Cs calc sep 2016 4bc761a0b6b691fbcfea054d7e324d6974a858edb7491fc05c05737ffc52ddac
Cs calc sep 2016 rolldown 28a5066a8bcb82a1b93e3959472646e46300bc99cf25944009cf01692330c300

Reference Rekonstrukce kuchyně + chodby

Popis zadání

Poptával jsem řemeslníka na rekonstrukci kuchyně a chodby, ozval se mi mimojiné i pan Krajňák.
V pondělí jsme si domluvili schůzku na čtvrteční podvečer, přičemž mě pan Krajňák požádal, abych mu schůzku hodinu předem připomněl.

Mimochodem, doteď se musím usmívat nad prohlášením p.Krajňáka při plánování schůzky - "Ráno? To ne, to ještě spím." :-)

Dodavatel (řemeslník)
Ladislav Krajňák (Praha a okolí)
Kvalita výsledku
Silná nespokojenost
Poměr cena výkon
Silná nespokojenost
Úroveň jednání
Silná nespokojenost
Celkové hodnocení

Ve stanovenou dobu ve čtvrtek jsem p. Krajňákovi volal připomenout schůzku - bylo obsazeno.
Volal jsem tedy za 5 minut, nikdo mi telefon nebral. Zkoušel jsem se dovolat ještě jednou, ale znovu neúspěšně. Panu Krajňákovi jsem tedy alespoň napsal sms, ve které jsem mu (na jeho žádost) připomněl naší schůzku, s tím, že se mu nemohu dovolat.

Pan Krajňák na sjednanou schůzku nepřijel, telefon nebral a už se neozval. Měl ode mě 3 zmeškané hovory a jednu sms.

Řekl jsem si, že pokud je s p.Krajňákem takováto (ne)domluva už na začátku, tak mu zakázku rozhodně nesvěřím.

Cena
neuvedena
Kategorie
žádné
Související témata:
hlasy
0
Špatně napsaná reference
Bude uveden v komentářích reference
Dejte hlas autorovi za užitečnou referenci
Reference vložena dne 18.08.2012 uživatelem Uživatel_34909

Diskuze
Vzdyt pro Vas tento remeslik prece nic nedelal nakonec,tak nechapu co vlastne hodnotite za praci?? vzdyt mate na vyber v Praze jiste prece mraky remeslniku,tak bych to nevidel jako tragedii,ze se vam nekdo neozval.... :-) nejste nahodou jeden z tech ,kteri si nakoupi veskery material v marketu a pak si mysli,ze mu to obkladac polozi a nejradeji za 100kc/ m2,mozna to byl duvod proc se vubec neozval,mozna by chtelo zakazku a rozhovor objasnit,aby si udelali ostatni obrazek ze situace,ktera se prihodila a kterou tu zminujete?
Dobrý den,

jen rychlá reakce:
Hodnocení práce byl povinný údaj pro vložení reference, tj. nebylo možné vložit referenci bez vyplnění tohoto údaje.

Řemeslník věděl, jakou práci poptávám - bylo to dostatečně rozepsané v zadání.

Co hodnotím je to, že jsme se s řemeslníkem dohodli na referenční návštěvě, splnil jsem všechny řemeslníkovy podmínky, udělal jsem si na návštěvu čas a řemeslník i přes slib nedorazil a přestal komunikovat. To podle mého není jednání na úrovni - a dokazuje to i komunikace s ostatními řemeslníky, kteří se mi ozvali a s kterými komunikace vypadala jinak.

S pozdravem,
Martin Chaloupka
Nic jsem pro pána nedělal. tak nevím co hodnotí. Jestli jsem přeslechl telefon, když jsem brousil podlahu a nebo sbíjel mě mrzí, ale rozhodně to nebylo úmyslné, přesto však práce pro stávajícího zákazníka je prim a tak se někdy nedostane na jiné, ale to rozhodně nesouvisí s kvalitou a pečlivostí. A když někomu řeknu, že čas nemám, tak nechci mrhat čas návštěvou.
Dobrý den,

hodnocení práce je bohužel nutnou položkou pro vložení reference, tj. není možno vložit referenci, aniž bych vyplnil tento údaj.

Pane Krajňáku, zopakujme si prosím fakta.
Dohodli jsme si referenční schůzku a Vy jste nedorazil - navíc bez omluvy. Opakuji, že schůzku jsem Vám připomněl přesně dle Vaších instrukcí. Měl jste ode mě 3 zmeškané hovory a jednu sms a nebyl jste schopen se mi ani ozvat, že nepřijdete.

Nezlobte se na mě, ale takto nevypadá profesionální jednání - což dokazuje i komunikace s ostatními řemeslníky, která byla naprosto bezproblémová.

S pozdravem,
Martin Chaloupka
A v 6 hodin je pro mě brzy, já dělám od osmi do noci, protože v 6 mají krámy zavřeno a v 7 tam jsou fronty nedočkavců, ale v obi mají až do 22 takže mám stále kde nakupovat a plnit tak všechna přání
protože na tomto serveru se hodnotí práce. Sice nevím kdo jste, volá mi mnoho lidí, ale očividně jsme si nesedli a proto pro vás nebudu pracovat. Obcházíte pravidla a to je jen předzvěst toho, jak by jste se mnou pak vytřel. Skutečně mám tolik nabídek, že já si vybírám. Jsem jiný než jiní, takže nejsem vhodný pro zákazníka, který hledá jen kus. Vždy než dám nabídku, tak se chci vidět, abych zhonotil, zdali zákazník jen práci nebo praci ode me. Vy očividně nestojíte o mě, tak jste se nemusel obtěžovat mi volat. Vždy píšu at se ozvete jen, když se vám libi ma nabidka moji osoby (vzdelani, praxe, výsledky) a spousta lidi už nenapíše, protože se jim nelibím, ale vy jste me oslovil se zaujetím a teď špinite mé pracovní výsledky, vzdělání i praxi. Takovou referenci jsem tu už mel, pry jsem moc drahy a to jsem pro dotyčnou nikdy nepracoval a ma castka na hodinu ji uráži. Vybral jste si jinde, tak se neobtěžujte omluvit se a nepište jak jsem vás zklamal, vy mě taky.
Milý pane Krajňáku,

máte pravdu - nesedli jsme si. To se stává.

Oslovil jste Vy mě, chtěl jste po mně schůzku - já na ní přistoupil. Chtěl jste po mně připomenutí, já Vám jí připomněl. Já na ní dorazil, Vy nikoliv a ani jste se neomluvil.
Takto si já korektní komunikaci nepředstavuji, a proto jsem Vám udělil negativní hodnocení, u kterého jsem jasně napsal, za co ho uděluji.

Jsem rád, že máte dostatek nabídek, že si můžete vybírat, a že se jinak máte dobře. V tom případě nemá mé hodnocení na Vaši praxi jakýkoliv vliv - a tudíž nechápu Vaše emoce.

Dle mého názoru se z komára stal velbloud.

Přeji hodně úspěchů ve Vašem dalším působení.

S pozdravem,
Martin Chaloupka
toto je jen obyčejný výsměch a zaujatost vůči panu Krajňákovi,mohu potvrdit,že pan Krajňák je solidní řemeslník a svojí práci provádí kvalitně ( chvály od zákazníků pro které jsem taky pracoval ) budte v klidu pane Krajňák,takový zákazníci jsou a budou,myslí si že jsme lopaty a že jsme povinní dělat jak si písknou,s tím se setkal každý z nás dobrých řemeslníků,já osobně lidem co jsou na mě arogantní do telefonu hned říkám,že nemám zájem a ať si své arogantní chování nechají do rodiny a veškerá komunikace se zákazníky je v první řadě přes emaily a kdo má zájem o mojí osobu,praxi a kvalitu emailem si taky termín potvrdí,ten kdo volá musí tak učinit taky a pokud ne,mimo kalendář zákazníky zásadně nepřijímám,neboť přesně tahle to tak dopadne,přeji hodně úspěchů a nic si z toho nedělejte.hlavu vzhůru,hezký večer
Milý pane Drvoto,

děkuji Vám za Vaši reakci, upřímně mě pobavila :-).

Pokud je mi známo, u mé domluvy s panem Krajňákem jste nebyl. Dovolím si proto Vám jí přiblížit.
Oslovil mě pan Krajňák, chtěl jste po mně schůzku - já na ní přistoupil. Chtěl po mně připomenutí, já mu jí připomněl. Já na ní dorazil, on nikoliv a ani se neomluvil.
Takto si já korektní komunikaci nepředstavuji, a proto jsem mu udělil negativní hodnocení, u kterého jsem jasně napsal, za co ho uděluji.

Tím je pro mě celá tato titěrná situace vyřešena a nehodlám jí dál řešit.

S pozdravem,
Martin Chaloupka
Palec dolů s odůvodněním: reference se nevztahuje na tento typ hodnocení
Palec dolů!!
Po nahlednutí do referencí pana Krajňáka musí být každému jasné, že narazil, tak jak se to čas od času stane každému z nás, na zákazníka, který opravdu nestojí ani za zvednutí telefonu.
Zákazníci by si měli uvědomit, že dobrý řemeslník je pracovně vytížen a chovat se slušně.Naštěstí je většina zákazníku slušná, Vy jste bohužel narazil na pána, který nerozdýchal vzniklou situaci a zřejmě je dobře, že jste tam vůbec nepracoval
Pane Krajňáku, s úsměvem do práce k zákazníkům, kteří naši práci ocení ne jen finančně ale třeba i úsměvem a spokojeností nad provedeným dílem.
Vážený pane Jančo,

rád bych jen poznamenal, že nejen řemeslník, ale i zákazník je pracovně vytížen. Také bych rád podotknul, že nejen zákazník, ale i řemeslník by se měl chovat slušně a korektně.

Pro krátké shrnutí:
Oslovil mě pan Krajňák, chtěl jste po mně schůzku - já na ní přistoupil. Chtěl po mně připomenutí, já mu jí připomněl. Já na ní dorazil, on nikoliv a ani se neomluvil.
Takto si já korektní komunikaci nepředstavuji, a proto jsem mu udělil negativní hodnocení, u kterého jsem jasně napsal, za co ho uděluji.

Tím je pro mě celá tato titěrná situace vyřešena a nehodlám jí dál řešit.

S pozdravem,
Martin Chaloupka
Cituji " zákazníci by si měli uvědomit, že dobrý řemeslník je pracovně vytížen a chovat se slušně". Ano, souhlasím 100% a dodávám - i ten vynikající řemeslník, by si měl uvědomit, že z peněz svých zákazníků je živ a i ten zákazník může být minimálně stejně tak jako on hodně vytížen, a proto by se měl ke svému (byť jen potenciálnímu) zákazníkovi také vždy proto chovat slušně. Naštěstí je většina řemeslníků slušná a věřím, že p. Krajňák dle všech hodnocení k nim patří a právě proto si myslím, že stačilo se omluvit...
(i já jsem vlastně řemeslník, občas narazím na zákazníky, kteří ve mě vyvolávají chuť přinejmenším říci něco neslušného. Vždy je ale třeba rychle zchladnout a uvědomit si, že nebýt jich, nejsou zakázky a že jsou to oni, kdo přináší do mé firmy peníze.
Palec dolů s odůvodněním: Práce nebyla provedena, ne vždy se řemeslník urve aby uspokojil požadavky všech zákazníků
Pane chaloupka, vy si myslíte že jsem vás oslovil s vroucím přáním pracovat přímo pro vás, ale to si nedělejte iluze. V případě že cítím potřebu vzít zakázku na víc, tak reaguji na několik poptávek (jednou z nich byla i vaše) a mezi těmi 15-20ti se vždy jedna najde. Neposílám rozpočet, ale představím se, což je první filtr aby se mi ozvali jen ti, kdo chtějí mě a ne mou cenu od stolu. ozve se jich tak 6, z toho 3 to chtějí až za dlouho (aby věděli kolik našetřit), jeden to chce okamžitě (což taky není žádoucí) další extrémně nedočkavý a poslední je úplně v pohodě. Nejideálněji je, že mi dá klíče, ukáže co chce, já řeknu za kolik a domluvíme si termín. Když cítím stres a shon, tak nevletím do jámy lvové.
Milý pane Krajňáku,

pokud si dobře vzpomínám, nechtěl jsem po Vás rozpočet "od stolu" - nevím, proč to tu zmiňujete. Pokud jsem si v něčem dělal iluze, pak pouze v tom, že tak jako já - i Vy dodržíte své slovo.

Prostě přijměme fakt, že jsme se nedomluvili a život jde dál. Nemám už náladu se v tom pitvat.

MC
Takto neřešte,nikdo vás o to nežádal,i mi máme právo vyjádřit svůj názor,ale reference jsou tady od toho aby se hodnotilo hotové dílo a ne to že někdo zapomněl se vám ozvat,se proberte chlape,tady nejste na Aukru!
Milý pane Drvoto,

při vší úctě - já jsem jedna ze zúčastněných stran a myslím, že mám právo to řešit - narozdíl od Vás. Pokud se nepletu, Vám po tom není vůbec nic. Nestarejte se prosím o cizí záležitosti, do kterých Vám nic není.

Mimochodem, reference jsou tu od CELKOVÉ spokojenosti zákazníka.

Pokud se tu tedy někdo "zapomněl" ozvat, tak je myslím normální to přiznat jako chlap a né se tady vymlouvat jako malé dítě. O to tu celou dobu jde. Ve své podstatě to je prkotina.

MC
Chlape, jestli jste to nepochopil, tak vy jste ten extrémně nedočkavý, a proto pro vás nic dělat nebudu. Jistě jste jen přehledl to, že se tu hodnotí zakázka a k ní si hodnoťte co je libo, ale mezi námi žádná zakázka neproběhla, tak jděte spát. Porušil jste pravidla, aby jste mě pošpinil, Ale nemyslete, tu referenci si rád nechám, i když jste porušil pravidla vkládání, protože z diskuze je zcela jasné, že meleme každy svou a není nutné se potkávat, když se nedomluvíme ani v chatu. Když chcete hurá akci, tak si zavolejte jiným a přestante mi spamovat to hodnocení.
Tak snad už vám došlo, že já jsem vaši tvrdohlavost posoudil dřív než vy, tak se nevydám do problémové zakázky. Co jsme si = nic jsme si. Zkuste se z toho vyspat a vybrat si někoho, kdo vám vyhoví a skloní se před vaší vůlí
I mi máme právo to řešit,od toho je to veřejná diskuze milí pane,co jste čekal,že se pana Krajňáka nikdo nezastane,když 90% dobrých řemeslníků se potýká s tím samým problémem,se zákazníky co melou jen svojí pravdu a myslí si že jsou někdo,ale dnes je jiná doba,takže se na to vykašlete a nehádejte se tu pořád,hezký den
Borci,neztracejte čas a energii zbytečně timto příspěvkem.Laďo, ty to hoď za hlavu a věvuj se precizní a profesionální práci jakou jistě umíš dle referencí. Jo a jinak naprosto souhlasím , člověk musí znát dobře svoji cenu a nevidím důvod proč by se měl cítit provinile,když řekne hodinovou sazbu na jakou se cení, holt někdo umí víc,někdo míň a tak to prostě je a bude,taky bych byl raději ,kdybych koupil mašiny BOSCH za cenu ASKO vrtaček , a o tom to prostě je.....
Pánové, jak tak zde čtu Vaši slovní přestřelku , musím se trochu zastat zákazníka - autora negativního hodnocení. Z celé té debaty vyplývá, že pán zadal poptávku, řemeslník na ni reagoval, sjednali si schůzku na místě (na kterou si svůj čas musel jistě vymezit i ten zákazník). Řemeslník nedorazil, na upomínku a na telefonáty nereagoval. Zapomenout může každý, to se stane, zvláště dobrý řemeslník, který toho má hodně (a to jistě p. Krajňák je) je také hodně vytížen a nemůže v každý okamžik telefon zvednout. To lze chápat. Na druhou stranu, každý zmeškaný hovor na telefonu vidí, SMS si přečte. Tak je slušné reagovat, zejména tam, kde již byl se zákazníkem na schůzce předběžně domluven. A nebo potom, třeba s omluvou , na rovinu říct, že zakázku vzít nemůže a nebo nechce, když si, jak vidět, nesedli. Moje nedávná zkušenost s "řemeslníkem", kdy všechno s lehkostí slíbil, nic nebyl problém, ale opak byl pravdou- všechno byl problém a nic ze slíbeného nebyla pravda, jeho nereagování na meily, sms, či nezvedání telefonu (ve fázi již zaplacených záloh a rozvrtaného bytu) - to vedlo až k ukončení spolupráce, i za cenu finanční ztráty . Nejhůř na tom celém jsem ale hodnotila právě tu neserioznost v komunikaci. Přitom věřím, že výše uvedený řemeslník je jistě skvělý, ale stačilo přece tak málo a pánové si to mohli říct na rovinu - a nemusel teď jeden hodnotit úroveň komunikace s druhým a ten se nemusel cítit neprávem "osočen" negativním hodnocením. Stačilo opravdu málo - přiznat, že jsem zapomněl, neměl čas, nechtěl...
Kdyby se do toho nevložil muj operátor, který mi nechce uznat doloženou platbu (spletl jsem VS), a dva tydny mi blokuje telefon, tak bych reagoval. Jenže než jsem se vrátil večer domu, tak jsem mel x zmeškanych hovoru a jiz na ně nereagoval z pujčeného čísla. Výmluva to může být, avšak není. Odmitat zákazníky je blbý a chtít se setkat a pak nemit cas taky. Někdy toho mám až nad hlavu a nechovám se racionálně.
Musím se příspěvkům smát!Jukněte na web a zapřemýšlejte, má některý řemeslník v ČR tolik chváli - nejlepší-zedník-instalatér-malíř-podlahář-elektrikář-topenář-návrhář atd.(Nobelova cena), - není to podezřelé???, který "český,všestranný,korektní..." řemeslník má tolik času sedět u pc a vypisovat komentáře a odpovědi! Nezdá se Vám, že je všechno psáno v jednom "duchu"??-tzn.,že vše píše 1 člověk!??Znám ho osobně - je to na knihu! Tak prosím,POZOR!!! "Jak se kdo cítí, ten se vtípí!"
 
Naši partneři DŮM & ZAHRADA.CZ CZECHDESIGN.CZ ČeskýKutil.cz ČMSS - Získejte u Lišky Baumit - Fasády, omítky, potěry
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace