ze nevim ani jake jsou pripojovaci otvory radiatoru. Na to mi odpovedel ze "asi 1,5 palce, 42mm ted jsem to meril" ;o) a jaka tedy bude cena.
Po tomto poslednim zcela zcestnem udaji jsem se rozhodl, ze to mi za to nestoji a rekl jsem panu Fenixovi, at si na zakazku najde nekoho jineho, ze ja to delat nebudu. Po nekolika nepeknych vetach mi pan Fenix polozil telefon a pak jiz nasledovala jen tato reference.

Ani ted po pul roce, kdyz se zpetne ohlednu, tak sveho rozhodnuti nelituji. Ono totiz nejsou jen problematicti remeslnici, ale jsou i problematicti zakaznici. A nekdy to proste nestoji za to ani s vidinou sebelepsiho vydelku a nebo naopak pod hrozbou negativni reference zde na NejRemeslnicich
 
Naši partneři DŮM & ZAHRADA.CZ CZECHDESIGN.CZ ČeskýKutil.cz ČMSS - Získejte u Lišky Baumit - Fasády, omítky, potěry
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace