Cs calc sep 2016 4bc761a0b6b691fbcfea054d7e324d6974a858edb7491fc05c05737ffc52ddac
Cs calc sep 2016 rolldown 28a5066a8bcb82a1b93e3959472646e46300bc99cf25944009cf01692330c300

Reference Revize WAW

Popis zadání
Reference vznikla z poptávky.

=== Zadání
Dobrý den, potřebuju udělat standardní předsezónní revizi 2 WAW topidel značky MORA.

=== Nabídka
Dobrý den,
kontaktujte mě prosím na tel.
Děkuji
Sláma

Dodavatel (řemeslník)
Petr Sláma (Brno-Husovice)
Kvalita výsledku
Vynikající
Poměr cena výkon
Vynikající
Úroveň jednání
Silná nespokojenost
Celkové hodnocení

Pan Sláma je bezpochyby odborník na svou práci. WAWky seřídil a navrhnul další technickou optimalizaci. Co do příjemnosti a profesionální komunikace ale spokojená nejsem. Komunikovala jsem s ním po mailu a telefonu, u realizace byla nakonec mama, takže se mi doneslo jen zprostředkovaně, že se pan Sláma choval arogantně. Přijel o hodinu a půl později, aniž by dal vědět předem o zpoždění (To chápu, jsme lidi, mohl se někde zaseknout a mít vybitou baterku.) Ale myslím, že věty typu: "Já vám ty wawky vysávat nebudu, já nejsem uklízečka. To si vysajte sama a ten kryt si taky běžte umýt." by se daly nahradit za něco vstřícnějšího. Doposud každý servisák, který posledních 6 let přišel, řekl, ať mu podám vysavač, a pak tam kolem kamen cosi vrtal, vystavil účet a hotovo. Najednou je to jinak a my si máme kamna vysát a umýt samy, protože pan Sláma je expert pouze na seřizování a ne na umývání. Svou práci udělal skvěle, cenově to bylo velmi seriózní. Jsem moudřejší. Děkuju za poučení, nicméně už nemám chuť na podobnou interakci příště. Kdybych se takhle chovala ke klientům já, tak už nemám žádného.

Dohodnutá cena
Skutečná cena

1 000 Kč

Související témata:
hlasy
0
Špatně napsaná reference
Bude uveden v komentářích reference
Dejte hlas autorovi za užitečnou referenci
Reference vložena dne 18.11.2015 uživatelem BeataHola

Diskuze
Vážená paní doktorko,
omlouvám se dodatečně (podruhé vaší matce, ale i Vám) za pozdější příjezd. Zdržel jsem se na předešlé zakázce. Bohužel většina zákazníku mě pochopitelně nevolá na spotřebiče, které jsou v pořádku. I při nevětší snaze nejsem schopen v sezóně přesně na minutu dodržet všechny objednané časy za den.
Škoda, že jste u servisu nebyla osobně. Požádal jsem slušně vaši matku pouze o mokrou hadru, otření značné vrstvy prachu na rozdělaném topidle (když jsem servisoval druhé topidlo ve vedlejší místnosti) a o vysprchování obou krytů topidel. Vzhledem k značnému stupni znečištění obou topidel bylo zcela zjevné, že se několik sezón nečistila.
Jestli jsem Vás a vaši matku tímto požadavkem tolik popudil, omlouvám se, ale kdybyste mi to sdělili ihned, mohl jsem topidla pouze seřídit a odzkoušet. Nicméně by při dalším provozu pravděpodobně nelibě "voněla".
S pozdravem
Sláma
 
Naši partneři DŮM & ZAHRADA.CZ CZECHDESIGN.CZ ČeskýKutil.cz ČMSS - Získejte u Lišky Baumit - Fasády, omítky, potěry
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace