Reference Renovace dveří

Popis zadání
Poptávka se týkala renovace vstupních dveří do bytu.
Dodavatel (řemeslník)
Marián Šmatlava (Praha 4 - Chodov) Active
Post_demand_button
Kvalita výsledku
Silná nespokojenost
Poměr cena výkon
Silná nespokojenost
Úroveň jednání
S nedostatky
Celkové hodnocení
S panem Šmatlavou jsem se poprvé domluvil na návštěvě, ale nakonec nepřišel. Když jsem jej kontakoval podruhé, měl prý zdravotní potíže a poté už se neozval.

Aktualizováno 20.9.: Napotřetí návštěva klapla a pan Šmatlava přišel v čas. I nabídku zaslal tak jak slíbil, tedy do druhého dne.
Cena
neuvedena
hlasy
+1
Dobrá práce
Špatně napsaná reference
Bude uveden v komentářích reference
Dejte hlas autorovi za užitečnou referenci
Reference vložena dne 12.09.2011 uživatelem gpx

Nabídky partnerů portálu NejŘemeslníci

Cmss
Získejte u Lišky
VIP servis jako v bavlnce
New_partner
Místo pro vás
staňte se naším partnerem
Cmss_big

Získejte u Lišky

VIP servis jako v bavlnce
New_partner

Staňte se naším partnerem

Nabídka partnerství
Diskuze
A tato záležitost je jistě nutná k hanění jména firmy a přidávání negativních referencí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Myslím, že Vám tam jeden vykřičník chybí.
Palec dolů s odůvodněním: Také si myslím, že negativní reakce z důvodu zdravotních potíží je trochu předčasná.
Negativní i pozitivní hodnocení se má dávat pouze na základě provedené zakázky,nikoliv za to že někdo onemocní nebo že například zakázku odmítne,pokud je to jako v tomto případě že zákazník dal špatnou referenci jen protože pan řemeslník onemocněl,tak takto to určitě být nemá,vážení zákazníci,uvědomte si co děláte za zbytečnosti,tady nejsme na Aukru aby si tu kde kdo psal ze msty negativní reference,každý normální člověk když si přečte tuto referenci,tak bude stejně na straně dodavatele a o autorovi si bude myslet že není normální,spolupráce se zákazníky ,tedy pouze z některými je opravdu katastrofální,oni si neuvědomují sami jednu věc,že chyba je někdy taky na jejich straně nikoliv dodavatele,a že v některých případech je z nich cítit arogance a drzost a v tomto případě já osobně s takovýma odmítám spolupracovat a zakázku odmítnu,naštěstí jich mám dost na výběr,takže pro zákazníky:Dodavatel má plné právo zakázku odmítnout a neuskutečnit at je to ze zdravotních důvodů nebo jiných,všichni dodavatelé víme,že kolikrát si zákazníci objednají provedení zakázky a když s tím počítáte,ve finále ani ze slušnosti nezavolají že to odkládají nebo ruší,tak to prostě je,přeji hezký den.
Moje hodnocení se týká především (ne)spolehlivosti druhé strany. To je pro ostatní zákazníky podle mého celkem důležitá informace. Domluvili jsem se jednou - nepřišel. Podruhé (o několik týdnů později) řekl, že se ozve a neozval se. To prostě není seriózní jednání. Není v tom nic osobního.
Já osobně si myslím,že odmítl zakázku a nechtěl ji pro vás uskutečnit a ten důvod znáte pouze vy dva,každopádně typ tohoto hodnocení sem nepatří,každý kdo se podívá na jeho ostatní reference si udělají obrázek svůj,znovu opakuji,my všichni dodavatelé máme plné právo zakázku odmítnout,nikdo nemá právo někoho nutit,ovšem dobré by bylo férově se na tom domluvit,hezký den
Myslím si, že i jednání před uzavřením smlouvy je důležité.Vybrat řemeslníka mě stojí určité úsilí a čas, odmítnu kvůli němu jiné řemeslníky atd. Když pak čekám v domluvený čas doma a on bez omluvy nepřijde a potom nastane typický kolotoč odkládání a výmluv, který končí tím, že přestane zvedat telefon, je to podle mě dostatečný důvod k negativní referenci.
Vážení, já se nepřikláním ani k jednomu názoru, ale co když opravdu měl dodavatel zdravotní problémy ? A druhá věc je, že je neměl a nechtěl spolupráci navázat a nebo to nestihl a nebo zapoměl!!! Jsme lidi a nejsme neomylní ! Každopádně slovo REFERENCE znamená o někom referovat ve smyslu dobrém či špatném v tomto případě o provedení zakázky a k tomu bohužel nedošlo. Ale nikdo neví jak to bylo. Každopádně každý se setkal s tím, že něco potřeboval a stalo se určitě všem, že druhá strana slibovala a nic, ale také si vzpomeňte když někdo chtěl něco po Vás... taky jste vždy vyhověli a splnili ????
Zajímává diskuze :)

osobně si "nedovolím" nezvednout telefon, možná i proto, že nemám důvod. Když se domlouvám na schůzku, určitě se jistím zavoláním den před, zda-li je naše domluva ještě aktuální a pár hodin před schůzkou se ještě se zákazníkem spojím a doladím přesný čas tak ať nikdo na nikoho zbytečně nečeká. A můžu říct, že s tímhle fakt problém nemám. Co se týče odmítání zakázek, tak v tomhle mám taky jasno. Když se mě zákazník snaží natlačit do něčeho co se mi nelíbí, řeknu mu to na rovinu a nepouštím se do věcí kterým nerozumím. A když chci někoho odmítnout a nechápe co mu říkám tak mu nabídnu takovou cenu, že si to rozmyslí sám :) Preferuji přímé jednání, v okamžiku kdy se realita začne vzdalovat domluvě, upozorním na to a i když ani to nepomůže, no tak nezbývá než si podat ruce a rozloučit se.

Tímhle se řídím já a nemám problém, a když potkávám své zákazníky po nějakém čase, rád je pozdravím a bez obav prohodím i pár slov ...
Dobrý den, minulý pátek jsme se nakonec sešli. Pan Šmatlava přišel na čas a choval se velmi slušně. Pokud se domluvíme na realizaci, určitě svůj příspěvek zaktualizuji. Systém hodnocení na tomto serveru bohužel nedovoluje dát místo hvězdičky něco jako "nehodnoceno".
...v době mobilních telefonů, stačila pouhopouhá omluva a zrušení schůzky. O to tady jde!!!!!
Souhlasím, že pokud někdo neřekne narovinu, že zakázku nechce nemůže nebo neumí udělat, je dobré ho takto ohodnotit. I v případě zdravotních důvodů se lze telefonicky včas omluvit. Jinak taktéž považuji jednání řemeslníka za nezodpovědné, neseriózní a nevybrala bych si takového.
Pro nás pan Šmatlava dělal poměrně velkou zakázku a něco v tomto duchu jsem bohužel zaznamenala také. Soudě dle všech referencí zde si nejsem úplně jistá, možná je to náhoda, možná to některým lidem nevadí...
 
Naši partneři DŮM & ZAHRADA.CZ CZECHDESIGN.CZ StavbaDomuSvépomocí.cz ČeskýKutil.cz