Cs calc sep 2016 4bc761a0b6b691fbcfea054d7e324d6974a858edb7491fc05c05737ffc52ddac
Cs calc sep 2016 rolldown 28a5066a8bcb82a1b93e3959472646e46300bc99cf25944009cf01692330c300

Reference Dodávka, montáž a obezdívka krbové vložky Spartherm ARTE U-50h-4S

Popis zadání

dodávka, montáž a obezdívka krbové vložky Spartherm ARTE U-50h-4S a vyvložkování stávajícího zděného komína.
V druhé fázi měl být dodán kámen pod krbovou vložku.

Dodavatel (řemeslník)
Kvalita výsledku
Silná nespokojenost
Poměr cena výkon
Solidní
Úroveň jednání
S nedostatky
Celkové hodnocení

firmu jsme si našli naslepo, přes některý z poptávkových serverů. Veškerá komunikace probíhala s p.Manouškem, který vše dobře vysvětlí a působí velmi kvalifikovaně a spolehlivě. Takže jsme si plácli a podepsali objednávku.

Už od začátku byl problém dohnat tuto firmu k tomu, aby dojeli krb zprovoznit v termínu dle objednávky (prý to výrobce dodal později).
A druhý problém vidíme v tom, že bohužel, pan Manoušek vlastních prací zásadně neúčastní.

Výsledkem bylo, že pánové přijeli krb udělat v týdnu, kdy manžel byl mimo ČR a také bez přítomnosti pana Manouška. Byli jsme sice ujištěni, že jim to dobře vysvětlí a nakreslí, ale ve výsledku neudělali vše na čem jsme se dohodli, neboť to pracovníci pochopili jinak.
Nechat je zbourat jednu stranu obezdívky jsme neměli srdce a tak jsem oželeli, že na jedno místo, kam jsme chtěli mít vyvedený rozvod horkého vzduchu prostě nebude.

Bohužel jsem nevybrala včas vhodný žulový kámen pod krb a tak jsme doplatili dohodnutou cenu za instalaci krbové vložky.
A šli vybírat kámen, který pánové slibili časem dodělat.
Aktuálně jsme v situaci, kdy na žulový kámen čekáme už asi měsíc než pánové přijedou namontovat a každý den pan Manoušek manžela ujišťuje, že již zítra dělníci přijedou.

Až po uhrazení instalace krbové vložky jsme objevili některé nedostatky jejich práce spočívající:
(a) v křivosti obezdívky (lepidla),
(b) výškových nerovností (pod obezdívkou vykukuje železná část vložky, která by měla být schovaná),
(c) instalované vzduchové mřížky jsou o několik cm jinak než by měli být (takže teď nelze malbu okolí barevně nakombinovat tak aby to vypadalo dle návrhů designera,
(d) mřížky firma dodala poškrábané atd.

Toto všechno se občas stává a člověk by to i zkousnul, že je potřeba něco občas opravit. Ale jen za předpokladu, že se s firmou dá rozumně dohodnout na nápravě a ne, že mi čekání na ně zdrží stavbu o více než jeden a půj měsíce. Bohužel ale už mají zaplaceno...

Tzn. s touto firmou prosím už nikdy nikdo a nebo jedině za výrazně vhodnějšího smluvních podmínek o okolností než byli u nás.

Cena
neuvedena
Související témata:
hlasy
+1
Špatně napsaná reference
Bude uveden v komentářích reference
Dejte hlas autorovi za užitečnou referenci
Reference vložena dne 03.10.2013 uživatelem Uživatel_64747

Komentář dodavatele
Již v úvodu reklamace jsme byli upozorněni na fakt, že existuje možnost záporného hodnocení na tomto serveru. Protože byla reklamace zamítnuta, tohoto hodnocení jsme se dočkali. Zákazník celé dílo v květnu 2013 převzal, vše si velmi pečlivě prošel, žádné zjevné vady neshledal a dílo uhradil. Nyní, po téměř 5 měsících zjistil, že jsou mřížky poškrábané, mají jinou barvu, atd. Opravdu nemůžeme nést odpovědnost za to, co se na stavbě děje po ukončení naší zakázky. Kámen zákazník požadoval, i když v cenové nabídce o tomto zmínka nebyla a ani nebylo toto součástí díla. Do dnešního dne však nemáme odsouhlasenou a akceptovanou cenu ze strany zákazníka, proto nelze práce provést.
Diskuze
Tak jo, pojďme si o tom otevřeně povídat na webu :-). Je evidentní, že jednatelka společnosti neví, co dělají zástupci její společnosti.
V komentáři výše píšete "Do dnešního dne však nemáme odsouhlasenou a akceptovanou cenu ze strany zákazníka, proto nelze práce provést."
V odpovědi jednatelky na reklamaci, kterou jsme včera obdrželi poštou se ale píše, že nám nabídku teprve plánujete poslat. Tedy první lež.

Tedy dovoluji si Vás upozornit, že jste nám žádnou cenovou zatím nabídku nepředali. Prosím pošlete ji - kontakty máte.
Byli jsme ochotni za kámen zaplatit cokoliv, tlačili nás termíny a dodnes od Vás cenovou nabídku nemáme a jelikož se už dva měsíce pánové Manoušci tváří, že je už skoro vyrobený, tak jsme ho ani jinde neobjednali.

Za druhé je potřeba uvést na pravou míru Vámi komentovaných 5 měsíců, po kterých jsme si vzpomněli a poslali reklamaci. Pravda je taková, že 4 měsíce jsme telefonicky reklamovali pánům Manouškům a pak teprve poslali formální reklamaci poštou a hodnocení zde, protože telefonáty k ničemu nevedli.

Kromě hodnocení na tomto serveru se dočkáte pravděpodobně ještě soudního řízení.
Jak už jsem psal, včera jsme obrželi dopis se zamítavými stanovisky všech námi uvedených reklamací s vysvětlením, že jsme vše převzali bez závad a zaplatili. To, že jsme si těch vad nevšimli před tím než jsme Vám za vše zaplatili, dle našeho právníka ale neznamená, že by zanikl nárok na opravu.

V jednotlivých zamítnutích se např. píše:
- že, během stavby jsme byli upozorňovány na křivou navazující zeď a že je to křivé kvůli tomu. To je třetí lež, neboť během stavby jsme celý týden na místě vůbec nebyli přítomni (jak už jsme psali v původním hodnocení) a položit plech svisle se dá i vedle křivé zdi.
- obecně stavební dozor a řemeslíci se často nemůžou shodnout na tom, co je dobře odvedená práce a co není, takže o ostatních věcech tu nediskutujme, neboť by to musel čtenář, či jednatelka, nejprve vidět, aby si byl schopen udělat názor na práci této firmy.

Víte ono je vlastně úplně jedno jestli je reklamace oprávněná nebo ne, nejhorší je komunikace se zaměstnanci firmy, kteří neustále jen slibují termíny a den po dni je pomalinku odsouvají. Kdyby zareagovali okamžitě a reklamnované vady odmítli, tak vady by opravil někdo jiný a my jsme už mohli bydlet. Nebo stačilo říci, že kameník nebo Vy máte hodně práce, už několikrát jsem z úst Vašich zaměstnanců slyšel, že kámen už je vyroben a teď naposled před dušičkami, že ještě vyroben není, protože kameníci mají hodně práce.
Včera pan Manoušek starší něco řešil se ženou ohledně nabídky na ten kámen, slíbil že se ještě ten den ozve a už se neozval. A takto je to stále dokola.

Opravdu mě překvapuje suverenita, s jakou paní jednoatelka odmítla naprosto všechny reklamace, aniž by se přijela podívat. Já bych opravdu neztrácel čas sepisováním elaborátů a poskytování informací na web nejremeslini.cz, pokud by Vaše pochybení nebyla závažná.
Chování reprezentantů Vaší společnosti nás velmi poškodilo časově i finančně a pouze se chceme s ostatními podělit o svoji subjektivní zkušenost. Určitě máte celou řadu spokojených zákazníků, stejně tak jako jste se v minulosti už s jinými soudili.
 
Naši partneři DŮM & ZAHRADA.CZ CZECHDESIGN.CZ ČeskýKutil.cz ČMSS - Získejte u Lišky Baumit - Fasády, omítky, potěry
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace