Cs calc sep 2016 4bc761a0b6b691fbcfea054d7e324d6974a858edb7491fc05c05737ffc52ddac
Cs calc sep 2016 rolldown 28a5066a8bcb82a1b93e3959472646e46300bc99cf25944009cf01692330c300

Reference Koupelnová skříňka

Popis zadání
Reference vznikla z poptávky.

=== Zadání
Dobry den,


mel bych zajem o vestavenou koupelnovou skrinku se zrcadlovymi dvirky - nakres s potrebnym info najdete v priloze. Prosim o cenovou nabidku vc. dph, dopravy a montaze (Jiraskova, Brno).
Je mi jasne, ze vzhledem k VELMI vlhkemu prostredi musi mit skrinka specialni povrchovou upravu (nebo staci DTD-L?), s temito slovy jsem jiz jednu nabidku dostal od jine firmy, ale prisla mi, i presto, neumerne draha, proto poptavam jinde a o Vas jsem si nasel dobre reference.

Diky za nabidku.

Marek Svoboda

=== Nabídka
Dobrý den,

Cena koupelnové skříňky dle Vašich požadavků je 3.500,-Kč.Pokud Vás naše cena zaujala, tak nás kontaktujte.
s pozdravem za GRADEN-BRNO Zdeněk Hamřík

Dodavatel (řemeslník)
Kvalita výsledku
Silná nespokojenost
Poměr cena výkon
Silná nespokojenost
Úroveň jednání
Silná nespokojenost
Celkové hodnocení

!!! VAROVANI !!!

Prvni komunikace v poradku, domluvili jsme se na zamereni, prisli, vse bez problemu, do 3 tydnu melo by hotovo.

Tak jsem cekal a cekal... neozyvali se. Vzdy kdyz jsem se snazil volat, telefon nikdo nebral, nereagoval ani na sms a po 2 dnech mi napr. prisel email, ze to tenhle tyden nestihaji a ozvou se pristi, coz se obvykle nestalo, v domluvene terminy nereagovali a pak po par dnech volali, ze uz na tom pracuji, hrozne se omlouvaji a takhle porad dokola. Po jednom zrusenem terminu montaze se PODARILO domluvit asi po tydnu dalsi, ale ten den rano mi prisel email, ze to nezvladnou, protoze maji pred dilnou najednou vykop, pry o tom nevedeli a nedostanou se do dilny a maji tam auto, vymluvy. Zakazku jsem chtel zrusit, ale nemam cas resit jinou firmu, znovu to domlouvat atd., proto jsem byl trpelivy. Montaz jsem tedy posunuli na dalsi tyden, kdy neprobehla a pak jeste jednou (nebrani telefonu porad...). Dnes 23.7. mela montaz 100% probehnout, rano jsem otevrel mail: Dobrý den,

"Bohužel se k Vám dnes nedostaneme.Omlouváme se,musíme zakázku zrušit , protože nám to dnes nevyjde a tento týden tu nebudeme.Omlouváme se.
s pozdravem V.ngrád"


Takze asi tak, odepsal jsem jim uz jen velice prijemny email...

GRADEN BRNO NEBRAT!

AKTUALIZACE 23.7, 17:00 + FOTKY EMAIL KOMUNIKACE

Potvrzuji, ze objednavka byla ucinena pouze ustne + emaily. Naivne jsem spolehal na slovni domluvu. Byl jsem take prekvapen, ze nechteli zalohu, ale i to byl impuls, ze mi veri a ja veril jim a i to byl jeden z duvodu proc jsem na dodrzeni ustni domluvy dodani do 3 tydnu vubec netlacil. O cene jsem NIKDY nesmlouval, pouze jsem se ptal co vse je v ni zahrnuto, pan Hamrik tedy nemluvi pravdu (viz. emaily). Poznamka, ze to chci snad udelat zadarmo je pak jen ciry ucelovy vyplod.

Jak rika pan Hamrik - obrazek si udelejte sami, hlavne z kompletni emailove komunikace prilozene jako fotky. NESPOLEHLIVOST non plus ultra. S mym jedinym vystrelkem, ktery uznavam, mrzi me a ktery firma GRADEN pouziva jako argument a obhjabu sve absolutni nespolehlivosti. Smesne.

Cena
neuvedena
Související témata:
hlasy
+2
Špatně napsaná reference
Bude uveden v komentářích reference
Dejte hlas autorovi za užitečnou referenci
Reference vložena dne 23.07.2012 uživatelem Marek Svoboda

GRADEN_BRNO__email_komunikace__Page_1
GRADEN_BRNO__email_komunikace__Page_2
GRADEN_BRNO__email_komunikace__Page_3
GRADEN_BRNO__email_komunikace__Page_4
GRADEN_BRNO__email_komunikace__Page_5
Komentář dodavatele
Bez sepsané objednávky nelze zrealizovat zakázku,ještě když zákazník stále o ceně smlouvá.To že jsem nebral tel. sem řekl že v tu dobu jsem v zahraničí.A žádné výmluvy ale realita.Pokud si myslí pan Svoboda,že mu to udělá někdo zadarmo tak nech mu je přáno.Přikládám jeden email od pana Svobody ,aby si každý vytvořil svůj názor.Myslím ,že to mluví za vše.
Zdeněk Hamřík
> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Marek Svoboda
> Předmět: Re: Re:
> Datum: 23.7.2012 08:48:31
> ----------------------------------------
>
> To si ze me delate prdel????!!!! 400krat jsem to mohl mit o nekoho jinyho. Tak
> takovyhle jednani jsem opravdu dlouho nezazil. Budu na vas hazet spinu vsude a
> porad kde to bude mozne! NAZDAR.
>  
> BLBECCI
> __________________

Diskuze
S odvedenou prací této firmy jsem byl již několikrát nadmíru spokojen, nechápu toto velmi negativní hodnocení, které je pravděpodobně velmi neobjektivní.
Chování a komunikace vždy na profesionální úrovni, zakázky vždy provedeny včas.
MOHU JEN DOPORUČIT.
Palec dolů s odůvodněním: Vždy 100% spokojenost s Graden Brno
Dobrý den. pokud jste byl s prací firmy Graden Brno spokojen, napište prosím vlastní referenci oč se jednalo a požádali bychom Vás o zaslání nějakého dokladu (ideálně faktura, objednávka a pod.). Je důležité, aby reference byly adresné a doložitelné.

Věříme, že firma Graden může odvádět dobrou práci, což dokládá jejich první reference, které byla přes poptávku u nás. To však neznamená, že nemůže dojít k pochybení. Stejně tak pochybení neznamá, že to tak musí být vždy. Takže fakt, že jste byl spokojen neznamená, že by další zákazník nemohl mít problém a že by musel být neobjektivní.
Cekam na vyjadreni provozovatele NejRemeslnici.cz zda najednou, behem 3min se objevnuvsi 2 kladne odpovedi, vyvracejici tu mou, jsou ze stejne IP adresy jako komentar pana Hamrika (ktery byl napsan par min pred prispevky). Pokud ano budou smazany a pan Hamrik tak stylove potvrdi svuj pristup. Pokud budou z jine adresy, budu to brat tak, ze pan Hamrik asi mysli na vse.
Výše uvedené 2 komentáře jsou z jiné IP adresy. (jedná se o 2 komentáře stejného uživatele)

Nicméně jsme přidali komentář, aby dotyčný napsal konkrétní referenci, která může být ověřena.
Mimochodem, pane Hamriku, volat provozovatelum a dozadovat se smazani negativni reference je nefer a odporuje samotnemu jadru fungovani tohoto webu... Ale stejne jako Vy, uz i ja vim, ze to nastesti neni mozne.
Vážený pane ,tyto příspěvky sem napsal jeden z mnoha spokojených zákazníků,takže nic stylového se konat nebude.Nikdy jsem po zákaznících nechtěl, aby psali reference což asi byla chyba.Teď velice rád obvolám své zákazníky a uvidíme kdo z nás má pravdu.Je zajímavé jak píšete ,že nemáte čas na hledání jiné firmy na zhotovení skříňky(podotýkám ,že co se týče této Vaší zakázky jsme jíž druhá firma co ji měla realizovat!!!! PROČ?)Ale čas na pošpinění druhých si najdete,o čem to svědčí?Asi si každý domyslí.A ta vymyšlená korespondence?Nemám slov.Já opravdu tento čas nemám a toto dohadování je pod moji úroveň!
"Vymyslena korespondence" :-D LHARI
Krome toho, po zakaznicich se reference "nechteji", zakaznici je sami pisi po svych pozitivnich/negativnich zkusenostech a tak je to jedine dobre. Ja nepopiram, ze mate "mnoho spokojenych zakazniku", ale ja mezi ne rozhodne nepatrim a nerad bych aby nekdo dopadl stejne jak ja, proto tento web funguje a proto jsem zde sve hodnoceni uvedl.

Jinak jsem samozrejme scenarista, cely den jsem vymyslel maily, casy, formatovani atd. Zajemcum rad dodam "vymyslene" screenshoty jednotlivych mailu primo v prohlizeci, ktere udelam ve photoshopu, protoze vedle scenaristiky se zivim i grafikou a fotomontazemi.
Obecná poznámka - byli jsme skutečně požádáni o stažení reference, čemuž jsme nevyhověli vzhledem k faktu, že šlo o poptávku, kde realizace neproběhla z důvodu nesplnění slíbených termínů. Firmě bylo doporučeno doplnit svůj pohled na věc, což učinila.

Na straně druhé se snažíme být nestranní a jedna záporná reference neznamená, že firma v dalších případech nedělá svou práci dobře. K tomu je potřeba více nezávislých referencí, kde se většinou úroveň ukáže....
Já osobně jsem byla s panem Hamříkem spokojena, je škoda, že se někdy lidé nedomluví, říká se, že na světě není ten, který by se zavděčil všem, myslím si, že by se měla hodnotit hlavně hotová práce, ostatní je podle mě nedůležité, nikdo nejsme dokonalí, někdy se může stát, že jsou si lidé nesympatičtí, pak vznikají problémy a fámy........a pomluvy.......také se říká, kdo nic nedělá nic nezkazí......tak nevím, co si mám o autorovi této reference myslet...... :-(
Palec dolů s odůvodněním: fandím firmě GRADEN, ať se jim daří a mají co nejméně takových nerudných zákazníků
 
Naši partneři DŮM & ZAHRADA.CZ CZECHDESIGN.CZ ČeskýKutil.cz ČMSS - Získejte u Lišky Baumit - Fasády, omítky, potěry
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace