Cs calc sep 2016 4bc761a0b6b691fbcfea054d7e324d6974a858edb7491fc05c05737ffc52ddac
Cs calc sep 2016 rolldown 28a5066a8bcb82a1b93e3959472646e46300bc99cf25944009cf01692330c300

Reference Vymalování schodiště

Popis zadání
Reference vznikla z poptávky.

=== Zadání
Vymalování schodiště rodinného domu, chodby.

=== Nabídka

Dodavatel (řemeslník)
Jk-color (Ostrava)
Kvalita výsledku
Silná nespokojenost
Poměr cena výkon
Silná nespokojenost
Úroveň jednání
Silná nespokojenost
Celkové hodnocení

FIRMU NEDOPORUČUJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NESPOLEHLIVÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEKOREKTNÍ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Od 3.11.2014 byla zadána zakázka firmě JK-color, kdy pan Krejčiřík se přijel podívat a k původní výmalbě schodiště nám nabídl , že udělá podhledy schodiště. Nastoupit měli 20.11.2014 s tím, že přijel s pomocníkem, pak odjel, že musí něco sehnat ve stavebninách a pak poslal SMS, že to dělat nebudou. Nevysvětlil, jaký je problém a co více, NEBERE TELEFON!!! Druhý den poslal svého otce, že má vše připravit na výmalbu, za hodinu dostal otec SMS, že se má sbalit a odjet bez vysvětlení!!!!!!!!!!!!!!!! Ani otec se mu NEDOVOLAL!!!!!! Takže byl rozbombardovaný a jednání fa HODNOCENÍ JE NEOBJEKTIVNÍ, MUSELA JSEM DÁT PO HVĚZDIČCE, JINAK MĚ TO NECHTĚLO PUSTIT. FIRMA SI ŽÁDNÉ KLADNÉ OHODNOCENÍ NEZASLOUŽÍ! NEHORÁZNÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KDO ZAPLATÍ NÁM VZNIKLOU ŠKODU? To už se firma neinformuje, nicméně určitě poradí advokát.

Cena
neuvedena
Související témata:
hlasy
-1
Špatně napsaná reference
Bude uveden v komentářích reference
Dejte hlas autorovi za užitečnou referenci
Reference vložena dne 04.12.2014 uživatelem Uživatel_98490

Komentář dodavatele
Dobrý večer paní Vyplelová.

Vykřičníky ani CAPSLOCK Vám nesluší. Já jsme s Vámi takhle jednal?

Nicméně k zakázce:
Mou chybou při zaměření, jsme v den realizace přišli na to, že montáž konstrukce by nebyla bezpečná. Proto jsme odjeli do místních stavebnin, kde nám neporadili, snažily jsme se najít řešení. O všem jsem Vašeho může informoval. Ve stavebninách Janík nám bylo potvrzeno, že montáž by opravdu nebyla bezpečná- průběžně jsem zákazníka informoval. Následná domluva tedy byla taková, že se nasledující den začně s výmalbou schodiště a montáží cca 4m/2 sdk na místech, které jsou pro konstrukci bezpečné. Poslal
jsem tedy druhý den mého otce se kterým pracuji aby mi schodiště
připravil ( zatmelil nerovnosti, díry a vymaloval plochy na bílo ) abych
mohl další den přijít, namontovat sdk a vymalovat barevné plochy na
shodišti. Toto se však nelíbilo zadavajícímu, p Vyplelovi. Nechtěl
respektovat námi zvolený postup prací. Po nepříjemném telefonátu, kdy jsem se snažil vše už po několikáte panu Vyplelovi vysvětlit, jsem se
rozhodl že od zakázky odstoupím. Od pana Vyplela
jsem nevybral jedinou korunu

Takže nerozumím větě: "a pak poslal SMS, že to dělat nebudou. Nevysvětlil, jaký je problém a co více, NEBERE TELEFON!!!"

Informoval jsem o tom, že montáž sdk není bezpečná. Jaký je problém jsem Vám oběma zvlášť vysvětloval po telefonu při hledání řešení.

Dále: Ani otec se mu NEDOVOLAL!!!!!!

Velice se omlouvám, v tu dobu jsem spal. Pracovat 7 dní v týdnu je někdy náročné. Myslím že každý, poctivě pracující člověk má nárok na odpočinek. Proto jsem toho využil a poslal otce zakázku připravit aby zakázka nestála.

Poté :

za hodinu dostal otec SMS, že se má sbalit a odjet bez vysvětlení!!!!!!!!!!!!!!!!

Ano, vše se dá řešit v klidu. Ale p. Vyplel byl do telefonu velice nepříjemný. Postup prací si rád určuju sám, když nám někdo začně diktovat jak máme dělat svou práci, od zakázky odstupuje. O problémy a negativní nálady během realizace nestojíme ( s tímto jednáním máme špatné zkušenosti ).

Já jsem přiznal chybu a nabídl řešení. Vy jste jej odmítly.

Dále:

FIRMA SI ŽÁDNÉ KLADNÉ OHODNOCENÍ NEZASLOUŽÍ!

Můžete si samozřejmě zavolat někoho kdo vidí prašule a namontuje Vám tam cokoliv, ale potom se ničemu nemůžete divit.
Nejsme ti, co se jen ženou za zisky. Jde nám o spokojenost zákazníka s naší prací. Takže pro Vás je to nepřijatelné, že jsme zakázku odmítly, ale my máme čisté svědomí, že jsme neprovedli něco, co by mohlo někoho ohrozit.

Na závěr:

KDO ZAPLATÍ NÁM VZNIKLOU ŠKODU? To už se firma neinformuje, nicméně určitě poradí advokát.

Škody které Vám údajně vznikly jste neuvedla, nevím o co se jedná.

Víte jak straším mého syna když zlobí? "Zavolám na tebe barbuchu!!"
Někdy to výjde, někdy ne.


Omlouvám se za tento výrok, který se může zdát arogantní-není to tak myšleno, ale příště až budete psát referenci, uveďte v ní vše tak jak doopravdy bylo a né tak jak se Vám to hodí. K zákazníkům jsem se vždy choval slušně a s úctou. V žádném případě se nepovyšuju, ale nenechám se ponižovat nebo neoprávněně špinit.

To je vše co jsem chtěl k Vaší referenci doplnit. Nechci aby to vypadalo že nějakým způsobem na Vás útočím, ale každý řemeslník ví, že né vždy píše zákazník úplnou pravdu.

Děkujeme za vyjádření a přejeme příjemné prožití svátků.

Jiří Krejčiřík
Diskuze
Palec dolů s odůvodněním: Evidentně zbytečně afektované negativní hodnocení.
 
Naši partneři DŮM & ZAHRADA.CZ CZECHDESIGN.CZ ČeskýKutil.cz ČMSS - Získejte u Lišky Baumit - Fasády, omítky, potěry
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace