Cs calc sep 2016 4bc761a0b6b691fbcfea054d7e324d6974a858edb7491fc05c05737ffc52ddac
Cs calc sep 2016 rolldown 28a5066a8bcb82a1b93e3959472646e46300bc99cf25944009cf01692330c300

Reference Vytapetování vsrupní chodby bytu

Popis zadání
Reference vznikla z poptávky.

=== Zadání
Dobrý den, potřebuji vytapetovat vstupní chodbu bytu(jedná se zhruba o 9m2 plochy, jsou tam 3 dveře.Bude se tapetovat přetíratelnýma tapetama bílé barvy, na jedné straně vliesová pruhovaná tapeta, je to byt v paneláku, v Praze Řepích. Termín: 12.-17.3. kdykoliv po domluvě

=== Nabídka
Dobrý den,
uvedené práce - vytapetování 9m2 nabízím za 930,- vč DPH a dopravy.
Cena je bez materiálu (lepidlo, tapety, příp. barva)

Možný termín 13.3. od 12:30 nebo 14.3. od 12:00

V případě zájmu mne neváhejte kontaktovat.

S pozdravem Jan Diviš

Dodavatel (řemeslník)
Jan Diviš (Praha 4)
Kvalita výsledku
S nedostatky
Poměr cena výkon
S nedostatky
Úroveň jednání
Solidní
Celkové hodnocení

tapety ani po třech dnech nejsou hladké, jsou silně vrásčité(zřejmě použitím velkého množství lepidla), okolo dveří byla tapeta špatně vystřižena, takže byl vidět původní nátěr. S realizací nejsem spokojena, část tapet jsem musela strhnout, termín a cena dodrženy.Nakonec jsem se rozhodla pro jinou úpravu stěny.

Dohodnutá cena
930 Kč
Skutečná cena

1 000 Kč

Související témata:
hlasy
-5
Špatně napsaná reference
Bude uveden v komentářích reference
Dejte hlas autorovi za užitečnou referenci
Reference vložena dne 15.03.2013 uživatelem Uživatel_22591

Komentář dodavatele
Dobrý den, dovoluji si reagovat na Vaše hodnocení.

Nikde ve Vašem hodnocení neuvádíte proč je skutečná cena vyšší než dohodnutá - nikde ani zmínka o malování stropu, které jsem provedl nad rámec domluvené zakázky a které jsem provedl prakticky zadarmo.
Nikde také neuvádíte, že z původních 9m2 tapet se tapetovalo čtverečních metrů minimálně 14. Opět bez navýšení ceny.

Dále ve Vašem hodnocení neuvádíte, že se tapetování skládalo z lepení dvou druhů tapet a problém vznikl pouze u jednoho druhu tapet. Na místě a později i s Vaším mužem jsme se shodli na tom, že na vině jsou nekvalitní tapety. Vzhledem k tomu, že jste tapety a lepidlo dodávala Vy, nemohu nést odpovědnost za to, že byl materiál nekvalitní. Množství lepidla bylo zcela v pořádku a naprosto stejné jako u prvního druhu tapet, kde žádný problém nevznikl. Okolo dveří byla tapeta nalepena naprosto standardně, ale ano - jinak než původní tapeta, ale asi každý řemeslník, který se zabývá tapetováním, Vám potvrdí, že se vliesové tapety okolo dveřních zárubní neohýbají...

Celou, jistě nepříjemnou situaci, která nevznikla mojí vinou, jsem byl připraven řešit a již jsem měl s Vaším mužem domluvený předběžný termín opravy a přesný postup řešení problému. Vy místo toho píšete nekorektní a neobjektivní hodnocení.

Dnes, v pátek 15.3. v cca 17.hodin uplyne od instalace tapet přesně 48hodin(to mohu doložit dokladem o provedení práce i zcela čitelným zápisem ve svém diáři) - Vy přesto píšete, že nejsou tapety ani po třech dnech hladké. Ať si každý z výše uvedeného udělá obrázek, kdo zde podává nepravdivé informace.

Dále si zde dovoluji uvést mou reakci na Vámi udělené hvězdičky:

- Kvalita výsledku (uděleno hodnocení 2 z 5) - Ano, kvalita výsledku tomuto hodnocení odpovídá, jak již bylo uvedeno výše, vzhledem ke kvalitě dodaného materiálu to asi jinak dopadnout nemohlo.

- Poměr cena/výkon (2 z 5) - Pomineme-li nekvalitní materiál, myslím, že vymalování stropu a tapetování cca 14m2 za 1.000,- vč.(práce, doprava, DPH) je cena více než slušná.

- Úroveň jednání (3 z 5) - Od samého začátku probíhalo naše jednání a komunikace bez sebemenšího problému. I po vzniku problému jsem ochotně komunikoval a navrhl řešení a domluvili jsme se na termínu návštěvy a řešení problému. Chápu, že s výsledkem práce nejste spokojena, ale proč se to odráží na hodnocení úrovně jednání dost dobře nechápu.

Pevně věřím, že si případní čtenáři a zájemci o mé služby přečtou i mé ostatní reference a to zejména ty z tapetování a nebudou posuzovat mé služby podle Vašeho neobjektivního hodnocení.

S pozdravem Jan Diviš
Diskuze
Palec dolů s odůvodněním: Zavádějící informace dodavatele.
Dobrý den, dáváte palec dolů referenci zákazníka, ale uvádíte jako důvod "zavádějící informace dodavatele" To se v tom nějak nevyznám... ;-)
Pane Diviš, dal jsem palec dolů za referenci zákazníka.(není správná vůči vašemu vyjádření) Také dávám za pravdu Vám. Každý z nás jistě ví, že se nemůžete zavděčit káždému. Tak to zkrátka je. Také jsem měl takovou situaci když jsem mel v úrovni jednání jenom 2 nebo 3 hvězdy a přitom jsem se mohl pro paní roztrhnout :).
Dobrý den,

předem musím dát za pravdu dodavateli
jsem vyučený z oboru a tapetování jsem se zabýval bezmála 15 let.
Před několika lety jsem tapetování zcela zanechal protože s nekvalitníma tapetami jsem se setkával čím dál více
i přes snahu některé druha tapet nalepit byl výsledek nepěkný.Domu jsem si před nedávnem koupit německou tapetu za bezmála
1000,-Kč a při nalepení jsem zjistil že spodní papír je nekvalitní .

Ještě dotaz k zadavateli zakázky ,co zde uvádíte se u některých tapet stává když po nalepení rychle začnou sesychat a nebo
vnikne do místnosti studený vzduch tapeta musí zcela pozvolně vysychat bez průvanu
neotevřela jste dveře do chodby a nebo okno na vyvětrání to může být jedna z příčin krabatění

Weber
Koukám , že další kolega řemeslník se stal obětí zákazníka, který si myslí, že jsme na baterky a že když dodá svůj nekvalitní materiál, tak s tím naděláme divy.
Je to nevděčné, souhlasím s dodavatelem, a jediné divení je pak na straně dodavatele, který se nestačí divit jaká reference zde naskočila. Musíme se smířit s tím, že někteří prostě nebudou nikdy spokojeni a budou hledat vinu všude možně jen ne u sebe.
pane Diviši přeji Vám do další práce už jen solidní zákazníky (těch je naštěstí většina)

Pavel Janča
Děkuji Vám i ostatním za podporu. Musím ale upozornit, že z mého pohledu rozhodně o solidního zákazníka šlo. Vše proběhlo v pohodě, dle domluvy a v naprosté slušnosti.

Když vznikl problém, byl jsem připraven ho řešit a jak jsem psal, byli jsme domluveni i na termínu vyřešení. Místo toho přišla tato reference - pro mě trochu šok, hlavně asi hodnocení komunikace.
Palec dolů s odůvodněním: předchozí reference mluví jasnou řečí)))
Palec dolů s odůvodněním: Zákazník se díky horšímu výsledku práce dopouští neobjektivního hodnocení i v dalších bodech (viz komentář dodavatele). Proto se z mého pohledu nejedná o vypovídající referenci.
Palec dolů s odůvodněním: zákazník zdá se zamlčel spoustu informací :-(
Palec dolů s odůvodněním: zákazník dle meho neise pravdu
 
Naši partneři DŮM & ZAHRADA.CZ CZECHDESIGN.CZ ČeskýKutil.cz ČMSS - Získejte u Lišky Baumit - Fasády, omítky, potěry
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace