Zadání: Nanést na strop (12m2) v paneláku novou omítku
Původní omítka je seškrábána. Na některých místech bude potřeba tlustší vrstva omítky (až 2cm) jelikož povrch nenií úplně rovný.
Byla to velká chyba.
To, že jeho e-maily byly velmi strohé (ve smyslu, že chybí základní pozdrav nebo oslovení), to bych bral jako vedlejší.
Pak říkal, že se ozve, že se domluvíme na konkrétní termín. Volal jsem mu, nebral. Čekal jsem do večera, neozval se zpátky. Nakonec mu teda volám a onřekne, že přijde na druhý den mezi 8 až 8:30.
A co myslíte přišel? Čekal jsem jak trubka do 9 a nic, volám mu co se děje, má radši úplně vyplý telefon.
Pro člověka, který nemá tu slušnost a odvahu alespoň říct, že taková věc je nad jeho schopnosti, mám jenom slova opovržení.
Chtěl bych jenom říct, že týden předtím mi tu omítku sundaval jeden 19-letý kluk - Rom. Měl brilantní češtinu, ptal se na detaily, ještě jednou chtěl potvridt čas a místo. Přišel 5 min. před sjednaným termínem.
Byl velice slušný a makal jako fredka - ani nechtěl nic pít.
To se pak člověk diví když někdo obecně pohrdá Romy, že nechtějí makat a na druhý straně tady máme lidi, kteří se chovají neuctivě - k práci a k lidem a myslí si jací jsou mistři.
Více...
Dobrý den s pánem jsem telefonicky mluvil ale jsem mu řekl že ano půjdu mu to udělat na uterý mezi 8hodinou, ale jsem dodal že předávám stavbu a stalo se že zákazníkovi se naše práce natolik líbila že nám přidal udělat plot což jsem nemohl odmítnout.Takže jsem nemohl nastoupit panovi s kterým jsme se po posledním hovoru nedohodli na materiálu jestli jadrovou omítku nebo perlinku. Co se týče vypnuteho mobilu byl mi až zapnut včera po omylu doručení peněžní častky operátorovi.Pánovi se omlouvám ale i zákaznici kterých si vážím si musí uvědomit že vše nevyjde podle plánu,ještě jednou se omlouvám.Není to pohrdání prací makám soboty neděle jen abych splnil přání zákazníků a někdy to termínově nestíháme děkuji